Det er helt feil approach, og vitner om manglende forståelse for hva det er jeg sier. Det som skjer at den autolagrer hver gang jeg går inn en dør, og det funker bra. Så autolagrer den etter jeg går inn en dør, og hele byen klikker uten at jeg kan gå tilbake til den saven og gjøre om på noe. Ergo, spillet viser frem hvordan dette kan straffe seg pga deres lusne løsning første etter flere timer spilt uten noe annet lagringssystem. Noe så enkelt som to autosave slots - en for et område, og en for etter hver dør - hadde gjort en hel verden av forskjell. Enda en gigantisk varselbjelle på at du ikke forstår hva jeg sier er at du sier jeg skal ignorere autolagringa og lagre på vanlig vis - ja, hva faen gjør egentlig autolagresystemet der i det hele tatt? Prøver du kanskje å forfekte at du er enig i at autolagringa er pill råtten og lurer den gjengse gamer uten bevandring i datapeseerrpegeverden?
Når det gjelder klaginga over lagringa på slutten, er jeg av den formening at alle spill burde ha "zelda"-lagring: Siste mulig punkt før du ikke kan snu tilbake fra slutten og gjøre noe helt annet i timesvis bør være siste mulige lagrested. La meg også påpeke at man i zelda, ved dødens inntreffelse, beholder alt man har og har gjort, men begynner igjen på nesten null liv på begynnelsen av området/dungeonen. Pussig at de får det til så greit, mens bethesdas patetiske unnskyldning for et autolagresystem forsvares med nebb og klør.