FF-trivia

Det er tydelig at dere kjenner hverandre, og når svarene kommer med kun et par sekunders mellomrom virker det hele litt suspekt.
 
Ærlig talt, jeg jukser ikke.

Nå satt jeg bare som en gærning på oppdateringsknappen, og spørsmålet er vel ikke så vanskelig.
 
Dere to hadde de 15 siste svarene i triviaen før jeg skjøt inn noe, juksing eller ei, det går an å roe ned litt. I forrige runde hendte det at jeg og Fenrir fikk altfor mange svar på rad, da er det like greit å bare pause litt. Er ikke noe galt i at to stykker dominerer, men blir nesten litt merkelig i lengden.

Unnskyld hvis jeg kom med flaske anklager, men som sagt virker det bare litt suspekt når to stykker fra samme lille sted svarer så mye på rad uten at andre bryter inn. Spesielt når tidspunktene for innleggene sjelden var mer enn 2 minutter fra hverandre.

Tror for øvrig du leder over Fenrir allerede. :p
 
Får man ikke engang lov til å trykke på oppdateringsknappen nå til dags? :(

Du er søt du Rube :flau:

#26 - Hva heter den siste bossen du møter alene?

Rubedit: *nuzzepå*
 
Caldbolg:

Gå nord-vest og ned en liten sti. En mann står i veien, men snakk til han, så går han vekk. Bruk Celestial Mirroret der nedde.

Crest:

Plukk den opp hos Yunalesca, etter du har slåss mot henne.

Sigil:

Vinn siste race mot Chocobo damen under 0.00 sekunder.
 
Det bør vel være jentene som er opptatte, for ikke å si besatte, av den svært så kjekke blitzballspilleren Tidus. Altså: Blitzball posse-en.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Dæmn... dere er for raske... :p