[Multi] Elder Scrolls V: Skyrim

Kan ikke si at jeg har opplevd det. Kjenner dette spillet kan være veldig frustrerende til tider med tanke på fiender som gjør minimalt skade og tåler lite, også kommer det plutselig en fyr som tåler 1450 piler og oneshotter deg med en fireball, sånn uten at han har et navn som tilsier at han burde være harding.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg løper vanligvis rundt og dualwielder flames, men har en mace og et skjold parat for visse typer fiender, spesielt magikere som er godt beskytta mot magi og nesten ikke tåler stål i det hele tatt. Tåler fyren 1450 piler bør du for lenge siden ha prøvd noe annet.

EDIT: Også har jeg en del Weakness to Fire/Magic potions i tilfelle jeg møter noen ultramegamegamans.
 
Det var et enormt problem i Oblivion. Zombier tålte kanskje 40 fireballs på level 1, mens vanlige banditter tålte 4-5. Har merket at fiendene i Skyrim tåler relativt lite alle sammen, med unntak av troll, bjørner og spriggans. Draugr synes jeg er en fin type units å møte ofte, istedet for de jævla zombiene i oblivion.
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Jeg cavet.

Må si jeg liker det.

Combaten er litt meh, menysystemet er helt kritisk.

Men man aksepterer det, fordi spillet lover så mye. Nå er det bare å håpe at det leverer.

Det er i det minste innmari stemningsfylt, og milevis bedre Oblivion, som jeg spilte helt til de ikke hadde råd til Capt. Picard.
 
Kan ikke si at jeg har opplevd det. Kjenner dette spillet kan være veldig frustrerende til tider med tanke på fiender som gjør minimalt skade og tåler lite, også kommer det plutselig en fyr som tåler 1450 piler og oneshotter deg med en fireball, sånn uten at han har et navn som tilsier at han burde være harding.
Har også opplevd dette med styrkeforskjeller. Synes det er en smule merkelig når jeg one shotter bandit etter bandit, også kommer det jaggu (you guessed it) en bandit! som tåler betydelig mer enn de andre. Men, men kanskje det bare er sånn i Skyrim, at ikke alle er like! :doh:

Hater foresten de jævla stygge forvokste kakerlakkene som skyter sånn gugge på deg. De er sterke, og balle -.-.. Tror de heter noe på C....
 
Mistenker at det er noe jeg har gått glipp av sånn combatmessig hvertfall, siden jeg opplever så utrolig mange problemer med enkelte fiender, uten at jeg ser at det burde være slik med tanke på at de ser ut som helt vanlige fiender. Forøvrig har jeg drept de hardeste fiendene ved å haxxe de. F.eks ved å rygge såpass tilbake at fienden drar tilbake til spotten sin og jeg dermed kan drepe han mens han løper frem og tilbake uten at jeg blir skadet. Skjedd med de fleste draugr bossene og en giant hvertfall. Merker også at det sykt irriterende å fighte noen av de siden de skriker så våpnene dine flyr veggimellom, noen ganger forsvinner de også. Ikke noe særlig kult...

Savner også noen våpenoppgraderinger snart. Er lvl 18 og våpnet mitt har vel 10 mer dmg enn våpnet jeg fikk på lvl 1... Ikke det at jeg har vært så mange andre steder enn Whiterun da.
 
Har forøvrig litt blanda meninger om å være varulv. Synes man tåler så jævla lite, og at den eneste fordelen man har er litt ekstra skade, speed og at du slår de veggemellom :eek:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Savner også noen våpenoppgraderinger snart. Er lvl 18 og våpnet mitt har vel 10 mer dmg enn våpnet jeg fikk på lvl 1... Ikke det at jeg har vært så mange andre steder enn Whiterun da.
Alt ved dette avsnittet er imponerende. Hva er hemmeligheten din? Utelukkende grinde trash mobs?

Sånn ellers var jeg en tur på Hamar akkurat, nærmere bestemt Pippe's Pezza, og jaggu satt det et par vaskeekte g4m3R gUr7z der og samtalte: "Ja og så bare gikk jeg bort til en giant da kom litt for nær da vettu og så bare bæm vettu! Hehe ja rett til værs da og så kom det en drage ikke sant og jeg bare..." Skulle hatt et Spillegal-visittkort jeg diskret kunne ha sneket ned på bordet, men det hadde vel vært et rimelig stort lykketreff hvis ingen tok noe ille opp siden jeg var der sammen med kjerringa. Nuvel.
 
Jeg begynte å slåss med giant i skauen nettopp så bare kom det en drage ut fra intet. Det eide noe jævlig. Lot selvfølgelig gianten drepe dragen mens jeg la på sprang etter at dragen var dau, like a baws.
 
Alt ved dette avsnittet er imponerende. Hva er hemmeligheten din? Utelukkende grinde trash mobs?
Har bare gjort quests og lignende jeg har fått i byen, er på vei opp de trappene nå i håp om å få no mer hardcore våpen.

Er jo også litt spesielt at det å drepe en svær drage er bit av ei kake, mens det å banke en random magiker med oneshot flammeball ikke går.
 

Jante

privileged CIS shitlord
Her kan man se, da, at Maximum, han suger, i Skyrim, da.
 
Forstår ikke folk som klager over altfor sterke fiender. Jeg spiller på expert, og enchanter og smither regelmessig (suger at man ikke kan betale smiths til å forbedre utstyret ditt) og holder formen mot de fleste fiender. Har også med meg min gode venninde Lydia ut i kamp, men hun funker litt bedre som distraksjon enn noe annet. Uansett, enchanting er nesten et must uansett klasse.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
De er laget i riktig størrelse så det går an å printe de ut på tjukt papir. Ikke i cmyk da, men det kan ordnes.