Excite Truck

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Denne tråden ble veldig kjedelig veldig fort.

Jeg fikk dette for en liten stund siden og jeg elsker det! Har begynt å få dreisen på Airspins og NICE LANDING! nå, men har ikke helt turt å begynne med Tree Runs ennå. Har 9 S-ranks tilsammen.

Mitt soundtrack er for tiden slik:

Black Label Society - Battering Ram
Clawfinger - Nothing Going On
Coal Chamber - Loco
Contra Shattered Soldier - Spread Your Fire Against Me (VGmix)
DJ Dream - Hoppesangen
Final Fantasy Advent Children - Those Who Fight Further, The Chase of Highway
God Hand - Diverse God Tracks med japanske navn
Guilty Gear XX - Momentary Life
I - The Storm I Ride
Initial D - Running in the 90's
Jerry Reed - East Bound and Down
Judas Priest - Night Crawler, Between the Hammer and the Anvil
Kenny Loggins - Highway to the Danger Zone
KMFDM - Ultra
Masterplan - Crimson Rider, Crawling from Hell, Falling Sparrow
The Matrix - Mona Lisa Overdrive, Burly Brawl
Metallica - Battery, Fuel
Ministry - Jesus Built My Hotrod
MOSAIC.WAV - Saikyou OX Keikaku
Motörhead - Sacrifice, Death or Glory, In the Name of Tragedy, I am the Sword, In the Year of the Wolf, Ace of Spades
Out Run - Magical Sound Shower (Euro Remix)
The Pillows - Advice (instrumental)
Mighty Morphin' Power Rangers - Theme (extended)
Rob Zombie - Dragula (obligatorisk), Reload
Scryed OP - Reckless Fire
Tenacious D - Car Chase City
Tokyo Ska Orchestra - Lupin the Third '78
Wolfmother - Dimension

Sancti

Terrorkatt
Herrejesus. Med unntak av Midnight Club II og Wipeout Fusion har jeg aldri hatt noen interesse for racingspill i det hele tatt, men dette er ... kanskje det mest intense og engasjerende spillet jeg har spilt på bøttevis av år. Jeg tror jeg hadde giddet å investere i en Wii bare for å kunne spille dette ene spillet, om det ikke hadde vært for at det snart flytter inn en uansett. Enda to uker til Excite Truck er i stua mi. Gnøh! :elsk:

En kamerat av meg anskaffet seg Wii for ikke så lenge siden.
Excite Truck var en av spillene og jeg ble rimelig imponert over at kontrollen fungerte ni av ti ganger :p

Helt personlig var jeg elendig i turbo jumping, men det var den alkoholpåvirka hjernen min som ikke reagerte skikkelig :svette:

SHDR

Gullmedlem
Såh ... da var hele Excite S-klassa, og jeg begynner med S-klasse på Super Excite i morgen kveld. Så blir det vel S på Mirror i løpet av helga. Fantastisk spill. Fantastisk fartsfølelse, fantastisk kontroll, forbausende god leveldesign, spillhistoriens hittil jævligste musikk og overall det spillet jeg har hatt det mest moro med hittill i år. Twilight Princess blekner ganske fort ved siden av den intense kosen Excite Truck tilbyr.

Folk som ikke spiller arcade-racere vet virkelig ikke hva de går glipp av. Jeg skjønner ikke hvorfor Nintendo ikke har markedsført dette spillet betraktelig tyngre. Det er ingen måte å mislike det på, med mindre du bare elsker D20 og foretrekker runking fremfor sex. Løp og kjøp!

Lodin

Der Waaaah
Joda, men av erfaring blir mange PS3eiere :psyduck: i hodet og så :argh: når man nevner det siden det og Resistance vistnok var de to spilla som skulle bevise at maskina var verdt pengene.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Stemmer, det var jo Dead Or Alive 4 og GUN som beviste at Xbox 360 var verdt pengene da den ble lansert.

Lodin

Der Waaaah
Sant nok, men etter seks måneder hadde det vel starta å komme ting som Dead Rising? Folk med PS3 må derimot fortsatt vise til Motorstorm og en masse potensiale. :p

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Point. :p

Det jeg reagerte mest på med Motorstorm var grautteksturene og den ikke så forferdelig imponerende måten gjørme festa seg på visiret/frontruta di, forresten. Uæ.

