Fallout 3 [PC, 360, PS3]

Jeg skal hovedsaklig spille Fallout 3 på ...


  • Totalt antall stemmer
    94

K999

Keystone State Of Mind
Fikk testet spillet selv i dag og kan ikke nekte for at det er fristende å kjøpe det. Har mest sannsynlivis resten av natten og morgendagen til å spille det, hvis ikke kompisen jeg kjøpte det for plutselig kommer sånn nå. Har unansett kommet meg ut av velvet og ut på jakt. Gjort noen småting og gått rundt i distriktet. Festligt spill. Én ting til, det er kanskje litt for likt Oblivion for min del da. Ikke at Oblivion er dårlig. Men jeg får se selv om jeg plukker det opp senere eller ikke.
 

oma

Village Drunk
Så da har mesteparten av dagen gått med på å spille fallout. Selvom dette er på den beryktede ps3versjonen, så ser det utrolig bra ut (noe som får meg til å glede meg til jeg skal prøve pc versjonen =D)

Storyen er litt så som så, egentlig meget engasjerende historie, men jeg er såpass n00bish at jeg må disse rundt på side quests for å kunne klare meg ute i den virkelige verden. Jeg er veldig imponert over konsekvensene av valgene man tar i forhold til andre spill jeg har spillt (ikke spilt forgangerene) og lurer virkelig på hva jeg skulle ha gjort om jeg hadde nuket megaton, hvor jeg nå har leilighet, og driver fremdeles (etter en 3-4 timer tror jeg) å gjør side quests.

Forløpig beste spillet jeg har spilt fra i år, i år, og jeg ser bare 1 mulig kandidat for å toppe det, og det er Left 4 dead når det kommer.

Jeg får si det jeg sa til lodinius: "dette var så utrolig kult at det er uansett en must by twice!"
 

Jante

privileged CIS shitlord
Da var lunsjboksen anskaffet og vidunderverket installert. Ser dere om noen uker gutta!
 
For å si det sånn så får du en topleilighet i Tenpenny towers om du velger å gjevne Megaton med jorda. pluss mye dårlig karma.
 

Lodin

Der Waaaah
Jævla Steam ass, jeg måtte prøve meg på å spare litt penger.
This game will unlock in approximately 11 hours
Ikke er det noen form for preloading heller.
Noen som tror det går ann å kopiere over noen av filene fra en fysisk disk? Fettern min plukker det opp i dag og skal uansett en tur innom. :tenke:
 
Dette har sikkert blitt spurt om før, men er det sånn at man bør ha spilt Nedfall Én og To for at detta skal være noe tess? Tviler på det, men greit å spørre.
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
Dette har sikkert blitt spurt om før, men er det sånn at man bør ha spilt Nedfall Én og To for at detta skal være noe tess? Tviler på det, men greit å spørre.
På ingen måte, man går glipp av litt nostalgi-novelty, men det er det.
Ellers har jeg kommet meg ut av hvelv 101 nå, og er klar til å take on the world! :elsk:
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Første tur ut av Vault101 er den mest geniale åpninga på et spill på lenge. Øya som gradvis venner seg til sola som gjør at du gradvis ser utover et enormt hav av ødeland.. Herlig spillopplevelse allerede i starten.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Fulgte en link fra kotaku om PS3 versjon av Fallout 3. Flere som har opplev alvorlig glitcher?




 
Ikke hatt noe problemer med pcversionen jeg ihvertfall..

Spillet stoppet opp en gang da jeg skulle bruke fast travel, men en gang iløpet av drøye 12 timer er ikke så verst.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Absoluttspill, sender de ut alle spill i boblekonvolutter og håper på det beste?
Jeg fikk min kopi i en vanlig boblekonvolutt, i hvert fall.
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
Jeg kan få ca 220 HP, men uansett hvor fit jeg er, så får jeg ikke mer enn 50. Jeg har ingen statuseffekt eller vært utsatt for mye RAD. Trynet på figuren min (inne på PIPBOY altså) gråter, og hjertet mitt dunker for harde livet. Hvordan blir jeg kvitt dette? Jeg tror jeg fikk det, da jeg bli biti av en kjempemaur.
 
Den menyen der er for aa fikse brukne lemmer, ikke oeke helsen din siden en stimpak der gir deg bare 6 health tilbake. Gaa inn i inventoryet ditt og bruk et par stimpaks derifra og spis litt mat saa skal du se at helsen din skyter opp igjen.