Fallout 3 [PC, 360, PS3]

Jeg skal hovedsaklig spille Fallout 3 på ...


  • Totalt antall stemmer
    94
Er det så ille å starte en ny karakter da? i Både de originale Falloutene, Oblivion og Morrowind gikk jeg igjennom tre karakterer før jeg klarte å gjøre main questen bare fordi jeg likte å starte nye builds. Litt mas å gå igjennom samme driten flere ganger, men det er jo gjerne nok valg til å kunne gjøre det forskjellig hver gang. Fallout 3 var merkelig nok ikke tilfellet. Sikkert fordi jeg spilte det inn i blandt leksene så jeg var (relativt) mer fokusert.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Fallout 3 er helgas tilbud på steam 22,49 euro for herligheten. Lånte 360-versjonen av en kompis da det var ganske nytt og synes det var ganske meh, men etter nylig å ha lastet ned spillet og funnet ut at det er faen så tøft skulle jeg til å kjøpe det og flaks for meg var det halv pris.
 

demake

Seksuelt godteri
Bethesda knuller PS3-eiere igjen :argh:

Min DLC - Jeg har den ikke.
 

Lodin

Der Waaaah
Det kommer, det tar bare litt tid. Ryktene sier at Operation Anchorage kommer i juli.

Sånn ellers pulte spillet meg ved at jeg ikke var kobla til live når jeg tok hovedquesten i Point Lookout. Får se om jeg har en eldre save. :tenke:
 

Novastrum

Feminist-elitist
Har nettopp blitt småhekta på Fallout 3 igjen. Har en figur på lvl 14, og har lyst på både Broken Steel og Point Lookout, men spørsmålet er; hvilken kjøper jeg først? Øker man levelcapen også i resten av spillet når man kjøper Broken? Og bør man være over level 20 når man begynner på point lookout? Og er det i det hele tatt noen vits i å vurdere et kjøp av The Pitt? Takker for svar.
 

Lodin

Der Waaaah
Broken Steel øker levelcapen uansett ja. Spiller ingen rolle hvor du er i spillet når du kjøper den. Også den klart beste pakka.
Point Lookout er vanskelig, særlig hvis man er under 20. De hillbillyene har no greier i himerten sin.
The Pitt er den svakeste pakka sånn jeg ser det, men vel verdt å spille. Har et av de bedre moralske valgene.
Jeg anbefaler ihvertfall samtlige pakker, men ifølge Todd Howard hos Bethesda bør de uansett spilles i den rekkefølgen de er sluppet med tanke på spillerens level.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Thanks :) Da får vi se om det blir saker i morra.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
Dårlig nytt for PS3-eiere, DLC er nå utsatt til september. Som trøstepremie har de flyttet Broken Steel til å være første som blir sluppet, ihvertfall.
 

Lodin

Der Waaaah
Tviler faktisk på at DLCet blir med der all den tid det selges i fysiske pakker også.

Sånn ellers er en av tinga man får for å fullføre mordi en maskin som omdanner ting til no gele som kan reparere hva som helst. Digg å endelig få fiksa gaussgunnern fra Alaska. :D
 

Lodin

Der Waaaah
Ja dette var jo og no greier. Selv syns jeg dette er den dårligste pakka totalt. Romskipet ser veldig imponerende ut, men det er ikke en dritt å gjøre annet enn å poppe små grønne menn.
Hvis du ikke likte Anchorage pga. all fightinga er dette hundre ganger verre. Hvis det ikke var for at våpena er gangske underholdende hadde det vært totalt krise.
Enda verre er det vel at slutten er gangske håpløs. Man ender opp som defacto kaptein på romskipet, men det er ikke en dritt man kan gjøre med det. Om ikke annet burde man fått en diger jævla lugar å kose seg på. Uansett får man en masse shizz man kan bruke til å reparere våpen uten å ha skill til det og det hjelper litt på humøret.
Vurderer å kille samuraien bare for å få en katana.
 
Ja dette var jo og no greier. Selv syns jeg dette er den dårligste pakka totalt. Romskipet ser veldig imponerende ut, men det er ikke en dritt å gjøre annet enn å poppe små grønne menn.
Hvis du ikke likte Anchorage pga. all fightinga er dette hundre ganger verre. Hvis det ikke var for at våpena er gangske underholdende hadde det vært totalt krise.
Enda verre er det vel at slutten er gangske håpløs. Man ender opp som defacto kaptein på romskipet, men det er ikke en dritt man kan gjøre med det. Om ikke annet burde man fått en diger jævla lugar å kose seg på. Uansett får man en masse shizz man kan bruke til å reparere våpen uten å ha skill til det og det hjelper litt på humøret.
Vurderer å kille samuraien bare for å få en katana.
Ferdig med det nå, og jeg syns det var dritt. Superlineært og repeterende (løp rundt og ødelegg generatorer) også blir man stoppa av tusen jævla grønne menn. Repeat i fire timer. Skuffende saker. Mot slutten når det ble helt bonanza der var jeg tom for ammo til alle våpen untatt magnumen så jeg måtte løpe rundt med den og knerte grønninger.

Hva slags items er det man får til reparere våpen med? De krystallene eller hva faen?

Kom meg omsider opp på level 30 da, noe som er positivt. Har gjort alle quester nå (som ikke er unmarked) bortsett fra Nuka Cola Challenge og den gidder jeg rett og slett ikke å gjøre.
 

Lodin

Der Waaaah
Alien alloy eller hva faen de heter. Ser ut som no tuber med tut i ene enden. Bruker du den (rett fra inventoryet) reparerer den våpenet du har equipa med 25% uansett tilstand. Sålenge man bare bruker dem på unike våpen som gaussrifla er det mer enn nok av dem på skipet. Raska med meg en tredve stykker.
Krystallene har forøvrig ingen annen funksjon enn at de er jævla praktiske til Rockitlaunchern siden de ikke veier noe. Eller dem er verdt litt og da.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Jeg har spandert på meg 5000 påjnts og er klar for å laste ned Fallout 3 add-ons. Hvilke burde jeg kjøpe? Skal i alle fall laste ned den som hever level capen. Løper rundt og samler bobbleheads uten å få xp:/