Final Fantasy Eksperten

Status
Stengt for ytterligere svar.
#41
Utrolig dumt spm. men seriøst, håret på Cloud på PS3 promo demo sak for FFVII ble jeg veldig skuffet, håret hans har alltid vært stort når det gjelder hodet mitt... Det er meninga håret hans skal være litt "langt" ikkesant? :p
 
#42
Ang. Promo demon er det noen sjangs i helvete at de lager en ff VII remake på ps3 ?

Et annet spørsmål og har ikke så mye med ff og gjøre men når jeg leste at det andre chrono trigger remake prosjekte ble lagt ned av square , dette ga meg litt håp om at de skulle lage en remake selv. Vet de square vennene din noe om dette ?

Link
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#44
Opprinnelig skrevet av delta zai@05.07.2005, 17.45
Ang. Promo demon er det noen sjangs i helvete at de lager en ff VII remake på ps3 ?Link
239360​
Nei, det blir ingen remake til PS3. Det er kun en tech demo for å vise hva PS3 duger til. De har gjort det samme før med FFVI til PS1 og FFVIII til PS2. Da de presenterte demoen sa de også at de ikke hadde noen planer om å lage en remake, og det har også blitt sagt at de ikke kommer til å lage noen remake før spillet ikke kan spilles på den nyeste maskina. Så, hvis PS4 ikke blir bakoverkompatibel til PS1, kan det hende at det blir en remake. Før eller siden kommer de til å gjøre det uansett, og etter min mening er det altfor tidlig nå.
 
#45
Opprinnelig skrevet av Crizpy+04.07.2005, 23.53-->
Sorry to bring back this topic, but I want to get something straight here, before people understand something wrong about the game...

Laguna is Squall's father. There is no scene in the whole game where they say Squall's parents died in the war.
Also, Squall was the only one in the orphange that time that called her Sis. Afterwards, yes, Quistis also calls her Sis.. She's just a copycat...

Story:
Laguna ends up at Winhill. A woman has adopted a little girl called Ellone, and he starts to love this little girl. Thanks to her, he ends up being in love with the woman, Raine. They make love, and then Ellone gets kidnapped by Esthar Soldiers. Laguna, being the hero, tries to save Ellone. He manages to save her, but heres about Adel being a corrupted president. In the meantime, Raine is pregnant, waiting for her love to come home... but he doesn't, becuz he needs to save Esthar from this evil sorceress. Laguna sends Ellone back to Winhill, cuz there she will be save. But when Ellone arrives at Winhill, Raine is dead, and she, together with the little baby called Squall, is sent to an orphange. Later on, Matron has continued with her plan of Garden, and brought all the children to Balamb, Trabia and Galbadia Garden, except for Ellone, who is sent back to Laguna, who now is president. Remember, Laguna doesnt know anything about Squall's existent, he doesnt know Raine was pregant!!

How do I know this?
-For one, it has been literally told in the game that Raine was pregnant.
-Squall is the only one that close to Ellone, cuz they are almost bro and sis.
-Laguna and Squall are connected
-Laguna and Squall look much alike, except for Squall having his mothers hair
-Laguna and Raine are married, so they can easily make love, wouldnt you say?
-Kiros says to Squall that he is happy he doesnt look much like his father

Now, doesnt this hint out that Squall is Laguna's son? Also, Raine's last name is probably Leonheart.

And, it has been officially said by Squaresoft too,
:tommelopp:

Jeg trur aldri folk vil bli enige før squaresoft sier noe.[/b]
Ja, det er nødt å være sånn - i hvert fall hvis det er sant som personen du quoter sier, at det i den japanske versjonen blir bekreftet at Raine er moren til Squall og at Squaresoft har bekreftet dette. Du vet ikke tilfeldigvis hvor kildene hans er hentet fra?


<!--QuoteBegin-Crizpy
@04.07.2005, 23.53
Og en annen ting. I U=R er et viktig poeng at Squall er GFen til Ulti. En ting jeg først la merke til i går, var at sangen som blir spilt under den kampen, heter "maby im a lion"
Ja, at Rinoa i fremtiden som Ultimecia har forvandlet Squall til en GF, slik at hun på en måte er sammen med sjelen hans selv om han forlengst er dø. Jeg er nesten overbevist om at den teorien må stemme, siden det er jo ikke noen forklaring hvordan de vet Ultimecia er fra fremtiden eller hvorfor hun skal komprimere tiden, og på dette feltet er jo Rinoe=Ultimecia-teorien sabla god.
 
#46
FF XII kommer circus april mai 2006 i pal.
kh2 skal komme enter to måneder før ff XII eller to måneder ETTER ff XII.
er usikkert fåreløbig.
 
#47
Håret til cloud SKAL være sån....
det er rett og slett stilen hans. ikke noe å forandre der assa.
han har hatt den stilen siden dag en, og slik vil vi ha det fremmover.

Ok så kommer vi til det STORE TEMAET.
PS3 tech demoen.

