Enda en ny server er på vei

Eller enda bedre, hva vil du absolut IKKE være?

  • Jeg nekter å være med hvis vi spiller Horde

    Stemmer: 0 0,0%
  • Alliance er bare dritt!

    Stemmer: 0 0,0%
  • ( ) så mye bryr det meg

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
Jeg var inne på serveren, men stakk til skolen. ARG, nå er sikkert Duke opptatt. Jaja, min 3 mage som skal opp til lvl 60 da. =D
 
jeg er 401 nå, går fort. Jeg klarer å bli 10 på 1 time med nelf, så jeg starter en nelf rogue, de er kulest uansett.
 
Opprinnelig skrevet av Duke@17.08.2005, 19.49
Jeg var inne på serveren, men stakk til skolen. ARG, nå er sikkert Duke opptatt. Jaja, min 3 mage som skal opp til lvl 60 da. =D
252542​
Kan jeg få spørre deg om hvorfor du bare spiller mage? :confused:
 
tror meste parten av folk har valgt horde på den servern. jeg har for engang skyld gjordt d:p
 
Opprinnelig skrevet av cfg+17.08.2005, 22.51-->
<!--QuoteBegin-Hakara
@17.08.2005, 20.49
De er lettest å levle :>
252571​
ikke faen :p

syns pala var lettere enn mage jeg :X

uanz jeg gidder ikke å stå i kø, sjekka den for deg eivind over 5000 :p
252601​
[/b]
Du er en nybegynner, eller hva? Vet du hva nybegynnere bør gjøre? Holde kjeft om ting de ikke har peiling på.
 
"Ikke faen" er ikke noe du sier til noen som har 2 level 60-karakterer, og tydeligvis mye mer erfaring enn deg selv. Jeg gidder ikke klappe noen på ryggen, og si "gjør ikke noe det, du visste det jo ikke". Kanskje om han ikke hadde den overlegne tonen selv.
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Evt. kan du holde kjeft, eller droppe de poengløse diskusjoenene som ikke leder frem til noe annet enn knowledge-brag (Og det vet dere selv også).

Casual jeg, skal ikke blande meg, men den holdningen du har der er rimelig, stone age.
 
Greit. Enhver idiot kan få skrive mye tull som er direkte feil, på en teit måte, uten at jeg skal bry meg. Tåpe. Påstå at Paladin leveler raskere enn Mage er direkte dumt. Men for all del ... la WoW-emnene være for de som ikke har peiling.
 
Bleh. Redigert: Poengløst. Casuals er teite om dere tviholder på det dere tror, selv om mer erfarne sier noe annet. Jeg driter egentlig i om jeg er ekkel mot folk. Care.
 
Opprinnelig skrevet av cfg@18.08.2005, 00.49
syns det var fortere jeg :(
252668​
da kan du ikke ha spillt særlig lenge. du merker godt forskjell når du blir lvl50++


jaja, jeg blei lvl9 på haumarush. så blei jeg disconnecta. så gadd jeg ikke stille med i kø når jeg så jeg var nr 3100 og noe. får spille mer når ting har roa seg der.

kan noen som starta alliance på haumarush si om det var roligere på den siden? jeg så noen som snakka om at det var 56% horde på servern, men fra horde sin side virka det mye mer :p
 
Opprinnelig skrevet av Seadog@18.08.2005, 00.53
For faen, la nå fyren synes det da. Ikke alle er like "Pro" som deg og visse andre vettu.
252671​
Hvorfor skal jeg, som vet det er feil, la noen synes det som er feil? Jeg driter i om han er totalt noob, om man er nybegynner i noe skal man ikke snakke som man vet alt. Dette begynte med at han var uenig med Hakara, uten noe grunnlag, tydeligvis.
 
Han snakket ikke om som at han viste alt, han sa bare at han "synes" det var raskere. Og det virket ikke som han sa det på en såppas seriøs måte at det måtte utløse et kjempe diskusjon.
 
Ok, det er et fasit svar på dette.
Mage=levler fortest av alle.
Paladin= stikk motsatt.

Ikke at det rettferdiggjør holdninga til kozeloz, men at pala levler fortere enn mage, er feil.