Fable (Ute nå)

#41
hehe, jeg holder på å legge det in nå.. gleder meg til å få testet det, i løpet av 10 minutter så sitter jeg å spiller det og er glad som faen :)

Redigert: nå spiller jeg det, det er kjempe artig :) gleder meg til å se åssen det blir utover :)
 
#43
Det eneste som skuffet meg med Fable er at det er altfor kort og lett. Jeg ble fullstendig hekta på det og har spilt i ca. 17 timer nå. Har fullført alle quests og brukt ganske lang tid på å lete etter hemmeligheter og gjort andre ting, og nå ser det ikke ut som det er så veldig mye igjen å gjøre. Er selvfølgelig ting jeg ikke har funnet enda, men jeg tror det er bare noen småting. Var sånn jeg forstod det fra Gamespot og IGN anmeldelsene jeg nettopp leste ihvertfall.

Jeg hadde forhåpninger om at spillet ville fortsette lenge etter at jeg hadde "runda" det, og at det ville være noen skikkelige vanskelige side-quests med sinnssyke bosser osv. Men det virker ikke som det er noe sånt. Noe som er veldig skuffende. Skal fortsette å spille da, i håp om at det dukker opp noe.

Foruten om det så synes jeg spillet er helt fantastisk. Helt klart et av de spillene jeg har hatt det mest moro med i løpet av de siste årene. Jeg ble fullstendig hekta og når jeg ikke spilte det, tenkte jeg på å spille det. Jeg kommer nok til å runde det en gang til. Da skal jeg satse på å bli en tvers gjennom ond magiker. Var skikkelig good guy denne gangen, og satset på rå styrke.
 
#44
Opprinnelig skrevet av Chaz@17.09.2004, 22.45
Vel, jeg begynte å spille i går kveld, og fullførte hoved-questen nå for litt siden. Fortsatt noen side-quests igjen, og masse moro å finne på iallfall.
Er fornøyd med spillet.
103948​

En dag skal jeg drepe deg din jævel. :ninja:

Er du klar over hvor grusomt det er å høre hvor bra spillet er hver jævla dag, når jeg må vente nesten en måned. :(
 
#45
Haha, så krise. Alt jeg har lest utifra dette spillet, sett i fra starten osv, syns jeg bare dette spille går en jevn linje nedover. Første gang jeg hørte om det var det helt rått, det skulle være nytt, et spill ingen hadde laget før. Og det hadde sikkrt vært det hadde det ikke blitt utsatt så mye.
Det skulle også bli multiplayer på det, kanskje til å med online muligheter. Alt det forsvant. Det skulle være et fritt spill, og det er det jo sikkert også, men alle sier jo at det er så kort. Har ikke lang tid å bruke all den fritiden på da...

Så hypen på dette spillet fra min side har gått ned fra 10 til 3. Skal ha spillet forde da, men gidder ikke å bruke tid på å sitte å vente på det as.
 
#46
Jeg har spilt i noe mer en 3 timer, og er veldig førnøyd :D
Er ganske så ond og dreper de uskyldige jeg kan :ler:
har begynt å få noen små søte horn og huden min har begynt og bli rosa/hvit farget :)

Alle som ikke har prøvd eller får prøvd før PAL versjonen, dere burde glede dere masse :D
 
#47
Testet spillet litt hos ILiuz i dag, og det var jo litt artig. Jeg gikk for det meste bare rundt å slaktet folk da, og jeg startet på gamet til ILiuz (så jeg hadde masse våpen). Jeg må nok spille mer før jeg kan uttale meg skikkelig, men utifra det jeg fikk spilt, så virket kampsystemet veldig enkelt og greit, men fengende (noe alá Zelda egentlig). Grafikken var fin, ikke ekstremt imponerende, men fin. Noen flotte omgivelser. Musikken likte jeg godt. Jeg skal i hvert fall kjøpe det, men om jeg kjøper det med en gang det kommer ut på PAL vet jeg ikke. Jeg har det ikke travelt med å skaffe meg det.
 

Endre

Ødela forumet
#48
Ja, øh... jeg ble ferdig med spillet idag, brukte vel litt over 12 timer. Men jeg hadde flere quest jeg kunne tatt, før jeg rundet det. Nå tror jeg dog det er for sent, men jeg starter uansett på en ny save for å være ond.
 
