[Multi] Elder Scrolls V: Skyrim

Halky

Veteran bruker ;)
Prøvde og feede meg på ett menneske her nå og vel det funket. Så har tatt questet og blitt kurert nå :D

Endelig ser jeg bedre ut også :)
 
Gratulerer! Aldri før har jeg vært så glad på dine vegne :hug:
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Drepte akkurat en Blood Dragon og en Frost Dragon oppe i fjellheimen, med nordlys på nattehimmelen og skyrim-themet dundrende i bakgrunnen. Dette er det beste spillet!
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
ny patch til ps3 versjonen av Skyrim blir spennede og se hva som blir ødelagt nå


General stability improvements
Fixed Radiant Story incorrectly filling certain roles
Fixed magic resistances not calculating properly
Fixed issue with placing books on bookshelves inside player purchased homes
Fixed dragon animation issues with saving and loading
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vet du, Lodin, ingen i hele verden kjøper den der. Ta noen ekstravakter så kanskje du også kan få råd til de svimlende 37 dollarene Fraps koster.
 

Lodin

Der Waaaah
Nei, jeg har Fraps og det er pain i arslet å konvertere videoene til no vettugt siden Virtualdub også er for dickholes. :ras:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
"Å konvertere videoene til noe vettugt"? Fraps-videoer bruker en standard Windows-kodek. Veit du hva for noe superavansert jeg brukte for å snekre sammen den Saints Row 3-videoen? Windows Movie Maker.
 

Lodin

Der Waaaah
WMM bare kræsja når jeg prøvde å konvertere og VD var no dritt og så mekka jeg en tråd hvor jeg spurte om hjelp og fikk ingen svar og :penga:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Data-Lodin slår tilbake?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Riktig, det er mye lettere å finne fram 3DS-en, starte videogreia og begynne enn bare å trykke Scroll Lock.