Enda en ny server er på vei

Eller enda bedre, hva vil du absolut IKKE være?

  • Jeg nekter å være med hvis vi spiller Horde

    Stemmer: 0 0,0%
  • Alliance er bare dritt!

    Stemmer: 0 0,0%
  • ( ) så mye bryr det meg

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
Opprinnelig skrevet av Crizpy@18.08.2005, 01.05
Ok, det er et fasit svar på dette.
Mage=levler fortest av alle.
Paladin= stikk motsatt.

Ikke at det rettferdiggjør holdninga til kozeloz, men at pala levler fortere enn mage, er feil.
252679​
Muh. Jeg liker å be folk holde kjeft. Jeg vet du er av samme ulla. :flau:
 
Opprinnelig skrevet av Kozeloz+18.08.2005, 01.23-->
<!--QuoteBegin-Crizpy
@18.08.2005, 01.05
Ok, det er et fasit svar på dette.
Mage=levler fortest av alle.
Paladin= stikk motsatt.

Ikke at det rettferdiggjør holdninga til kozeloz, men at pala levler fortere enn mage, er feil.
252679​
Muh. Jeg liker å be folk holde kjeft. Jeg vet du er av samme ulla. :flau:
252690​
[/b]
du kan få lov å be meg om å holde kjeft hvis du vil :kos:
 
Unnskyld til alle. Spesielt cfg. Beklager. Jeg er bare teit og sånn. Og jeg elsker meg selv. :forelsket:
Men fy på Kozeloz. :flau:
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Får vel sitere Spiderman; "With great power, comes great responsebility" (crap-o-holic-engelsk) - apply knowledge, så er det ikke vits å oppføre seg som en drittunge med mindreverdighetskomplekser bare fordi du vet bedre, evt. kan du henvise til xp charts, kanskje backe up så folk ser det på svart/hvitt? (Slik desverre folk tolker WOW way mye). Det handler litt om smak og behag, men for all del, vil dere krangle om Shaman dippvipp er bedre enn Druid chipbip så for all del gjør det, men dere trenger ikke komme med en hånende drittungeholdning (Selvom for alt jeg vet, så er det en del av "dealen", men jeg liker å tror at average intelligens i wow er hakket høyere enn CS).

Og jeg har forståelse for at noen spiller det mer competitive enn andre, men ørten sider opp og ned om "morro" chat som er så elendig at jeg ikke trakk på en smilerynke engang, i et emne som omhandler en ny server der folk skal prøve å starte guild er vel ikke det mest behagleige, og det gir et visst hint om hvorfor den andre guilden bare var kaos.

blegh

/rant

edit ein: (sorry for late rant (og dette er ikke myntet på deg koze))
edit zwei: prøver å komme meg inn på Haumarush imorgen, noen som har kommet igang med guilden forresten?
 
Jeg har kjempedårlig erfaring med "nybegynnere" (ordet "noob" er så dumt, og har mistet all effekt ... ) i og med at de oftes er veldig sinte, skamsikre på at de vet best, og er veldig agressive.

F.eks:

Paladin: lol wtf? priests can't use staves!! fu ninja noob.
Priest: Er, yeah, we can learn it a level 10. Costs 10 silver.
Paladin: FU NOOB! stfu I know u cant.

Kanskje urettferdig. Men du har mye rett da, Vivi. Og det er vitterlig kjent at jeg en bråkmaker av en drittsekk. Men jeg prøver, dere.
Har noen av dere kommet til hovedbyen (level 10-ish) og kjøpt guild-charter ennå? Fått noe i gang? Kanskje jævlig tidlig. Jaja. 1194 i kø. Eivind er level masse allerede. :(

Edit: På Haumarush kommer det sannsynligvis til å være mye drittslenging, bedrevitere og drittsekkholdning også. Tenk deg at level 60 "pros" og newbies med "dumme" spørsmål kollidere hele tiden. Jeg har vent meg til å ikke ha på general chat en stund nå, likevel.
 
haha ta det fra meg.. PALA GÅR TREEEEEEEEEEEEEEEGT!
 
Opprinnelig skrevet av Kozeloz@18.08.2005, 03.06
Jeg har vent meg til å ikke ha på general chat en stund nå, likevel.
252736​
jeg har ikke kommet på at jeg kunne /leave general før igår. det blei bare for mye de 9 levlene jeg spillte på haumarush. jeg har ikke superlativer nok til å beskrive hvor enormt mye teit som kommer ut av kjeften (tastaturet) til folk flest.

/leave 1

aaah, silence... :kul:

om det med guild på denne servern. jeg og hakara havna opp i et rimelig godt guild (tror jeg). Det heter Alpha Clan og hadde nærmere 60 medlemmer når jeg blei disconnecta igår.
 
Fyyyyyyy faen... ble disconnected på 67...
Nå er det back at 2628... svarte....

BRENN BLIZZARD, BRENN!!!
 
Opprinnelig skrevet av Toz@18.08.2005, 15.32
Nå vil ikke akkurat jeg si at en guild med 60 medlemmer, der alle er under lvl 20 er en god guild  <_<
Men hvem vet...
252840​
er så godt det kan bli på en server som er knapt en dag gammel :ehm...:
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Var det ikke meningen at SG medlemer skulle "drive" en guild opp mot greatness? Blir litt nag om man joiner en andre styrer.
 
Er fordi jeg rett og slett elsker mage, jeg kan tenke meg at hvis jeg taper så vil dette gå i hodet mitt "Damn, med mage så hadde jeg kanskje hatt større sjans" Pluss jeg rett og slette elsker classen, men jeg vurderer nå også en priest, rogue, warlock og en shaman istedenfor. Trolig en av de tre førstnevnte.
 
Jeg elsker Warrior, for den er så jævlig avhengig av bra "gear"
Med andre ord, det er mye fetere å gjøre end-game instancer, for du vet at bra ting for deg, som gjør deg MYE bedre.

Istedet for "hurra, etter et 5 timers raid, fikk jeg 4 mer intellect, og 6 mer stamina"
 
Opprinnelig skrevet av NukleuZ@18.08.2005, 13.57
Fyyyyyyy faen... ble disconnected på 67...
Nå er det back at 2628... svarte....

BRENN BLIZZARD, BRENN!!!
252822​
:blunk:

jafffff faen kom inn på serveren så blei jeg disca >.<

satt den på før skolen igjen kommer hjem til disc :tommelned:

men hvorfor går mage så mye fortere en pala?

riktignok så har jeg bare tatt pala til lvl 10 men til da syns jeg det gikk fortere :)
 
opp til lvl10-15 går det kanskje fortere for pala tåler mye mer, men etterhvert når mage får AoE spells, dreper mage så enormt mye fortere.
 
Opprinnelig skrevet av cfg+18.08.2005, 16.34-->
<!--QuoteBegin-NukleuZ
@18.08.2005, 13.57
Fyyyyyyy faen... ble disconnected på 67...
Nå er det back at 2628... svarte....

BRENN BLIZZARD, BRENN!!!
252822​
satt den på før skolen igjen kommer hjem til disc :tommelned:
252904​
[/b]
Bruk huet litt, så skjønner du nok hvorfor...
 
Easy, Blizzard kicker deg ut om du iddler for lenge.

Hva får jeg som premie Crizpypus? ^_^ *håpe på noe bra* :))