[Multi] Elder Scrolls V: Skyrim

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Definitivt bedre å ikke ha muligheten, ja.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Googla litt mer, og løsningen var åpenbar. Måtte redigere noen .dll-filer sånn at launcheren funka rett. PC-gaming!!!
Redigere DLL-filer, ja.



At man slipper launcher er forøvrig en av fordelene med SKSE men hver til sitt og så videre. Uansett lurt å klage litt når man først har det beste.
 
Mente en ini-fil, selvfølgelig. All denne hackingen gjør meg forvirret. Men altså, SkyUI ville ikke lastes inn hvis jeg ikke enablet moden i launcheren til Skyrim. Når det var gjort kunne jeg starte SKSE og nyte SkyUI. Så sånn er det.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
spiller Dawnguard nå burde jeg bli vampyr eller vampyr dreper


edit: ble vist vampyrjeger
 
Look at my horse, my horse is amazing. Give it a lick, it tastes just like AAAHH FLAMING BLUEBERRY DEATH!!!



Og her er reven dattera mi, Sofie dro med seg inn i huset. Gubben var ikke mye fornøyd så den får bli.

 
Ny betapatch ute med sine sedvanlige bugfixes. Ikke mye nytt, men man kan nå legge fra seg quest items etter at de er brukt. Det mest spennende er at når en skill når level 100 kan man resette den til 15. Da får man tilbake perksene man brukte på den og den blir legendary. Ser dog ikke ut til at det gjør noe annet så hva det er godt for vites ikke. Med mindre man vil teste ut en annen build? :ehm:
Tar uansett å venter med det med tanke på at moddene mine kjører så fint nå.
 
Spilte litt mer på Dawnguard i går. Det suger fortsatt. Så bestemte jeg meg for å ta en pause og gjøre noen misc-quests. Plutselig åpner det seg opp en bråte med tilsynelatende kule quester, det blir noe mer shoutings og jeg oppdager ganske store områder (det hølet øst for Markarth og fjellene i sør) jeg ikke har utforsket noe særlig tidligere. Snart bikket 100 timer og fortsatt mye nytt. Dette jævla spillet. Har Dragonborn også å bryne på meg på. Klarer ikke legge burk-utgaven fra meg med det første.
 
Jaja. Har kommet i gang med Dragonborn nå. Førsteinntrykket er bunnsolid. Dette føles som en god gammeldags expansion og ikke som en kjip DLC som vi nå har blitt vant til. Et tilsynelatende stort område å utforske med art direction, bøttevis med quester og en særegen stemning. Egen musikk er det også. Dette varmer et etterhvert mer og mer kynisk og kaldt spillhjerte. Sett meg i tidsmaskinen lissom, dette er sjelden kost. Det kan hende jeg blir mer negativ hvis nesten alt består av å rote rundt i jævla Dwemer-borger da. Hater de jævla Dwemer-jødene.

(egentlig skulle jeg spille Citadel til ME3, men siden jeg måtte laste ned over 9000 gigabytes med all jævla DLC som noengang har kommet ut for å kunne spille det ga jeg faen. angrer ikke på det)
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Nå minte du meg på at jeg glemte å gå inn i den svære dwemer-ruinen hvor man trenger de nøklene for å komme inn.

Liker ruinene i Dragonborn.
 
Gjenoppliver denne tråden for å si at jeg kopierte Xbox 360-saven inn på pcen og endelig gadd jeg spille Skyrim igjen. Ble noen timer med Dragonborn nå, dette eier. Fant også det som må være tidenes beste mod: questmarkers til Stones of Barenzia-MØKKAquestet.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Ah, endelig steamsalg med billig Skyrim. Endelig skal jeg spille dette som gloriøs mesterrase.
Blir sinna bare jeg tenker på PS3-versjonen.
 
Kanskje det beste med å spille på PC er at man kan ha33e bugga quester til å enten få dem til å funke eller til å settes som fullført/faila.
 
Har peisa igjennom Dragonborn nå, kun noen få sidequests igjen. Vet ikke helt om jeg gidder å ta dem, og i følge wiki er det ikke så veldig mye mer igjen å hente av quester ihvertfall bortsett fra radiant-quester, samle rare items og han fyren som unlockes når du har passert level 80. Jeg er level 44 nå, har vel gått opp 3 eller 4 level på de siste 7-8 timene jeg har spilt. Lurer på om jeg omsider må legge Skyrim på hylla :(