[Multi] Elder Scrolls V: Skyrim

Er kanskje å få med seg at Giantbomb har et 12timers Skyrim maraton på torsdag eller fredag. Kanskje hoppe innom og kikke med mindre jeg er altfor opptatt med min egen kopi :D
 
D

Deleted member 91

Gjest
Tror det er torsdag, og det er sjølveste Greg Kasavin som skal spille hele greia (siden han gjorde en lignende video for Oblivion da det kom). Jepp jepp.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Nå har jeg holdt meg i så mange måneder uten å se noe kontinuerlig gameplay, ikke faen om jeg sprekker nå én dag før jeg spiller jævelskapet selv.

Ikke faen.
 
Fikk nettopp lastet ned en patch. Vent nå litt, patcher før release, er det virkelig Bethesda vi snakker om her?
 

Novastrum

Feminist-elitist
Angrer på at jeg prioriterte MW3 gitt. Hadde intensjoner om å klare å runne uncharted denne uka også, men nå har jeg bare lyst på Skyrim. :( The road to hell osv.
 
Nå klokken 11:01 norsk tid sier telleren

Available: 11 November 2011This game will unlock in approximately 14 hours

Betyr det at det åpner 01:00, eller teller den the ZEROETH hour også?
 
Testet det så vidt i går, men merker at jeg ikke har tålmodighet/ fokus til å ha dette gående samtidig som Dark Souls. Blir nok ikke så mye spilling før Drak Souls er ferdig... Virket derimot lovende, men som alle vet er jo slike spill avhengig av å få mange timer for å virkelig skinne. Gleder meg til å spille mer senere i vinter.
 
Nå klokken 11:01 norsk tid sier telleren

Available: 11 November 2011This game will unlock in approximately 14 hours

Betyr det at det åpner 01:00, eller teller den the ZEROETH hour også?
Steamspill går vel på UK-tid her?

Sist jeg preloada et spill på Steam (FM \m/) så ble det unlocka 01.00.
 
Mitt låser seg opp om 13 timer, så det vil vel si 01:00 ja.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
IGn (jeje, jeg vet) gir det ni komma fem. Minusene kommer av Bethesda-kvalitet rundt stabilitet og noen animasjoner.
Men ja, reisning.
 

demake

Seksuelt godteri
Må ha dette jævla spillet!
 

demake

Seksuelt godteri
Skalaen til gamespått går fra 6 til 10.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Omprioritering på gang. MW3 blir lagt på hylla og Skyrim blir hastecoppa i kveld.