Fahrenheit - spillet er ute!

#21
Opprinnelig skrevet av Lodin@04.08.2005, 08.33
Fun Fact: kafeen i demoen eksisterer faktisk i virkeligheten.



247942​
Tøft! Er det ikke det spillet her en får gjennoplevd 11.9 i USA også? Synes huske at det var så mye diskusjoner rundt det litt bakover i tid...?
 
#23
Opprinnelig skrevet av Lodin@04.08.2005, 14.51
Nei! Fy slem Larzen! Ikke lov å være så dum her!  :mad:
248017​
Hva var det jeg gjorde galt nå da Lodin? Hvis det er ang 11.9 i USA så er det faktisk et spill hvor det skulle være med. Jeg trodde det var dette spillet....husker ikke helt i farta.
 
#25
Hva skjer her a? :usikker:
 

Lodin

Der Waaaah
#26
Opprinnelig skrevet av _LarZen_@04.08.2005, 15.46
Hva var det jeg gjorde galt nå da Lodin? Hvis det er ang 11.9 i USA så er det faktisk et spill hvor det skulle være med. Jeg trodde det var dette spillet....husker ikke helt i farta.
248039​
Du tenker på Farenheit 911, din løk. Tviler på at det kommer så veldig mange spill basert på Michael Moore filmer med det første. :p
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#27
Hmm, så det er altså ikke helt grunnløst at de kaller spillet for Indigo Prophecy der borte på andre siden av havet....
 
#28
Opprinnelig skrevet av Ronin@04.08.2005, 03.58
Du får forøvrig det samme av å prøve å ringe fra telefonen bakerst i lokalet, ved siden av døren til W.C'en.
247934​
Å, prøvde å ringe selv, men fikk ikke noe svar...

Jeg tillsto også drapet til politimannen, men han sa bare at jeg skulle roe meg ned å ta no vann i ansiktet...
 
#29
Jeg blandet dette spillet med spillet som heter Survivor.

Info:

SURVIVOR is a 3rd-person Disaster Survival Game with highly interactive locations, based on famous, authentic-historical disaster scenarios. In independent game episodes, the player will experience some of the most dramatic disasters of the 20 - 21st century. The original single player game concept has never been seen before. We call this unique genre REALITY GAMING. Anyone who likes to know how it feels like being aboard the Titanic after she has hit the iceberg, could go for a try.

Survivor offers GTA like player freedom game play mechanics that forces the player to participate in the most dramatic and well known disaster scenarios: sinking of the Titanic, Hurricane Andrew, 9/11, Hiroshima and the giant earthquake in Mexico in 1985. While many subquests must be fulfilled within the disaster scenarios, the main goal of the game is always pure survival.

Her er link til spillet
 
#30
Etter et par-tre runder med demoen har jeg konkludert med at dette virker veldig veldig spennende. Fin stemning og jeg liker konseptet bak, tror dette kan bli en riktig så god slager.
 
#31
Har bestemt meg for lenge siden at jeg skulle ha spillet, men er ikke sikker på om jeg skal ha det på Xbox eller PS2. På PC demoen hadde jeg så mye grafikkfeil så jeg har ikke spesielt lyst til å ta sjansen på fullversjonen. Noen som vet når det kommer på PS2?

Eurogamer har forresten anmeldt Xbox versjonen... to ganger :p. 8/10 og 9/10 hos to forskjellige anmeldere. Rimelig topp spør du meg, med tanke på hva gjennomsnittskarakteren der har vært i det siste.
 

SHDR

Gullmedlem
#36
Spilt i åtte timer i natt. Dette trenger dere, faktisk. Omtale kommer like i forkant av lansering. Må bare spille gjennom det to ganger først. :flau:

Stor stas. Jeg vil egentlig ikke fortelle så mye, for da spoiler jeg, men la oss si at den typen kos som dere opplever i åpningsscenen gjør seg gjeldende hele spillet igjennom. Det er mye bra på gang her.