Fahrenheit - spillet er ute!

#83
Jeg kjøpte PS2-versjonen idag. ^_^

Og ja, den DDR-jævelskapen kan være vanskelig en gang iblandt ...
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#84
Skal jeg si dere noe om de DDR-greiene? Jeg failet på de nøyaktig to - 2 - ganger. Noen som klarer å gjette om andre gang var den avgjørende helt på slutten, eller?
 
#85
Jeg øvet meg bare bittelitt på gitaren tidlig i starten så gikk det helt greit uti spillet. Det var ikke så vanskelig at det gjorde noe. Med unntak av en helt spesiell scene på kontoret til killeren som ble opplagt at man skulle drite seg ut på første gang, det gikk unaturlig kjapt på den aller siste challengen.

Skal klare den neste gang jeg spiller igjennom det derimot.
 
#86
Jeg er på vei til min ikke fult så kjære ehh.... (husker ikke navnet) dame. klatrer over noen gjerber, men der står det to politi og vakter bakdøra:( hva gjør man?
 

Endre

Ødela forumet
#88
Opprinnelig skrevet av loppelittletom@21.09.2005, 13.06
Jeg er på vei til min ikke fult så kjære ehh.... (husker ikke navnet) dame. klatrer over noen gjerber, men der står det to politi og vakter bakdøra:( hva gjør man?
262984​
Når de ikke ser mot deg/plankegjerdet, løper du mot bygningen som har et rør opp langs siden. Ser du den?
 

Lodin

Der Waaaah
#90
*grine* Jeg greide å slette profilen min så jeg måtte starte helt på nytt.
Heldigvis viste det seg at jeg hadde stilt inn gamepaden feil første gang så nå går det faktisk ann å spille de DDR delene. Var ikke jeg som sugde, det var kontrollen. :p
 
#94
Jeg har kommet til det punktet hvor jeg er han politi karen og skal finne ei bok i den store butikken.

Hva er cluet der a? Finner den ikke...
 

Endre

Ødela forumet
#95
Hvis jeg husker riktig kan du ta den boka du fikk av han, som skulle være av samme serie, og sjekke hvem som har laget den, eller noe sånt. Så kunne du sjekke hvilket årstall den var fra i en bok i andre 'etasje', så gå ned i første for å se hvor du finner bøkene fra det årstallet. Hvis jeg husker riktig ...
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#98
Jeg, iallfall.
 
#99
Jeg òg. Nå jeg først poster her kan jeg da si at jeg likte spillet svært godt i starten. Men rundt halvveis detter hele histoiren og spillet sammen, og kan knapt måle seg med en dårlig x-files episode. Må si jeg ble meget skuffet. Denne skiftinga av hvilke karakterer fungerer heller ikke optimalt, i og med noen av karakterene ikke er særlig "dype", og det ødelegger helhetsinntrykket mitt ytligere.

Shenmue er fortsatt konge på haugen i denne sjangeren :konge: