Fallout 3 [PC, 360, PS3]

Jeg skal hovedsaklig spille Fallout 3 på ...


  • Totalt antall stemmer
    94

Lurtz

Dr. Van Nostrand
The Pitt, Broken Steel og Point Lookout er 3 solide pakker som jeg kan anbefale. Broken steel er den som øker level cap til 30.
 
Hvis man liker resten av spillet syns jeg bare man skal kjøre på all the way og kjøpe alle pakkene. Selv om O:A og Mothership Zeta var litt skuffende.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Svarte faen jeg hater Windows Live. Hvor i helvete ligger Broken Steel. Finner faen ikke skiten og ikke faen om man skal finne noe om man søker på Broken Steel heller. Jeg har kjøpt Fallout gjennom Steam og har ikke fått aktivert cd-key enda. hvor faen gjør jeg det. helvetes hat.

Edit: Jeg har spilt spillet i offline mode fram til nå. hva faen gjør jeg? Skjer ikke noe når jeg trykker på LIVE i menyen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Trykk på Home-knappen på tastaturet ditt, så skal GfWL dukke opp. Der kan du logge deg inn og aktivere no CD-keyings. Forutsatt at det faktisk dukker opp da.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
nein unt ja. Skjer ikke noe når jeg trykker home og klienten er installert. Mulig det er noe snerk som henger igjen fra slemmeversjonen. Løste problemet med å drite i hele GfWL.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Prøv å avinstallere GfWL og reinstallere faenskapen, godt mulig haxor-varianten la inn en bøgversjon av klienten.
 
OA og mothership zeta var ikke all verden, ville kjøpt de tre andre jeg ;)
 
Hei

Jeg har nettopp skaffet Fallout 3. Sett at jeg har forstått det riktig så kan man ikke endre skillpoints underveis i spillet. Kan jeg havne i den fellen at hvis jeg gjør det feil så kan jeg ikke fullføre spillet?
 
Nei, det tror jeg er nærmest umulig, selv om du ikke prøver å grinde kommer du nok til å være level 20 og mer enn kompetent til å runde spillet lenge før du er ferdig med hovedquesten. Fallout 3 er alt annet enn vanskelig. Og skillpoints kan endres med å plukke opp Bobbleheads og ved å bruke forskjellige perks.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Og med lvl. 30-capen kan du få 100 i omtrent alt uansett, forutsatt at du også er flink til å lese bøker. Jeg er lvl. 27 nå, og så buff at det nesten er litt kvalmt.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Og GOTY-versjonen lander 16. oktober på alle platformer. Kanskje jeg endelig hopper på lastet selv.
 
Phø. Med tanke på hvor lenge vi måtte vente så var det det minste de kunne gjøre. Har noen hørt noe om hva prisen kommer til å ligge på?