FF-trivia

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Haha. Fenrir = PWNED.

#17 - Navngi følgende moogles:

1. Vedkommende som holder til i Ipsens Castle
2. Broren til Kupo
3. Vedkommende som holder til i Esto Gaza
4. Han som forteller deg hoppetau-resultatene dine
5. Han som reiser rundt, riktig stavet

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Alle riktig bortsett fra Mosh. Er egentlig ikke så vanskelig, for de har ganske like navn ;)

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Det er nok meget så riktig. Jår tørn ;)

Flott!

#18 - Hva heter de tre motstanderne man møter under kortturneringen i Treno?

Det er ille, men jeg suger med navn. Den ene er hvertfall Erin/Cid, men jeg klarer nok ikke navnene på de andre i den påtvungne kortturneringen. Hvorfor jeg sier "påtvungne"? Jo, det har seg slik at kortturneringen også "er" på CD4, unntatt at du da kan velge hvem du vil møte, mellom mestere av forskjellige typer kort. For eksempel en Eidolon-mester, og lignende.

Til mitt eget forsvar (Ruben og Arild: Fy!) var jeg ikke på dataen og spilte Tibia denne uken, jeg var på et ytterst kjedelig sted, stort sett uten kommunikasjon med omverdenen. Det heter Radøy og ligger utenfor Bergen. Gokk, altså. Dårlig gjort å starte denne "turneringen" uten meg, altså! :tommelned: Litt kjipt at de helvetes FF8-spørsmålene var så umulige at denne konkurransen kom senere enn ventet. :( Fellesferie med foreldre suger. ^_^

Det er også noe uklart i Gaggens svar angående styringen av karakterer i spillet. Komplikasjonen er at om man velger Eiko i laget til Zidane under oppdraget på Forgotten Continent, vil man måtte styre en annen karakter, i mitt tilfelle har jeg styrt Steiner der, sett at du velger Eiko, Steiner og Vivi med deg fra palasset. Da vil du kanskje måtte styre en annen. Jeg er ikke sikker på dette, men det er en teori man bør ta til etteretning... :p

Nei, fy og fy, får se å være mer aktiv her igjen. :p

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Opprinnelig skrevet av Sisamez@07.08.2004, 23.56
Det er også noe uklart i Gaggens svar angående styringen av karakterer i spillet. Komplikasjonen er at om man velger Eiko i laget til Zidane under oppdraget på Forgotten Continent, vil man måtte styre en annen karakter, i mitt tilfelle har jeg styrt Steiner der, sett at du velger Eiko, Steiner og Vivi med deg fra palasset. Da vil du kanskje måtte styre en annen. Jeg er ikke sikker på dette, men det er en teori man bør ta til etteretning... :p
84127​
Jeg tenkte på det selv, men jeg tror ikke det er mulig å styre Amarant her. Det har aldri skjedd med meg. Kun Eiko og Vivi. Hva som skjer om du sender både Steiner, Vivi og Eiko med Cloud til Oeilvert, aner jeg ikke, men jeg tipper du må styre Garnet.

Jeg vet at den første motstanderen i turneringen heter noe med Attic Master.

Og Sisa, du må være mer aktiv, ja. Kan ikke svikte forumet på denne måten. :p

*host* Han heter Zidane. :p

Nei, jeg tipper du uansett har rett i svaret ditt, siden den mest logiske til å ta over om Eiko, Vivi og Steiner er med bort, er Freya eller Garnet. Selv om jeg betviler Garnet litt, sett at hun er stum. :)

Og begge disse kan jo styres andre steder.

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Jeg spiller litt FFVII for tida, så da skjer det slikt.

Da har vi fått alle tre. Verken Sisamez, GG eller Egle har brukt de helt korrekte navnene, men siden Egle tok den siste kan han fortsette.

Motstanderne heter Attic Man Wake, Cardona Bishop og Sailor Erin.

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Opprinnelig skrevet av Sisamez@09.08.2004, 15.39
Alle er Oglop Cards.

Spørsmål 20

Hvilken av de fire Qu's Marches er den siste du har mulighet til å entre? Hvorfor?
84723​
Den som er på en liten øy fordi du trenger fly for å komme deg dit. Den på Forgotten Continent kan du entre før, når du skal Oeilvert.