Fallout 3 [PC, 360, PS3]

Jeg skal hovedsaklig spille Fallout 3 på ...


  • Totalt antall stemmer
    94
Javisst, da har jeg en kjeksboks til live saker som gears, arcade osv og en til å teste ut masse spill.

Pluss att jeg er sikret om rødringene kommer.


Edit: jeg hadde tenkt på å kjøpe en til som holder hakket mer kjeft og har HDMI uansett. Men jeg venter til denne konsollen blir banna. Har hatt den slik en god stund nå og spilt gudene vet hva som helst på live uten att det skjer noe så jeg er spent på når det skjer.
 
Som Lodin oppfordrer må jeg si at jeg gleder meg til Fallout, har forhåndsbestilt det nå også, så det så! Bare et par dager igjen er det også.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Du store kineser!
 
I call fake. Pics or it didn't happen.

Fallout 3 ser alvorlig bra ut, og setter mitt planlagt innkjøp av Fable 2 i fare. Hva skal man velge a'?
 
Kanskje jeg også skal ta et par skrytebilder. =D
 
9,6 hos IGN.
Dæven. Med dette, Fable 2, Dead Space, Castlevania: OoE, Final Fantasy IV, Little Big Planet, Gears of War 2 og Prince of Persia (og alt sammen rett før jul!) tror jeg at jeg bare skal si farvel til mitt sosiale liv med en gang. Heretter blir døgnet mitt delt inn i tre: Sove, jobbe og spille.
 
Har spilt igjennom den foerste timen eller noe og kommet meg ut a hvelvet og til byen Megaton som ligger rett rundt hjoernet. Jeg kan bare si at fy faen de har virkelig faatt till stemningen! Har ikke dassa nok rundt til aa kunne bedoemme stort mer enn det, men det er i allefall en veldig sterk start!

Men naa maa jeg sove. Klokka er faen meg ti paa halv fire om morran her borte.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Bestilte det fra Absoluttspill.no i dag. Noen som har noen erfaringer med leveringstid?
 
Har bare hatt 100% positive erfaringer med absoluttspill.no. Når de har hatt spillet inne har de sendt det på dagen. Du har nok spillet i morra eller på torsdag om det stod at de hadde det på lager. Fikk Bioshock to dager før realese av dem.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Forhåndsbestilte derfra jeg også. Spørs vel om de rekker å pakke og sende spillet i dag når jeg bestilte klokka to, men forhåpentligvis får jeg det på torsdag.
 
Fikk hvertfall akkurat en mail som sa at mitt eksemplar ble sendt i dag! Da har jeg det vel muligens i morgen eller torsdag. Så lenge jeg har det på fredag blir jeg glad:D
 

Novastrum

Feminist-elitist
Står sendt her også. Imponerende. :D
 
Jeg liker dette spillet mer og mer jo mer jeg spiller det. når man beveger seg ute i ødelandet får du virkelig inntrykk av at det er en diger, død verden. Jeg tror jeg brukte en halvtime på å gå fra Tenpenny tower til en annen mindre samling av småhus lenger nord, og det eneste jeg kom over på den lange reisen var noen få rabiate hunder og et par svære fluer og rotter. Herlig stemning i spillet.