Fallout 3 [PC, 360, PS3]

Jeg skal hovedsaklig spille Fallout 3 på ...


  • Totalt antall stemmer
    94

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Med xbox360-pad:
1. Trykk RB (lille knapp) for å gå inn i VATS
2. Velg fiende med høyre stikke, velg kroppsdel med venstre
3. Trykk RT (trigger) for å angripe valgt kroppsdel
4. Gjenta pkt. 2 og 3 om nødvendig
5. Trykk A for å bekrefte valg og utføre
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Okay, flere ganger på triggeren (R1 på PS3-kontroll), altså. Takker. Da vil forhåpentligvis kampene gå litt smoothere, har ikke vært helt overbegeistra for VATS-systemet hittil.
 
Du kan trykke på R1 flere ganger før du trykker x, enten på samme sted, flere kroppsdeler, eller flere fiender.

edit: ah, det var en side tl ja.
 

Lodin

Der Waaaah
MOAHAHAHAHAH!


Mitt største problem er at jeg sleper med meg altfor mange jævla våpen siden jeg ikke greier bestemme meg for hva jeg foretrekker. :$
 
Peronlig finner jeg det ganske så givende å ta liv av mennesker og skapninger i dette spillet. Det at jeg satte vanskelighetsgraden opp et hakk før jeg starta kan ha noe med det å gjøre.
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
Mitt største problem er at jeg sleper med meg altfor mange jævla våpen siden jeg ikke greier bestemme meg for hva jeg foretrekker. :$
Du er ikke alene om det, jeg gikk faktisk fra supermallsomething til Megaton fordi jeg stjal alt stashet til alle raiderene der. Jeg kunne ha kasta fra meg noe og tatt en god gammel fasttravel, men det var så mye der av verdi av det jeg dro rundt på. Jeg klarte nesten å tømme alle sjappene i Megaton for penger når jeg kom tilbake.
 
Samme her, har nå 280wg backpack og den er bestandig på 270+, så jeg må alltid kaste dritt og helvete. Muligens på tide å innse at jeg aldri kommer til å bruke laservåpen eller plasmarifla:p
 

oma

Village Drunk
Flere butikker i megaton? Er det ikke bare moira man kan selge ting til? Og backpack?

Uansett så lagrer jeg tingene mine i kabinettet i huset mitt i megaton, sparer opp til jeg merker at huntingrifle og småting ikke funker lengre.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Alle som har noe å forhandle, f.eks. de som selger mat, kan kjøpe alt av stæsj av deg.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Du gikk for PS3-versjonen likevel? Noen spesiell grunn?
Tror ikke det finnes så mange grunner for å velge PS3-versjonen. 360-en min er lånt bort og i tillegg RRoD'd. :/ Men jeg må egentlig velge hva jeg vil ha stående framme av konsollene mine, og PS3-en er nyttigere til BD/DVD og DivX-filmer.
 

Lodin

Der Waaaah
Lurte på hvorfor maur
dronninga
bare forsvant i løse lufta når jeg spamma hu med ei laserrifle fordi hu dreiv å fighta roboten istedet og jeg ikke ville sløse med nyttig ammo. :p
 

Lodin

Der Waaaah
Sjekk denna babbyen som tror han må følge det som står i questbeskrivelsene a! =D
Drepte maurdronninga for så å overbevise professoren om at det var det eneste rette siden den var en vederstyggelighet i Guds øyne. Fikk bonusen av ham og en unskyldning.
 

Halky

Veteran bruker ;)
Hehe sliter selv med og drasse på for mye våpen...
Akkurat nå så har jeg den vanlige 9/10mm pistolen, 9/10mm sub gunnern, Assoult Rifle, Combat Shotgun, Flamer, Mini Gun, Rocket Luancher, Fatman, Laser pistol, og en sånn slags motorsag greie. Tror dette var alle jeg hadde nå. Og de tar mye plass :p Godt ammunisjonen ikke tar like stor plass hehe.

Uansett kom meg til slutt til Rivet City og fikk gjort noe der og mye snakking med folka der. Sliter nå bare og leite litt etter Mr. Pinkerton hvis han faktisk lever, noe jeg ikke aner. Kommer meg jo heller ikke inn i bauen av båten heller siden den døre krever 100 i loockpiking og jeg har vel bare noe rundt 37++ eller noe. Så det kan ta tid.

Btw hvor mange sånna pods hare dere funnet?(det er de små figurene man kan plukke opp og nei ikke de gnomene) Jeg har selv bare funnet 3 stk så langt i spillet.
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Jeg går for å være very evil, en tradisjon fra Fallout 1 og 2. Bruker small og big guns, ingen fan av laser- og plasmarifler. Det er få ting som sier bad motherfucker mer enn en minigun.

Apropos maur

Jeg gjorde som professoren sa, fikk rewarden min. Etter det satte jeg pistolen mot tinningen hans og blåste hodet av han, så drepte jeg den dronningen.

Elsker dette spillet. Det har noen feil, men det er lenge siden jeg har kost meg så mye med et spill. Det er kanskje ikke det samme som Fallout 1 og 2, men synes de har gjort en god jobb med verdenen, det er en herlig stemning.