[Multi] Elder Scrolls V: Skyrim

Arena var det første for meg. Tror det fulgte med på en demo-cd. Ikke at jeg skjønte noe av det uansett, tror jeg bare gikk rundt i noen dungeons og fikk juling av skjeletter.
 
Bestilte dette på xboxen jeg. Hadde bestilt det på pc først men avbestilte fordi jeg fant ut at jeg bare skal drasse med meg xboxen hjem i jula og ikke pcen, så kan jeg sitte og kose meg på rommet med det. Får ønske meg det på pc til jul så kan jeg spille det på pc når jeg kommet tilbake til universitetet etter jul :D Har pre ordra det, så får med en t-skjorte jeg også :D
 

Lodin

Der Waaaah
Fuck yeah, spillet har uendelig med random genererte småquester. Eksempelet jeg hørte var at en tilfeldig uviktig NPC kan bli kidnappa av banditter og man må redde henne i en tilfeldig valgt nærliggende hule. Utover det har det og mer tradisjonelt fastsatte side quests og selvfølgelig main questen.
En av tinga jeg likte med Daggerfall var at det var evig med sånne quester og det ser ut til at de er tilbake. :D

E: YESSS! Vil lese denne boka, men jeg embedder ikke bildet for de som ikke vil vite.
http://i.imgur.com/UfP3p.jpg
 
Det er replay value som er ALT for elderscrolls spill. Det er mye som gir den replay valuen, i Morrowind var det hovedsaklig hvor obskurt det ble til tider. Fallout spillene var egentlig veldig linære, map og quest messig, noe som gjorde replay value tilnærmet null. Faktisk New Vegas spesielt. Jeg runna det to ganger og følte meg ekstremt ferdig med spillet. I Morrowind har jeg runna alle factions sikkert 6-7 ganger hver i en periode på nesten 10 år. Oblivion hadde et ufattelig ødelagt skill og levelsystem som ødela replay value.

SKYRIM. Gi meg randomly generated content og et bra levelsystem, så skal jeg spille deg hver natt i mange år fremover.
 
Synes Fallout var/er kjedelige greier. Grått og trist... god atmosfære som gjenspeiler temaet, men blir bare litt for kjedelig i lengden. Ikke spesielt glad i kampinga heller, fungerer verken som FPS eller RPG for meg. Hadde det mye mer gøy med Oblivion. Tror nok dette blir helt glimrende for meg... foretrekker nok sword'n'sorcery fremfor moderne krigføring i slike spill. Bue er også tusen ganger mer moro enn rifle.

Men spørsmålet er hvor bra dette kommer til å kjøre på PC'en min. Jeg spillte jo gjennom The Witcher 2 med tilfredsstillende resulteter, så jeg bør vel egentlig ikke bekymre meg... eller?
 
Jeg elsket Oblivion men det var så jævlig ødelagt og rævva på en del områder at jeg aldri gadd å fullføre det. Startet opp utallige games med ulike retninger men spilte det aldri ordentlig mye. Håper Skyrim blir bedre sånn sett.

Har derimot en kompis som istedenfor å være på skolen heller brukte en hel uke på å maratonspille Oblivion og gjøre alt som var mulig. Deriblant å gå rundt hele mappet rundt kanten fra ende til annen i en sirkel. Det var spesielt. Han skrev også notater på kartet.
 
Hva er specsa dine? Jeg tror det kommer til å kjøre OK - helst bra på min

4gig ram
e8400 cpu
radeon 4890

Jeg hører det kjører veldig bra på mid-end PCer, så jeg regner med det går.
 
lol xbocks. Min kopi kom nettopp i postkassa, sitter og ser på kartet nå!!!!!! Steam :penga:

Og der pre-loades spillet. Hopper over disken.
 
Må aktiveres på nett, men Steam har, som alle burde vite nå, en offline modus.

Men du må være online for å slå den på...:rolleyes:
 
Hvem er det som har datamaskin og ikke nett? Ikke engang mulighet til å ta med dataen til en kompis som har nett? Eller en mobil som kan dele nettverket sitt med dataen?