Det er ille, men jeg suger med navn. Den ene er hvertfall Erin/Cid, men jeg klarer nok ikke navnene på de andre i den påtvungne kortturneringen. Hvorfor jeg sier "påtvungne"? Jo, det har seg slik at kortturneringen også "er" på CD4, unntatt at du da kan velge hvem du vil møte, mellom mestere av forskjellige typer kort. For eksempel en Eidolon-mester, og lignende.
Til mitt eget forsvar (Ruben og Arild: Fy!) var jeg ikke på dataen og spilte Tibia denne uken, jeg var på et ytterst kjedelig sted, stort sett uten kommunikasjon med omverdenen. Det heter Radøy og ligger utenfor Bergen. Gokk, altså. Dårlig gjort å starte denne "turneringen" uten meg, altså! :tommelned: Litt kjipt at de helvetes FF8-spørsmålene var så umulige at denne konkurransen kom senere enn ventet.

Fellesferie med foreldre suger. ^_^
Det er også noe uklart i Gaggens svar angående styringen av karakterer i spillet. Komplikasjonen er at om man velger Eiko i laget til Zidane under oppdraget på Forgotten Continent, vil man måtte styre en annen karakter, i mitt tilfelle har jeg styrt Steiner der, sett at du velger Eiko, Steiner og Vivi med deg fra palasset. Da vil du kanskje måtte styre en annen. Jeg er ikke sikker på dette, men det er en teori man bør ta til etteretning...
Nei, fy og fy, får se å være mer aktiv her igjen.