Fallout 3 [PC, 360, PS3]

Jeg skal hovedsaklig spille Fallout 3 på ...


  • Totalt antall stemmer
    94
Sjekk denna babbyen som tror han må følge det som står i questbeskrivelsene a! =D
Drepte maurdronninga for så å overbevise professoren om at det var det eneste rette siden den var en vederstyggelighet i Guds øyne. Fikk bonusen av ham og en unskyldning.
Jeg likte spesielt når jeg fortalte doktoren at jeg hadde drept alle maurvaktene der nede for så å se at karmaen gikk ned så fort han åpna døra til klekkeriet
Jeg loada selvfølgelig:p


Har akkurat vært nede i et falleferdig velv, husker ikke helt navnet og det var sykt creepy!

Var en den innbyggere der som var gale visstnok og plutselig ble skjermen blå og faren min sto borti gangen, jeg gikk mot han og plutselig ble skjermen normal igjen.
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
Jeg har akkurat finni Vault 108. Det er bare et problem, jeg kommer ikke inn.
Det er en usynelig vegg foran døra, som fungerer som en trapp, slik at jeg havner på fjellet over og ikke ved døra. Er det noe jeg må gjøre for å få lov til å besøke velvet?


Problem løst. Det var vist bare å restarte spillet.
 

Halky

Veteran bruker ;)
Har ikke funnet noen andre vaults enda, men jeg fightet noen sånna super muntanter istad og etter at jeg hadde drept dem og gikk ut på plassen der likene dems lå så plutselig begynte bakken og riste litt, samtidig som det fløy ting gjennom luften. Og hva tror dere det ikke dukker opp? Joda en kjempe super muntant av noe slag, døde seff på første slaget som den gja meg siden jeg bare hadde en helse bar igjen :/ Men faen a, er det en slags boss det eller? Har ikke vært borti dem før, ihvertfall ikke før nå...

Uansett skulle egentlig bare møte noen slavefolk(slave eierene) som jeg skulle hjelpe og drepe noen slaver på en viss plass. Men fant dem jo pokker meg ikke på der kartet viste, kanskje jeg ikke leitet godt nok. Vurderer egentlig om jeg skal hjelpe dem eller ikke, vurderer og ta en skikkelig helomvending, og heller hjelpe slavene til frihet. Har jo liksom hjelpet noen slaver før så, så kan vel kanskje redde dem her også fra døden.
 
Super Mutant Behemoth som de så fint kalles, har hittil bare møtt på en utenfor
GNR-bygget
Driver nå å pønsker ut hva
Mr. Crowly har planer om etter at jeg drepte han, da Mr. Tenpenny betalte bedre, fikk heldigvis presset ut stedet nøklene passet før jeg gjorde kort prossess på han.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Har Guns'n'Roses et eget bygg i Fallout 3? :wth:
 
Ja, eller Galaxy News Radio som de kaller det i Fallout
 

oma

Village Drunk
Så utrolig utrolig moro dette spillet her er! Spillte meg til en level 6 på PS3, men begynte på nytt på pc, og det er en ganske anderledes opplevelse. Ikke rent grafikkmessig heller, på mange plan, mye mindre glitcher som gjør det mye mer spillbart.
Husker på ps3 så, etter jeg holdt på i SuperDupermall for å få info til boken til Moira, så kom det en gutt løpene mot meg når jeg gikk ut fra Superdupermall og ville jeg skulle gjøre noe greier i Greyditch.

Er en level 8-9, og koser meg med det, har mye på Repair, da jeg liker å kunne reparere ting selv og når det er så dyrt å måtte få ting reparert i butikken. Liker godt Rock-It-Launcheren, som selvom ammoen veier endel, så føler jeg at den er bedre å bruke enn noe av det andre, om jeg kommer på noe heavy noe som trenger større skytere, så har jeg hvertfall ikke brukt opp CND eller ammo til det våpenet jeg kan skifte til. Litt stress å finne vacum cleenere og leaf blowere for å fikse denne rockit launcheren, men conductor og firehose nossle er enkelt å få tak i.

Ellers spiller jeg god, så ofte jeg kan. Eneste dumme jeg har gjort (som jeg har mistet karma for) er å skyte en Brotherhood of Steel fyr som jeg ville ha minigunnen til. (Hadde regnet med at raideren tok ham, men han overlevde med èn livbar igjen, så jeg skøt ham 1 gang)
 

Novastrum

Feminist-elitist
Mye mindre glitcher som gjør det mye mer spillbart. Husker på ps3 så, etter jeg holdt på i
SuperDupermall for å få info til boken til Moira, så kom det en gutt løpene mot meg når jeg gikk ut fra Superdupermall og ville jeg skulle gjøre noe greier i Greyditch.


Hva har det med glitcher å gjøre? Det samme skjer på PC-versjonen, og det er meningen.
 

oma

Village Drunk
å? Det skjedde ikke på pc-versjonen (fast-travel) :/ Er vel mulig å ta questen selvom man ikke fikk den rett etter? Senere liksom?
 

Halky

Veteran bruker ;)
Ehm trenger da ikke gå inn i Superdubermall engang for og komme i kontakt med denne gutten. Jeg bare trasket litt rundt i området jeg, og reddet gutten fra og bli drept av en maur. Sånn kom jeg i kontakt med gutten og fikk questet av, som er ett ganske langt quest igrunn som fører deg ned til maur dronningen og mye sånt.

Btw drepte tidligere idag ett kvinnemenneske i maurdrakt, syke kvinnemenneske. Men har ikke gjort ferdig det questet siden jeg ikke kommer inn til der han robotmannen holder til. Har ikke nok lockpicking skill til og komme inn døren :(
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Angående det oppdraget stoppet det opp for meg allerede ved å
finne det punktet maurene springer ut fra
. Jeg trodde det skulle være
et hull i bakken et sted
, men jeg har ikke funnet noe. Noen hint?
 

Lodin

Der Waaaah
Se etter et annet sted du kan gå ned i bakken?

Sånn ellers: Hvis du bytter ut fyren min med fadern og setter meg på andre sida er dette bildet nesten identisk med et vi tok i 1998. :gnoh:
 

Halky

Veteran bruker ;)
Angående det oppdraget stoppet det opp for meg allerede ved å
finne det punktet maurene springer ut fra
. Jeg trodde det skulle være
et hull i bakken et sted
, men jeg har ikke funnet noe. Noen hint?
Hehe det er ikke noe hull i bakken, du trenger bare og entre metroèn der, også følge jernbanen... Kan ta litt tid første gangen, men går bedre med tiden og finne veien helt frem.
 
Jeg mekka meg en ny karakter hovedsaklig for aa sprenge Megaton og teste unarmed build. Serioest, er det ghoul questet det eneste du faar i Tenpenny Tower? Jeg hadde forventa en diger questchain saann som Wasteland Survival Guide, men neida. Eller er det bare meg som driter meg ut?
 
Hvis dere ikke har vært der enda, anbefaler jeg dere å ta turen til Andale. Det er some straight up Silence of the Lambs shit.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg har en partyhatt! Har forøvrig runna spillet nå, og har vel en ting å si.
Kos dere mens spillet varer, for slutten var ikke helt det jeg forventa av et spill som dette(Vet jo at spillet har flere slutter basert på valga dine, men jeg tviler sterkt på at forandringen er noe særlig).