C

Chaz

Gjest
#49
Opprinnelig skrevet av Psycho Mantis@19.09.2004, 00.56
Jeg gikk for det meste bare rundt å slaktet folk da, og jeg startet på gamet til ILiuz (så jeg hadde masse våpen).
104513​
Det merket jeg. Siden du var i en by, ringte den byklokka hele tiden, og lyden var skikkelig høyt på. I tillegg kastet ILiuz det beste våpenet i spillet, noe jeg ergret meg over.

Selv tuller jeg bare rundt nå. Brukte ca. 7 timer på å gjennomføre main-questen, og var snill hele tiden. Nå begynner jeg å bli litt mer ond. Banker konene mine, slakter tilfeldige folk, drikker meg full og snakker dritt til folk. Vurderer å bli litt snillere igjen da.
 
#50
Jeg spiller meg sakte gjennom spillet nå, jeg vil få det til å vare så lenge som mulig på første gjennomspilling. Jeg teleporter sjelden, og tar alle tilgjengelige side-quests: Så langt har jeg spilt i 11 timer, og det ser fremdeles ut til å være en del timer igjen før main questet går mot slutten. Jeg vil tro 20 timer er et greit anslag på hvor lenge spillet varer når du tar deg goood tid og prioriterer apostlenes hester fremfor teleportalene, blir gift (minst) en gang, gjør side quests, leter etter hemmeligheter, etc. Og det er vel ikke så ille, særlig ikke når det er fristende å spille igjennom historien med en karakter av motsatt alignment etterpå. Loadetidene, som jeg ser en del omtalere klager på, har ikke plaget meg mye ... her er det nok en fordel at spillet ligger på harddisken.

Så langt har spillet vært det jeg har forventet hele tiden; en blanding av Zelda og Morrowind/Elder Scrolls, med good/evil systemet til KotOR. Det er ikke revolusjonerende bra eller skuffende dårlig, men et solid action-adventure som kombinerer mye av det beste fra de ovennevnte spillene/seriene ... har du omtrent de samme forhåpningene som jeg hadde, så gled deg: Dette er gøy! :)
 
#51
Hehe ja som ''Larsen'' for sier, så burde du ta deg god tid til morsomheter og hemmligheter også, for eksempel og gifte deg, kjekke damer, drepe Snille folk i skogen, drikke deg dritings og spille forskjellige spill og tjene litt penger :)
Og du kan lete etter noen folk som trenger hjelp og litt forskjellig.

Trene/levle vis du trenger det så kan du bare gå å drepe monstre og folk i skogen eller undead på gravplasser blablabla.

Og historien forandres jo litt etter hva du velger, God eller ond.
Så spillet kan rundes flere ganger og du kan ha det gøy med dette spillet ganske lenge :)

Edit: noen som vet om det går ann og vandre rundt liksom... etter du har rundet det?

Og om det går ann og importere våpen/armor fra forige game så jeg kan starte med bra stash?
 
#55
Opprinnelig skrevet av karamba@19.09.2004, 14.55
ja
104725​
Haha, avataren din og det enkle svaret..

Nei, venter på PAL versjonen. Håper *host* at vi snart kan få lese en norsk anmeldelse. *kremt*
 
#56
Er dette spillet ekslusivt til x-box ?
Eller er det en liten mulighet for at det kommer på pc ? :confused:
 
#58
Det skal kun være til Xbox. Men det samme sa dem om Halo, jeg går utifra at det dukker opp på pc om en stund jeg.

Dem vil nok melke alt dem kan ut av det spillet her. Men dette er ikke et spill jeg ville på NOEN måte anbefale å spille på en pc. Greit nok at grafikken blir noe bedre men spillbarheten vil nok suge maks med mus å tastatur på et spill som dette.
 
#59
Når kommer dette spillet på Pal versjon (dato)?

Gleder meg utrolig mye til den! Det er et av de spillene jeg har sett mest frem til i hele dette året.
 
#60
Opprinnelig skrevet av Momochi Zabuza@25.09.2004, 15.18
Når kommer dette spillet på Pal versjon (dato)?

Gleder meg utrolig mye til den! Det er et av de spillene jeg har sett mest frem til i hele dette året.
108141​

Kan hende jeg driter meg ut helt her men jeg gjetter det burde være ute her i norge sånn ca. 15 oct. ?

Kjeft på meg hvis jeg tar feil...