Fahrenheit - spillet er ute!

Lodin

Der Waaaah
#41
Joda, men de sier også at det skal slippes 27ende september i statene og det har lenge vært erklært tull. Gis ikke ut i USA før en gang i oktober.
Satser heller på å stole på Amazon i dette tilfellet.
 

Lodin

Der Waaaah
#42
Alt tyder på at det dukker opp her på fredag. For å feire det kan dere ta en titt på noen bilder tatt fra sex scenen som er fjerna fra den amerikanske versjonen.





Hot! :sikle:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#46
Opprinnelig skrevet av Lodin@12.09.2005, 11.07
Alt tyder på at det dukker opp her på fredag. For å feire det kan dere ta en titt på noen bilder tatt fra sex scenen som er fjerna fra den amerikanske versjonen.
[bilder]
Hot!  :sikle:
260490​
OH FAP!
 
#49
Jeg kan også legge til at det fikk respektable 8/10 i official PS2 UK magazine. Ikke verst fra et pro-Sony-blad som stort sett kun liker action-spill. De gav for eksempel Syberia 4/10 p.g.a. det var for lite actionelementer i det, Manhunt fikk 9/10, Killzone fikk 9/10 og stort sett alle middelmådige krigsspill får vanligvis 8/10. Så med andre ord er dette en jævlig bra score.
 
#50
hvor stor grafisk forskjell har XB versjonen ovenfor PS2 versjonen ?.. Om forskjellen er minimal kan det hende jeg gaar for PS2 versjonen fordi PS2n er enklere aa ta med hjem til Norge i jula...
dette virker som et spill jeg kommer til aa gaa gjennom flere ganger :)
 
#51
Jeg bestilte dette i fra gamesmix i går kun på bakgrunn av anmeldelsen i VG! :D
Gleder meg... Jeg bestilte først til PC, men så tenkte jeg at det blir mye diggere å slappe av i en stol forran TV'en og spille på PS2...
 
#53
Spillet er uhyggelig bra. Spiller det på Xbox og jeg er mildt sagt overrasket. Et av de beste adventure spillene jeg har vært borti. Dette må jeg nok runde flere ganger siden man har så mange alternativer som påvirker spillet og handlingen.

Men hvorfor skrive mer om spillet når jeg heller kan spille det ? :D *biiiip biiiiip*
 
#55
Opprinnelig skrevet av Lodin@15.09.2005, 08.31
Ja jeg så at ALLSTARS hadde lekki en Xbox versjon nylig.  :p
261468​
Neeei, den har vi'ikke sett.. :rulleøyne:
 
#56
Det er disse spillene som trenger å kjøpes, ikke lastes ned. Noen må støtte de små selskapene, det er ikke et selskap med Electronic Arts sitt budsjett.

Dette var forresten ikke ment som en klage...
 
#57
Opprinnelig skrevet av LocoLennon@15.09.2005, 13.01
Det er disse spillene som trenger å kjøpes, ikke lastes ned. Noen må støtte de små selskapene, det er ikke et selskap med Electronic Arts sitt budsjett.

Dette var forresten ikke ment som en klage...
261501​
Helt enig! Jeg kommer til å kjøpe det, ikke noe tvil om det. Har forøvrig stoppet helt å laste ned spill.
 
#58
Kjøpte spillet i går, så da skulle det vel ligge i landets butikker "as we speak".

Jeg har på ingen måte fulgt hypen til dette spillet, har aldri lest en preview, men har sånn vagt fått med meg at dette skulle være bra, og det er nok for meg til å kjøpe et spill.

Førsteinntyrykket var bra, god kontroll, QTE'ene fungerer utmerket, selv om de virker ulogiske mang ganger. Noen små kameraproblemer, men ikke ødeleggende. Historien fenger deg helt fra starten, gir deg noen intereante valg/dilemmaer også. Eneste jeg har å nedsette så langt er at når du skal gjøre et valg i en samtale er det denne tidsbaren som synker nedover, gir deg en tidsfrist. Den er helt ulogisk. Det finnes da ingen grunn til å sette slikt press på spilleren når du forhører et vitne, og skal velge hva du vil spørre om. Noen ganger har den en nytte da du kommer i situasjoner som krever raske svar.

Bare på den første timen må du to ganger styre en karakter fra sengen og inn på badet, der man først tømmer blæra, så går i dusjen. Etter det må man bort i kleskapet for å kle på seg, og til slutt har man alltid tid til litt kaffe og et fravelkyss før man går til jobben. Jeg kommer til å elske dette spillet :flau:
 
#59
argh venter bare på at mamma skal dra på fjellet så jeg kan låne bilen:p Så skal jeg dra å kjøpe det...

KJøpte du til konsoll eller pc?
 
#60
Jeg kjøpte xbox-versjonen(var den enste de hadde fått inn). Nå som vi er inne på det, synes ikke grafikken var noe særlig, men hvem bryr seg vel om det...