[Multi] Elder Scrolls V: Skyrim

Klokken er 21:48 og jeg 26% pre loaded med en average på 170kbps. Spillet er 6gb, og reiser forøvrig i en hastighet av 50 km/t. For alle dere som ikke strøk i realfag, hvordan ser dette ut?
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
værså_snill_og_ansett_meg_beteshda.flv
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Det værste med Oblivion var oblivionportene kommer det til å vøre det samme med dragene i Skyrim
 
Går aldri glipp av en mulighet til å out-buggze Buggz og ber deg dermed lese den røde skriften en gang til.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
PC* prøver dere en gang



*sjørøverversjon uten patch
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Det beste med den hånden er at det ikke ser ut som noen tekstur, det ser bare ut som et materiale. Og før buggz kommer inn å bare buggzer, så er materiale er egenskapene til det du ser, altså, vet ikke helt om det blir riktig, men det er vel på en måte shadere.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Bra teksturer eller ei, nå legger jeg meg som den store nerden jeg er og hører på Oblivion-soundtracket til jeg sovner og drømmer om fantasigreier, står opp til superkristelig tid i morgen og gjør alt klart til Tidenes Spilledag™ fra ca. klokka 10:10 (Spaceworld åpner ikke før 10:00... jæla faggits) og ut. Nedtur at jeg må plukke opp bror fra flyplassen klokka 22:00, men jeg overlever. Og ja, mens spillet installeres på piss3-en skal dere få se bilder av meg i Skyrim t-skjorte. Hvis Nabbe er heldig, er den t-skjorta muligens det eneste jeg har på meg.

Blir dette å e-- ja, det blir å eie.
 
Halvtime igjen, er dere klare???!?!?!?!?! Koker åtti liter kaffe nu