[Multi] Elder Scrolls V: Skyrim

Hvis man er hardbarka magikar, er det vits å dra til Winterhold tidlig i spillet? Og er det strevsomt?
Sånn tips: Det står en hest og kjerre utenfor Whiterun som tar deg til alle byene rimelig, mulig du må herje litt med hovedquesta før den blir aktivert.

edit: Var vel egentlig mer ment til Buggz
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Fant den, men fant ikke den i byen jeg dro til, så det ble løpetur til neste by.
 

En fyr i Winterhold vet visstnok noe om en fyr som vet noe om dark brotherhood
College of Winterhold var trauste greier, et par rom og nesten ingen folk mot Oblivions stappfulle academy. Forventet meg ikke mye mer av Skyrim, men de kunne jo ha gjort det litt interessant da. Sneaky archermage funker fjell og spillet er fantastisk <3
 
Er så sinnsykt hekta på dette spillet herreminhatt. Anbefaler alle å prøve seg på drikkeutfordringen han ene fyren gir deg i Whiteruns bar. Seriøst, gjør det.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Her er meg (beklager PS3s mangel på screenshot-funksjon):



Slo opp en guide til Khaijit-navn og de har det slik at første delen av navnet er tittelen. Dar betyr tyv, så da ble jeg Dar'Fur. Fokuserer på stealth, archery, og magi.

I kveld har jeg utforsket en del av østlige Skyrim, drept to drager og fant et nytt ord, Frostbreath. Det eier. Men har bare fullført to quests.

Spørsmål! Drager dropper Dragon Bones og Dragon Scales. Disse greiene er veldig tunge å bære på! Er det lurest å bare selge greiene? De er jo verdt en del, og jeg kan ikke tenke meg det kreves 60 dragon bones for å lage en Dragonbone Armor. Og hvem som orker å grinde smithing opp til 100 uansett?

Skulle kjøpt meg hus i Whiterun for lagring, men det koster 5000! Til den prisen vil jeg heller ha hus i en mindre kjip by ass.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Så du er plaget av borgerkrig og hungersnød, fnarr. Men ja, skulle spilt som Khajit hadde det bare ikke vært for at de ser ut som om de har downs hele gjengen.
 
Synes Khajit ser ganske greie ut i Skyrim med litt facetweeking. Kontra tidligere spilla, hvor jeg aldri har valgt den rasen ene og alene grunnet at de ser drit ut. Egentlig ser de fleste rasene mye mer ålreit ut nå kontra tidligere i serien..

Har forøvrig mekka 3 karakterer nå. En barbar lignende sak med 2h våpen og.. light armor, vet ikke hvorfor.. Men det bare ble sånn (Ja, dette er den første jeg lagde.. Altså litt perkpoints kasta bort her og der). En Khajit dual-wield sneaky type og archer. Og en Dark elf destruction magiker av no slag, skal blæææste alt til helvete. awww yeeeee.
 

Lodin

Der Waaaah
La oss bare gjøre det offisielt, Khajit, Argonere og Bosmer er Elder Scrolls sine niggere. Ikke spille som de.
Og ikke spille som Altmer heller for de er noen forbanna hipstere.
Breton går til nød, men det er bare om du virkelig trenger å imbe systemet.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ånei her kommer Elder Scrolls-figurpolitiet.
 

demake

Seksuelt godteri
Det lille jeg husker av Oblivion var at alle rasene så ut som dritt.
Jeg ble fyllt med avsky i figurmekkeren og min første quest var å skaffe heldekkende hjelm.

Stipenddag i morgen, og da skal denne spillen coppes.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Snus Kjerra ain't nuthin' ta fuck wit:


Og dessuten har jeg fått meg gamp. Det vil kanskje overraske mange at den heter Fetthesten.


Artist's impression av hesten min:
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Dual wielder nå to Skyforge Steel Swords med additional fire damage. Brenner banditter herfra til morrowind. Ellers, så klarte jeg å huke tak i en glitrende bok; The Lusty Argonian Maid, Volume 2 :smugdog:

Hvor?
Ved Honningbrew Mead-destilleriet like utenfor Whiterun. Andre etasje, ligger ved siden av en seng.