Fallout 3 [PC, 360, PS3]

Jeg skal hovedsaklig spille Fallout 3 på ...

• Totalt antall stemmer
    94

Lodin

Der Waaaah
FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Jeg tok bildet derfra og limte URLen inn i imageshack, men som vanlig nekta keyboardet å reagere når jeg kopierte den nye linken. UGUU~

Der, Liberty Prime.

Lodin

Der Waaaah
Tipper han blir ødelagt i finalen. Det er for mongo ubalansert at en faksjon skal ha et så kraftig våpen å herje rundt med. I praksis betyr det at de får all makt og kan begynne å sivilisere villmarken og da er plutselig Fallout mer vanlig scifi.

CyberK

Finner ikke på noe.
Vel, med kraftige våpen og god teknologi samtidig som de har tilgang til (forhåpentligvis, avhengig av din karma) rent vann, så kunne historien bevege seg over mot broderskapets kamp for å sivilisere østkysten, med mange muligheter for konfrontasjoner langs veien som kunne danne bakteppet for et nytt spill. Spilleren kunne vandre i grenselandet mellom nysiviliserte Neo-USA (med sin blanding av ruiner og begynnende gjenoppbygging/opprydning) og wastelandet utenfor. Da er det muligheter for quester både med opprydningen/ekspansjonen, og med å motarbeide den hvis man får lønna si fra en krigsherre utenfor grensen.

Du har forøvrig sikkert rett i din antagelse, men jeg kunne godt tenkt meg et spill på de premissene en gang etter at vi er ferdig med å rote rundt i det som en gang var Nevada.

Lodin

Der Waaaah
Forsåvidt hadde gjenoppbygginga av USA vært artig, men jeg skulle likt å se resten av verden. Hva om Bethesda skramler sammen folka fra de første spilla til det? En teleporter til London, Berlin, Bejing og Moskva hadde vært jævla artig.

CyberK

Finner ikke på noe.
Ooooooh! Hvis vi forutsetter at storbritannia også utviklet seg på samme måte som USA, så blir det bare det kjemperått. Erkebritiske wastelandere med bowlerhatt og paraply, ja takk. :p

Lodin

Der Waaaah
:eng: Hele det europeiske kontinentet, det som var Sovjet, alt som heter Kina og Australia er vistnok veldig eliminert av USA akkurat der...

På den annen side påstod de orginalt at det totale forsvaret av Alaska var det som utløste krigen så... :plystre:

Jante

privileged CIS shitlord
Operation Anchorage var vel bare en simulasjon, du dro jo faktisk ikke til Alaska.

CyberK

Finner ikke på noe.
Jeg kan vanskelig se for meg at alle de andre landene ble noe mer eliminert enn det USA ble, finnes nok av kratere i Washington for å si det slik. På den annen side så er jo Fallout en veldig amerikansk saga, og lener seg jo på Vault-tec i stor grad. Så det ville nok være vanskelig å overføre til andre kontinenter.

Lodin

Der Waaaah
Operation Anchorage var vel bare en simulasjon, du dro jo faktisk ikke til Alaska.
Ja det var bare en øvelse ja! Det var aldri noen kinesere i Alaska og de greide ihvertfall ikke å gjøre det stikk motsatte av Operation Anchorage så USA ikke så noen annen utvei enn å sende bombene! :argh:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen

Lodin

Der Waaaah
På tirsdag kommer Broken Steel og vi gleder oss. Det vil si, ihvertfall de som fortsatt har en save nær slutten av spillet.
Det som er mer artig er at rykter om et fjerde DLC er lekket. Fordi ikke alle har interbutts skal Operation Anchorage og The Pitt selges på en disk i butikker. I en av disse ble det og en kort stund lista en kombinasjon av Broken Steel og noe som heter Point Lookout. Denne ble fjerna rett etterpå som slikt ofte blir.
Point Lookout ser forøvrig ut til å være et koselig feriested nær DC med masse innsjøer og skog så hva man skal der er ikke godt å si.

Gleder meg villt, bare synd jeg ikke vil ha noe særlig tid til å spille neste uke. For min del må de bare skvise ut så mange DLCer de bare gidder, jeg er på "jeg kjøper hva som helst"-stadiet når det gjelder Fallout 3.

På tirsdag kommer Broken Steel og vi gleder oss. Det vil si, ihvertfall de som fortsatt har en save nær slutten av spillet.
Det som er mer artig er at rykter om et fjerde DLC er lekket. Fordi ikke alle har interbutts skal Operation Anchorage og The Pitt selges på en disk i butikker. I en av disse ble det og en kort stund lista en kombinasjon av Broken Steel og noe som heter Point Lookout. Denne ble fjerna rett etterpå som slikt ofte blir.
Point Lookout ser forøvrig ut til å være et koselig feriested nær DC med masse innsjøer og skog så hva man skal der er ikke godt å si.
Har også hørt en del rykter om dette, skal visst være noe ala Oblivions expansion/DLC :elsk2:

Lodin

Der Waaaah
Trukke Bethesda engang har bekrefta det ennå da. På den annen side har de sagt at Broken Steel er på linje med Knights of the Nine så sånn er det.

CyberK

Finner ikke på noe.
Gleder meg villt, bare synd jeg ikke vil ha noe særlig tid til å spille neste uke. For min del må de bare skvise ut så mange DLCer de bare gidder, jeg er på "jeg kjøper hva som helst"-stadiet når det gjelder Fallout 3.
Det er synd at de ikke har hester i Fallout 3 da. ;)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Brekt Stål har til og med jeg tenkt å kjøpe, selv om jeg er massive level 9 og ikke har rørt Fallout 3 på ukesvis. Jepp. :(