Fighting vids

I disse T5 tider må jeg jo nesten få spamme litt Street Fighter :svette:
Denne gangen er det Third Strike
Fila er over 1 gig, men hva gjør det når det er 1 time med pro spillere :)

Si i fra hvis url/torrenten ikke fungerer som den skal.
 

EagleJin

Bear Necessity

EagleJin

Bear Necessity
Jinpachi Mishima vol. 1

Ikke la dere lure. Han er fremdeles ikke spillbar uten gameshark eller annen cheat device. Tror jeg...

Jeg er sååååååååååå sinnsyyyyyyt glad for at den jævel'n ikke er spillbar etter å ha sett denne! Holly Jolly Bolly, hvor lett det er å vinne med daudingen...
 
Opprinnelig skrevet av EagleJin@09.03.2005, 01.20
Jinpachi Mishima vol. 1

Ikke la dere lure. Han er fremdeles ikke spillbar uten gameshark eller annen cheat device. Tror jeg...

Jeg er sååååååååååå sinnsyyyyyyt glad for at den jævel'n ikke er spillbar etter å ha sett denne! Holly Jolly Bolly, hvor lett det er å vinne med daudingen...
187013​
OMG til feig hore!
Veeeeeeeeeeeeldig glad for han ikke er playable.... Hadde han vært det, hadde jeg ikke spilt tekken lengre...
 

EagleJin

Bear Necessity
Samme her... Vf på fulltid :p

Når han utfører ewgf med ws+2, og tfg med ws+1, har en stun som fungerer uansett posision, på bakken eller i lufta, sier det seg selv at han ikke kan være spillbar...

var det 5 eller 6 killere i den viden? ...
 

EagleJin

Bear Necessity
Noen jakter store dyr, vi jakter bugs:

T5 - Kaz teleport bug

Hadde en bedre versjon i en kamp vi ikke tok opp (da vi fant ut om den), men dette ble omtrent like bra..
 
Der snakker vi bug og greier! Nr. 2 so far eller?

Utrolig mange killere i den filmen, bra ikke han spiller sånn i spillet også egentlig :p hehe
 
Fordi det ikke tar lang tid før active linker blir døde linker rett og slett :p Gjelder ALLTID å være tidligst ute..
 
De fleste linker som er lagt her i den siste tid er som regel linket til andre nettsteder, når de velger å legge den ned har ikke vi kontroll over... Når det gjelder kanskje ting vi har laget selv kan det det kanskje lives opp igjen.. Men hvem gidder...
 

oma

Village Drunk
jaja, jeg får vel bare reagere litt raskere da...bli raskere enn min egen skygge...
 

EagleJin

Bear Necessity
Hvilke vids er du interessert i? Kan alltids sende deg link til noen av vidsa jeg har linket til (noen er omadressert). Send meg en pm så skal jeg prøve å få de aktuelle filene opp igjen så sant det er mulig...

Kan med en gang si at combovids fra tekkenzaibatsu ikke er tilgjengelige for andre enn supportere...
 
Opprinnelig skrevet av EagleJin@11.03.2005, 22.40
Kan med en gang si at combovids fra tekkenzaibatsu ikke er tilgjengelige for andre enn supportere...
188629​
Noen som har klart å skaffe Baek Doo San Vol.1 alikevel? Er keen på å se den.... Gir meg kanskje en forståelse for Baek også :p

Forbanna supporters dritt...
 

EagleJin

Bear Necessity
Alt funker helt som det skal for meg. Dersom de det ikke funker for ikke har wmp (windows media player) 10 (dersom det er den player'n de bruker) så skaff den, og prøv igjen.
 
Alt går smukt og fint her ;) Så søtt med navnet mitt der :D Eller nick da i det minste ;) Spennende utvikling forresten Eagle fra det siste jeg så ;) Var bra med andre ord!