Slik at dette emnet ikke skal falme hen, har jeg et forslag: Vi innfører to nye regler. Den ene er triviell, men dog nødvendig, mens den andre gir leken en ny vri. Jeg har ennå ikke pratet med Rube og Sisamez om dette, så betrakt de nye reglene som provisoriske. Men husk at dette er et
forslag. Hvis dere medlemmer mener at nedenstående regler bør fjernes, skal vi selvfølgelig gjøre det fortere enn svint.
1. Hvis et spørsmål vedblir ubesvart etter to dager, forventes det at den daværende spørsmålsstilleren koker i hop et nytt spørsmål.
2. Spørsmål som ikke blir besvart innen to dager, blir ikke fjernet. De blir derimot listet opp sammen med eventuelle andre ubesvarte spørsmål. Alle (unntatt spørsmålsstiller) kan da, uten å trosse noen regler, besvare spørsmålene siden, og! du vil endog bli belønnet med
to poeng for rett besvarelse.
Nå ser jeg at regel nummer to har sine ulemper - blant annet potensielt juks -, men jeg håper at alle spiller hederlig og firkantet (tenk engelsk, haha

). Om det skulle foreligge uærlig spill i det skjulte, tror jeg nok at enten Sisamez, Rube eller jeg skal klare å oppspore synderne ganske raskt. Hvis
du skulle se noe mistenksomt, er det bare å sende PM. Lovbrytere blir i beste fall advart, eller i verste fall idømt diskvalifikasjon. Alt etter hvor alvorlig lovbruddet er.
Jeg skal prøve å kontakte de to andre moderatorene om dette raskest mulig, men høres dette bra ut for dere andre?