[Multi] E3... E3 never ends.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#61
@Jæveltango og @demake: Det jeg også tenkte.

Jeg er CIRKA EN MILLIARD PROSENT HYPED, rett og slett bare fordi det er Zelda og jeg har ikke motstandsdyktighet mot Nintendo overhodet. Hvis dette var nytt for deg, velkommen til Spillegal!

Får veldig Twilight Princess-vibber, den brua der er jo praktisk talt Bridge of Eldin. Ser også at de har videreutviklet klatring, løping og hopping fra Skyward Sword og åpnet opp verdenen; dette er sånn cirka enormt bra nyheter for min del. Litt skuffings over estetikken; vannfarge-shaderne i Skyward Sword er sånn cirka noe av det fineste noensinne, og kunne virkelig kommet til sin rett på WiiU/NX. Håper de bare ikke er helt ferdige med shaderne ennå.

Og jaggu, de har gjort drastiske endringer mekanikkmessig også. Om de nå bare har klart å justere litt på slåssesystemet slik at det blir noe mer engasjerende enn i Skyward Sword og mer balansert enn i Twilight Princess, så... vel. Da blir det fort aktuelt å snakke om tidenes Zelda.
 

demake

Seksuelt godteri
#62
Men ingen nyheter om DS3 DLC fra E3? Noen må trekke sei.
 

demake

Seksuelt godteri
#64
Shantae: You Stay
 

demake

Seksuelt godteri
#67
Så det er Metroid møter Another World møter Space Station Silicon Valley? Bare signer meg opp, ok?
 

imported_Dash

Lurking since 2006
#68
Har aldri vært så hyped over et spill som viser en person klatre i trær og samle epler for så å lage eplestuing av dette over et bål før. Hva er det med nintendo som får til dette? Har sett det før i Skyrim o.l men fordi Nintendo har en slik narsissistisk søtsmak på det hele blir det uimotståelig innbydende. Jeg tror det var Shigeru Miyamotos viftende hender akkompagnert med tørkede tenner som fikk det til å boble i ballesekken.



FOR en MANN! FOR et SPILL! FOR ET SPILLSELSKAP!
 
#69
Er også ganske sikker på at det har noe med IP-en å gjøre.
 
Sist redigert:
#70
Så det er Metroid møter Another World møter Space Station Silicon Valley? Bare signer meg opp, ok?
… møter Messiah? Hvilket spill var først ute med “ta over kroppen til ulike folk i spillverdenen”-mekanikken?