Fallout 3 [PC, 360, PS3]

Jeg skal hovedsaklig spille Fallout 3 på ...


  • Totalt antall stemmer
    94

Lodin

Der Waaaah
Hvis det er noen som kunne trengt armering så er det Biskekjøtt, bring it on.







Når det er sagt er en av de nye perksene i BS Puppies! Hvis Dogmeat dør så spawner det en valp uttafor Vault 101 som man må dra på litt. :)
 
Dogmeat måtte desverre bøte med livet etter et ublidt møte noen Enclave-gutter, og jeg gadd ikke hente en gammel save som satt meg noen timer tilbake bare for han så det skal bli fint å få han tilbake.
 
Err, bare så jeg vet det: Hvordan får man dogmeat? Jeg har spilt igjennom hele spillet + halve historien omigjen, og jeg har fortsatt ikke funnet bikkja.. Ikke at jeg trenger han, men nå lurer jeg fælt.
 
Prøvde spillet på ps3 for en stund siden, og falt ikke helt i smak. Plukka det opp igjen nå til 360'n (For achievements og luls), men klarer faen ikke å få starta, fordi jeg veit at bunkeren suger så jævlig. Hlep?
 
Err, bare så jeg vet det: Hvordan får man dogmeat? Jeg har spilt igjennom hele spillet + halve historien omigjen, og jeg har fortsatt ikke funnet bikkja.. Ikke at jeg trenger han, men nå lurer jeg fælt.
Han bor på en søppelplass og man må redde han fra noen kjeltringer.
 

Lodin

Der Waaaah
Jeh, ganske nord for Megaton og øst for der vampyrene er finnes det en skrapplass med masse biler.
Prøvde spillet på ps3 for en stund siden, og falt ikke helt i smak. Plukka det opp igjen nå til 360'n (For achievements og luls), men klarer faen ikke å få starta, fordi jeg veit at bunkeren suger så jævlig. Hlep?
Mhm, sliter med det samme. Starten på alle Bethesda spill er et ludder. Må bare peise gjennom og prøve å lage en save rett før slutten hvor man får endre ting til neste gang.
 

Lodin

Der Waaaah
Han starter å bite raiderne med en gang du er nær dem og blir plasert utifra åssen level du er. Det er derimot ikke raiderne så sånn er det. Bikkekjøtt pleier å starte veldig overmodig og pleier å gå lukt til helvete...
 

CyberK

Finner ikke på noe.
Slik jeg opplevde det så myrdet jeg en bønsj raidere for å prøve ut den nye snper riflen min og så snublet jeg plutselig over en hund. Ba forøvrig Dogmeat om å passe huset mitt, jeg. Kunne ikke la han risikere livet for meg. D;
 
Followers generelt er noe herk, og da spesielt Fawkes. Setter seg fast her og der, kan ikke gå igjennom ulent terreng og er noe drit innendørs. Charon var enda verre siden han bare forsvant, og like etterpå fikk jeg melding om at han var dau.
 

Jante

privileged CIS shitlord
Followers er bare teit. Hvis jeg vil ha et party, så ville jeg ha spilt et Bioware-spill eller et japse-RPG. :argh:
 
Blir liksom ikke fallout med ei bikkje og en merc :p
 
Trenger dem ikke, men når jeg er level 20 og untouchable så er det greit med fawkes så jeg sparer tid ute i marka. Pluss at han kan bære mye greier.
 

Lodin

Der Waaaah
Skjønner med ikke på folk som liker å utnytte NPCer med konkrete mål i spill.
Var samme greia med Oblivion, åssen har dere samvittighet til å slepe Martin omkring over hele Cyrodiil bare fordi han er en ok kumpan?