Fallout 3 [PC, 360, PS3]

Jeg skal hovedsaklig spille Fallout 3 på ...


  • Totalt antall stemmer
    94
Broken Steel ble sluppet i dag, med noen få DRM-problemer som de håper å få fikset snart.
 

Lodin

Der Waaaah
Jeg vil ikke kalle problemer som gjør at de må fjerne greia fra sjappa på ubestemt tid for små. :p
Ikke at det gjør meg noe siden jeg har starta en ny karakter og bare er level 8 og enda ikke har starta på Pitten. Denne gangen skal jeg holde meg så nøytral som mulig siden også det gir achievements pluss at man da kan være både snill og slem.
 
Laster ned Broken Steel nå. Jeg er blakk og trodde ikke jeg hadde råd, men kom på at jeg kanskje hadde litt funbux til overs. Og det hadde jeg, 850 av dem faktisk. Woo!
 

Lodin

Der Waaaah
Wootebaga, da var Fixed Steel ute igjen til PC og man kan kjøpe.
Nå må jeg bare komme meg ut av pølen og fullføre hovedstoryen. :rofl:
 
Ferdig med første arc av Broken Steel.. Om nom nom, deilig action for alle builds, dog mye lettere for alle med energy weapons og i mindre grad big guns.

Litt merkelig historiehopp, ellers ser alt bra ut. Gleder meg sinnsykt mye til tesla gun!
 
Tesla Gun eide så mye at xboxen min freaka helt ut med en gang jeg starta å bruke den, og etter litt frøs hele konsollen. Jaja, gjør ferdig siste questen i dag. Foreløpig har BS vært mye bedre enn både OA og The Pitt, selv om det er litt for mye action, litt for lite questing og altfor mye løpe-fra-elder-til-elder-i-the-citadel. Det er vanvittig mye Dødekloer å hanskes med, så jeg gikk fra level 20 til 24 i løpet av en time.

De nye perksa er ikke så veldig oppfinnsomme, men det er noen fine greier der. Fallout 3 eier fremdeles, faen for et spill. Snart spilt 55 timer og jeg har bare lyst til å starte på nytt igjen etter jeg har runna det for å være en very evil stealth ninja fyr :D
 
Det var gode nyheter. Jeg ble mildt sagt gretten når vi PS3 eiere ble forlatt ute i kulda. Blir kos å ta fram dette spillet igjen.
 

demake

Seksuelt godteri
Åh, konge! Jeg er klar for MOAR fallout!
 
Mer Fallout på løpende bånd.. Digg!
 

Lodin

Der Waaaah
Ørlittegrann info om de nye pakkene. I Point Lookout skal man besøke Marylands sumper hvor det aldri droppa noen bomber, men det er masse hillbillyer. Mothership Zeta er som man kan forvente et digert romskip og man blir kidnappa av eierene som vistnok er forbanna. Kan vi håpe på en analprobe som nytt våpen?
 

Lodin

Der Waaaah
Spilt litt. Det er som venta hillbillyer og innavl det går i for det meste. De av dere som var skuffa over at de andre pakkene er så lineære syns sikkert dette er mer gøy siden det er et svært åpent sumpområde. Litt mindre enn Shivering Isles kanskje? Foreløpig ikke så mange quester eller folk, men det blir vel mer når jeg kommer til landsbyen.
Om ikke annet er den nye dobbeltløpa hagla rimlig sinnsyk. Omtrent som repeateren til Lincoln bare med jævla stort treffområde.
 

Halky

Veteran bruker ;)
Guuud som problemene med F3 aldri vil ta slutt :/ Har kjøpt meg point Lookup og hadde håpet og kunne få spilt spillet litt igjen siden det er lenge siden jeg har spilt det nå. Men neida spillet nekter og la meg loade noe somhelst av mine gammlesaver, får bare beskjed om at spillet har ett problem og må lukkes ;/ når jeg prøver og loade spillet mitt fra tidligere. Og ja jeg har spillet gjennom steam og her den nyeste patchen av spillet.

Flere her som har hatt sånna problemer med spillet eller problemer med det i det hele tatt? Er virkelig frustrerende og ha kasta bort penger på spillet og alle dlc'ene og ikke faktisk kunne få spilt spillet. Har prøvd re install uten suksess, får bare opp samme feilmelding om at spillet må lukkes... Har jo spilt det på denna pc'en før liksom uten de store problemene. Greit det har klikka litt sånn før men da skjedde det mest inne i selve spillet. Nå kommer jeg jo ikke en gang inn i selve spillet, siden det nå klikker i loadinga av spillet ;/

Noen som kan hjelpe?