Fable 2

Ikke forvent altfor mye. Man får bare 10-30% av det du ville fått om du var online all den tiden. Så hvis du får 100 gull hvert femte minutt online, får du rundt 10 gull når du er offline.
 
... åh. Likevel, deilig å se penger strømme inn.

Har du tips til en bygning jeg bør invistere i? Noen som gir betraktelig mer innskudd?
 
Bare kjøp alt du har råd til som du kommer over. Men gjerne investér i noe som koster 9000 gull og oppover når du får råd til det, de gir veldig fin sum i husleie. Start med utsalgsbodene i Bowerstone.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Kjøp pubben på markedsplassen i Bowerstone. Inntjeninga mi økte med et par tusen da jeg gjorde det.
 
Non andre som har giftet seg? Jeg fant ei hore (Jackie!) i Westcliff og dro'a tilbake til Oakfield hvor jeg hadde mitt hus, og for å få tilgang til demondøra. Dum som jeg var sjekka jeg ikke hva som var bak døra før jeg dro dama mi tilbake til et nokså shabby hus i utkanten av Oakfield og satt det som Meritial Home.

Etter det var dama nowhere to be found. Har prøvd å gå på Quests/Jobs > Family > Jackie; den tar meg til Sandgoose i Oakfield, og jeg sverger, jeg har letet etter henne everywhere. Har hørt at hun kan ha blitt kidnappet, hvordan i all verden skal jeg kunne finne ut av det? Ellers må det være en bug. Hun har vært savnet i flere dager nå.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg har tre koner og ditto barn på den nye helten min, og skal se om det går an å sette unge på tilfeldige bekjentskaper også. Jeg har forresten slakta halve gypsycampen etter mitt første assassination-oppdrag som jeg utførte så amatørmessig som det går an. Ikke tenkte jeg på å få dama til å bli med meg til et avsides sted, nei jeg slo av sikkerheten og henretta henne midt blant hele folket hennes. Jeg klarte i tillegg å begynne å løpe før jeg var sikker på at hun var dau, så jeg endte med å ta en ny tur til løvens hule for å fullføre jobben.

100% korrupt, snart 100% ond.
 

Aslak

Humanoïde, incognito
Faen, å lese denne tråden gir meg lyst til å skaffe meg ekstrajobb for å kjøpe tv, konsoll og dette spillet.
 
Spørsmål: Jeg vurderer å kjøpe Fable 2 her siden det er ganske grei pris (420kr, noen i norge som slår den?), men jeg vet ikke om det vil funke på min norske 360.. Noen av dere som vet om australske spill er kompatible med europeisk 360?
 
Så vidt jeg vet så kjører de PAL der nede. Husker at det var en del folk som importerte Animal Crossing til Gamecube derifra, siden det var så ufattelig sent ute i Europa. Tror det skal funke fett, men ikke kjeppjag meg om jeg tar feil :p
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Er vel bare å se på coveret, står vel om det er PAL eller ikke på spill framleis?
 

Lodin

Der Waaaah
Det vil kjøre fint. Har ikke sett noe om at de har sensurert spillet for dem så sansynligvis vil du tilogmed få mulighet til å spille med Fransk og Tysk tekst siden det er akkurat samme utgave England og resten av Europa fikk.
 

K999

Keystone State Of Mind
Spørsmål: Jeg vurderer å kjøpe Fable 2 her siden det er ganske grei pris (420kr, noen i norge som slår den?), men jeg vet ikke om det vil funke på min norske 360.. Noen av dere som vet om australske spill er kompatible med europeisk 360?
Nesten. 424,- på platekompaniet med studentkupong.
 

oma

Village Drunk
skuff. Uferdig på mange måter, løpingen, context sensitive ting, slowdowns og popups.

Uengasjerende historie, kjedelige oppgaver og irriterende npcer (i form av at de maser så utrolig mye).

Hunden er ok, slossing funker.

Hadde skrevet mer i detaljer, men så trykket jeg feil knapp og det forsvandt.
 
Da har jeg kommet meg til Bloodstone. Problemet er at jeg ikke kan trekke våpen i byen... Flere som opplever dette. Virker som det hele har hengt seg opp. Tips til hva jeg kan gjøre..?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Spillet er langt ifra bugfritt. Du får ikke tatt ut våpenet i det hele tatt, eller får du bare ikke brukt det? Mange bugs har ordna seg med en restart av spillet/savegamet.