Rivet City er på en båt helt nede til høyre i kartet. Det er vel GNR-negeren som peker det ut for deg.
Jeg har gjort temmelig mye sidequest, men i all hovedsaklangs midten av nedre del av kartet, og litt i vest. Nord, øst og størsteparten av DC er temmelig lite utforska. Jeg har ikke finni bikkja (noe man tydeligvis skal bare snuble totalt over), jeg irriterer meg grønn over at jeg ikke kan utvikle noe forhold til Amata, og jeg har ikke hørt noe om noen roboter i Big City (jeg redda kjerringa og guttungen på politistasjonen, og så lærte jeg dem å skyte så de kunne nigre et par supermutanter og så var de glade og faen. Siden har jeg ikke vært tilbake. I tillegg er jeg sint fordi likene etter Tenpenny og co ikke var i kjelleren (bugistan).
Uansett, gjerne en kjapp rundown på hva jeg har gått glipp av som jeg bør få med meg. Og svar på om jeg er dum som synes enkelte ting er jævla åpenbare mens andre er helt mongo bortgjemt i alle sidequestene? Jeg mener, luka bak ghoulen for å finne familien? Hvem jævla luke? Og bikkja?!