Enda en ny server er på vei

Eller enda bedre, hva vil du absolut IKKE være?

  • Jeg nekter å være med hvis vi spiller Horde

    Stemmer: 0 0,0%
  • Alliance er bare dritt!

    Stemmer: 0 0,0%
  • ( ) så mye bryr det meg

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
2700 i køen, det går ihvertfall forover ... tror jeg.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Orker ikke være i kø så jeg koser meg heller med min ekstremt søte lvl 12 Tauren Hunter på Dragonmaw. Pwna en 14 hunter easypeasy, tok nesten en 14 shammy og!
 
Stamina er tingen vet du!
 
Du er teit, Amund :kos: Nå vet jeg ikke hvem som angrep først, men du skulle satt ut freeze trap ved demonen, og deretter gått så langt unna som mulig og brukt spells samtidig som du løp, og selvfølgelig satt kosedyret ditt på damen.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Kosedyret var feared og hun kom mens jeg snakka med en annen player :ler: Kan unnskylde meg så mye jeg vil men jeg regner med at det er vanlig å bli drept av og til? Hvis du ikke ser det så angrep hun først !1!11!!11
Har i alle fall 700 mer hp nå^^

Redigert
 
Jaja....den nye serveren er jo stappa. Når en tenker over så er det jo bare tull å starte en ny på den serveren. La heller ny spillere få ha den....
 
fan as ble diconnected da jeg var litt over lvl 5 -.- ... har vertfall en Rogue Undead med navn Crosis der.
 
Grønn Zebra: Jammen da så, kosegutten min. Da var det kanskje litt verre enn jeg trodde :p.

Larzen: Ti stille.

Jeg er nå 571 på listen. Noen som la merke til at den drastisk hoppet rundt 300 plasser ned?

Edit: Håper ikke nicket "Stian", er tatt :p.
 
akk , dere er så nærme til og komme inn :( er jo på plass 34xx nå -.-. servern kommer vel til og ha hauge vis med folk døygne rundt:p