Jeg synes du skal velge selv jeg da.
Eventuelt kan du velge den rasen du liker, og fortelle oss at du er den rasen vi synes er kul. Det er lov siden Skyrim ekke online.
Lure meg inn i en felle ja! Her skal jeg bare snakke med smia og så kommer det en jævla drage på taket (drageling dragelang), dreper den og så kommer en waizard bort til meg et sekund senere og sier CHALLENGE, og så nuker han meg før jeg får summet meg.
Men det funket ikke, jeg lever fremdeles. Og har nå to fete masker
Møtte en fyr i Riften igår som het Shadr, humret litt av det.
Ellers forsøkte jeg meg på Forbidden Legend-questet og deeeer tror jeg at jeg må vente noen levels før jeg forsøker meg igjen. I Geirmunds Hall møtte jeg en boss som het Sigdis Gauldurson og jeg tror jeg er noen nivå unna det som trengs for å knekke han. Ikke hadde jeg noe særlig med healing potions på meg heller så der ble jeg krafteid. Det beste er at det ikke er mulig å dra ut av den plassen uten å drepe han (når man går inn i Geirmunds Hall hopper man ned igjennom et høl, går ikke an å komme seg ut der man kom inn altså), så da var det jaggu ta fint at jeg en haug med savefiler og hadde lagret rett før jeg gikk inn der.
Har forresten funnet noen flere shouts men jeg kan ikke "lære" de fordi spiller sier jeg ikke har noen dragon souls. Bortsett fra at jeg har tre dragon souls tilgjengelig...hva er greia?
Serr ang. Geirmundshall? Snubla over det stedet før jeg engang hadde Forbidden Legend-quest, på level 7 eller der omkring, og Sigdis datt etter et par forsøk. Hmmm, levelscaling eller noe. Ja, jeg fant også Shadar i Riften og overbeviste ei dame om at det var smart å la ham slippe gjelda si.
En annen ting som skjedde i Riften var at jeg prata med en kis som
ville se på en Strange Gem jeg plukka opp fra jarlen i Dragonsreach. Det som er litt corny er at kisen sa at den eneste måten jeg kunne ha en sånn på var hvis jeg stjal den, så hei velkommen i Thieves' Guild og sånt, stjæl denne greia her så er du kul. Greia er bare at... jeg tok den edelsteinen nettopp fordi den ikke var markert som tjugods. Så per definisjon "fant" jeg den bare (greit, inne i soverommet til jarlen, men likevel) uten å stjele den. Men men.
Noe annet vittig var at jeg skulle finne en bit av Wuuthrad eller hva det mystiske våpenet til Companions het for noe, og det var i et fort Silver Hand-folka (eller hva de heter) hadde okkupert. Slakta meg gjennom og tok noen rimelig heftige folk, og så sneik jeg meg ut gjennom rømningstunnelen. Med en gang jeg kom ut der, fant jeg en kis som sa at oi hele fortet mitt er okkupert av Silver Hand gidder'u ta dem og gi meg fortet tilbake eller. Så, vel, da var det bare å åpne porten (eller, lukke den og åpne den igjen siden jeg åpna den da jeg gikk inn), og så var den questen over. Litt bakvendt, med andre ord, men det var moro.
Serr ang. Geirmundshall? Snubla over det stedet før jeg engang hadde Forbidden Legend-quest, på level 7 eller der omkring, og Sigdis datt etter et par forsøk. Hmmm, levelscaling eller noe. Ja, jeg fant også Shadar i Riften og overbeviste ei dame om at det var smart å la ham slippe gjelda si.
Jeg er level 15, og Sigdis har noen heftige shouts og er ikke redd for å bruke dem. Jeg klarer å henge med et godt stykke men med to potions of minor healing blir jeg kverka av pilene fra klonene før jeg får sjansen til å denge han. Har sverget hevn osv.