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Excite Truck var en god overraskelse, hadde ikke trodd at det skulle vaere saa goey som det er. SSX on wheels (and done right)! Hvem digger vel ikke det?

Jeg hadde mye si... yeh... noes.

Sancti

Terrorkatt
Hm... litt som all den verste gitarrunkinga i rockens historie rørt sammen til en enda mer usjarmerende smørje. Vi overlevde i alle fall. Men ja, den er temmelig fæl.

Lodin

Der Waaaah
Syns ikke musikken er så jævlig, den er bare masete i lengden. Konstant gitarnudling tar på.
Hvis du ikke kan bruke et SDkort så bare skru den av og sett på noe på stereoen. Fortrinnsvis benny Hill musikken.

Motorstorm var fryktelig uspennende. Akkurat det har jeg ingen problemer med å si høyt. At det sannsynligvis kom av den voldsomme forhåndshypingen til Sony om at det var Jesus på hjul har jeg heller ingen problemer med å snakke høyt om.

Det er Sony som burde ha holdt kjeft i utgangspunktet, ikke vi.
[/b]
Jeg har selv testet begge spillene, og begge har sine sterkesider og svake sider.

Kontroller: Excite Truck
Multiplayer: Excite Truck, stor skuffelse fra MotorStorm, hvordan i helvete kan dere ikke ha offline multiplayer????
Music: MotorStorm
Grafikk/Fysikk: MotorStorm
Variasjon i kjøretøy: MotorStorm
Variasjon i maps: Excite Truck

Bare veldig kort hvordan jeg føler spillene var, dette er ikke noe indepth analyse som dere ser.

Jeg syntes det var utrolig vanskelig å velge hvilket spill som var best. Jeg forstår ikke helt hvordan flere her glatt kan si at Excite Truck er bedre enn MotorStorm, eller MotorStorm er bedre enn Excite Truck. Spillene gir ikke en "nettopp tatt SHDR bakfra opplevelse", men de gir en "nettopp tatt Sancti bakfra opplevelse" in other words, egentlig er begge spillene en stor skuffelse.

Vinnern for meg her vil nok bli ESPN Extreme Game

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
SITAT(NiloPilo @ 17.05.07, 13.51) 66496
Jeg forstår ikke helt hvordan flere her glatt kan si at Excite Truck er bedre enn MotorStorm, [...][/b]
Enkelt: Excite Truck er gøy å spille! Motorstorm er kjedelig. Det trenger ikke være vanskeligere enn det, grafikk, fysikk og musikk trenger ikke ha store innvirkninga på hva som er artigst. Jada, jeg har spilt begge.

Jeg er enig med deg, at MotorStorm blir kanskje litt kjedlig, men jeg fikk samme følelse etter 2 timer med Exite Truck. Og ofte spiller fysikk, grafikk og musikk(ikke minst) en stor rolle på nettopp hva som er artigst.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Ofte, men ikke alltid.. Fysik har selvfølgelig en del å si for kjøregleden, men jeg føler at for høy fokus på realisme har en tendens til å ødelegge for moroa. Etter jeg begynte å klare air spins, landinger og drifts tok farta seg kraftig opp samtidig som mestringsfølelsen satte inn for fullt i Jeg har selvfølgelig ikke spilt Motorstorm på langt nær så lenge som Exite Truck, men jeg følte alt gikk så veldig treigt og den enorme fysikkmotoren kom aldri virkelig frem i lyset samtidig som den sparker seg selv i leggen når man totalsmadrer kjøretøyet sitt på litt singel som ligger strødd. Fargene går stort sett i nyanser av brunt og grått også.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Altså, føkk disse Challenge-greiene. Føkk dem langt oppi rassen. Er det noen som har klart å vinne disse? Hva er eventuelt belønninga, annet en Super-vanskelighetsgraden?

Klarte å ta S på alle brettene på vanlig Excite Mode idag. :) Canada på Platinum kan forresten drite og dra. :)

Kjøpte spillet på Ebay og jeg må si det var utrolig artig. Helt til de ble grusomt vanskelig. Jeg har ikke klart noen av Challenge-greiene på Super Excite eller hva nå enn det heter. Og brettene på Super Excite har jeg nok med å klare å få en B. Fikk S på alle i Bronze men resten har jeg ikke sjans. Hver gang jeg prøver å kjøre igjennom skogen så meier jeg alltid ned det første treet jeg ser -_-