Lydia daua i går forresten, det var litt ergelig. Var i en knipe der jeg omringet av mages også brukte jeg en scroll som satt fyr på alle også la jeg ikke merke til at Lydia var dau før lenge etterpå. Så sånn er det. RIP.
Bikka forøvrig 20 timer i går, har enda ikke vært innom Greybeards. Klarer knapt å fatte hvor jævla digert dette spillet er. Har en lang, lang liste med uløste quests og ca. 1000 misc-quests og det er fremdeles mange steder jeg ikke har vært i nærheten av å besøke enda. Med tempoet jeg spiller i kommer dette til å vare til langt ut på nyåret regner jeg med.
Når de mekka grunnkartet til Skyrim så slang og Bethesda sammen mesteparten av Tamriel i farta. Det betyr at man kan ta en titt på Morrowind, Cyrodiil og Daggerfall om man så måtte ønske. Ikke at de er veldig spennende, men det er litt fett.
hvor lenge kan jeg vente med å joine opprørene er hypp og ha save rett før så jeg kan gå tilbake og spillegjennom uten å ha gått inn i opprørsalliansen
Når de mekka grunnkartet til Skyrim så slang og Bethesda sammen mesteparten av Tamriel i farta. Det betyr at man kan ta en titt på Morrowind, Cyrodiil og Daggerfall om man så måtte ønske. Ikke at de er veldig spennende, men det er litt fett.
Et år fra nå - en mod slippes der alle de gamle Elder Scrolls spilla blir implementert inn i Skyrim-spillen. Et år!
----
Gikk igjennom alt av skills i natt (fikkikkesåvewah) og fant silent casting i illusion. Tenkte, dette kan bli artig, gikk rundt og levlet skills jeg ikke har brukt før for en 4-5 raske levels og kjørte på. Hadde rundt 60 sneak fra før av så med silent casting snek jeg meg rundt og snikmorda folk med fuckings lyn uten at noen skjønte hvor det kom fra
Sitter fast på rundt 35 enchanting, har akkurat skaffet meg den sorte stjernen for mørke sjeler og tenkte jeg skulle bruke litt tid på å få meg opp til toppen der. Med den kan jeg være magi-kar med light/heavy armor om jeg ikke tar /veldig/ feil (med en haug ekstra poeng i det respektive treet). Går squish på et slag fra de fleste kraftige fiender nå, så det hadde hjulpet betraktelig med litt rustning. Kanskje lære one-handed og være ninja-cleric-caster?
hvor lenge kan jeg vente med å joine opprørene er hypp og ha save rett før så jeg kan gå tilbake og spillegjennom uten å ha gått inn i opprørsalliansen
Jeg drepte en knall rosa drage istad. Jeg bare wow, for en faggy drage. så retta grafikken seg og det viste seg at det bare var teksturene som ikke lasta skikkelig.
Jeg drepte en knall rosa drage istad. Jeg bare wow, for en faggy drage. så retta grafikken seg og det viste seg at det bare var teksturene som ikke lasta skikkelig.
Litt skuffende. I mitt hode er den dragen fortsatt rosa, og et resultat av en homofil ork og hans lidenskapelige forhold til snowberries og dens fargeegenskaper
Dragon armor represent! Digg å endelig slippe å skille smithing.
Føles forøvrig som jeg har levlet fra spillet nå, bare som lvl 38. Kjører igjennom de fleste dungeons ved å one shotte alt av trash og muligens two shotte bosser. Litt skuffende egentlig, kan jo hende at jeg av en grunn har flydd inn i dungeons ment for lavere level, men det ville vært alt for tilfeldig med tanke på antallet jeg akkurat har peiset igjennom, Lydia har fått tak i en stav som skyter fireballs og draugr flyr veggimellom, mens jeg hakker løs med øksa mi og eter sverd og lighingbolts til frokost.
Påminnelse om at det stort sett var sånn Morrowind fungerte også. Med unntak av noen få fiender ble alt dritenkelt når man kom opp i en viss level. Ihvertfall sånn jeg vil ha det.