Ja den demonstrasjonen vi så på e3 er kun en demo.
MEN MEN MEN MEN.....
yoshinori kitase snakka nylig om et "hemmelig prosjekt" kjent som et "black pro"

han kan ikke ha snakket om crisis core, eller DOC. fordi det er "white pro"
og i tilleg snakket tetsuya om at FFVII teamet hadde planer om noe ETTER FFAC.

Hmmmmmmmmmmmm.
og så kom det mest gigantiske hinten EVER.
dere kjønner at nå er square underveis med å rekrutere engelse voice actors til AC.
men dette skulle ikke det bli noe av til å begynne med. det skulle bare bli japanske stemmer.
Også sier kitase: "grunnen til at vi ombestemte oss angående stemmer er p.g.a bruken for stemmer et etterspørt.................!!!!!

Dette kan KUN BETY EN TING. FFVII remake med voice acting.


YESSSSSSSSSSSSSSSSSSS: GLEDER MEG SÅÅÅ SINSYKT.
TIDENES BESTE SPILL BLIR BEDERE....
PASS IT AROUND..
 
#48
Opprinnelig skrevet av IronFist@06.07.2005, 03.41
Hmmmmmmmmmmmm.
og så kom det mest gigantiske hinten EVER.
dere kjønner at nå er square underveis med å rekrutere engelse voice actors til AC.
men dette skulle ikke det bli noe av til å begynne med. det skulle bare bli japanske stemmer.
Også sier kitase: "grunnen til at vi ombestemte oss angående stemmer er p.g.a bruken for stemmer et etterspørt.................!!!!!

Dette kan KUN BETY EN TING. FFVII remake med voice acting.


YESSSSSSSSSSSSSSSSSSS: GLEDER MEG SÅÅÅ SINSYKT.
TIDENES BESTE SPILL BLIR BEDERE....
PASS IT AROUND..
239579​
Ehh, det kan jo også bare bety at vesterlige jævler (oss) ikke vil høre uforståelig japansk piss.

Jeg vil gjerne lese hva han har sagt, ordrett. Link?

Og «black project» og FFVII-teamet trenger ikke nødvendigvis å bety remake.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#49
Nei, jeg har ikke troa på noen remake til PS3. Ihvertfall ikke etter det jeg har hørt som jeg nevnte i posten overnfor. Remake til PS4, derimot, er nok mer sannsynlig.
 
#50
Opprinnelig skrevet av IronFist@06.07.2005, 03.41
Håret til cloud SKAL være sån....
det er rett og slett stilen hans. ikke noe å forandre der assa.
han har hatt den stilen siden dag en, og slik vil vi ha det fremmover.
239579​
Spørsmålet mitt er om det skal være kort og pinglete som i E3 demoen eller røft og svært som FFVII på PS.....
 
#51
Jeg ble faktisk også skuffa når jeg så FFAC traileren får et år siden! FAEN!! De sa jo att den skulle komme for et år siden i sist sommer!!!

Harr de square vennene dine sagt noe om når den FAKTISK kommer!?(Sånn når den seriøst kommer, å ikke bare sånnen fake dato igjenn)
 
#52
Advent Children skal være ute i japan 14. Septmeber 2005. Den offisielle amerikanske AC siden kom for en stund siden, og der har de en nedtelling (dato/klokke/min/sek) til filmen kommer ut: FF: Advent Children.

Hvorfor square utsatte releasen aner jeg ikke (men så er jo ikke jeg ff ekspert heller da).
 
#53
IronFist:

Jeg tror ikke på et ord av hva du sier, idiot.

Og uansett så er vel disse greiene du har skrevet så fulle av feil, at det ser bare dumt ut uansett.

Meninger basert på hvordan setningene dine er, og hvilket språk du bruker i teksten. Mitt tekstspråk er vel "veslevoksen".. (flau)

Og de japanske/kinesiske navnene du skrev: Er de virkelige? For du skriver "ikke navn i hermetegn".
 
#54
OT

Mjau
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#55
Hehe jora blei nok en NOT her :p
 
#58
Opprinnelig skrevet av Revan@06.07.2005, 20.22
IronFist:
Jeg tror ikke på et ord av hva du sier, idiot.
239692​
Neivel.
Hvorfor er han en idiot?

Og uansett så er vel disse greiene du har skrevet så fulle av feil, at det ser bare dumt ut uansett.
Og så?
Meninger basert på hvordan setningene dine er, og hvilket språk du bruker i teksten. Mitt tekstspråk er vel "veslevoksen".. (flau)
Er du klar over hvor dumt det der høres ut?
Og de japanske/kinesiske navene du skrev: Er de virkelige?
Så vidt jeg har sett, så stemmer navna ja.

Kanskje det er du som er en idiot?

Husker du da jeg kalte deg idiot? :0
 
#60
Opprinnelig skrevet av Revan@06.07.2005, 22.09
Ok, sorry. Var overbevist over at han køddet med hele greia.
239723​
Hva får deg til å tro det? Jeg kan innrømme at jeg er bitte litte gran skeptisk til personen, men jeg velger heller og tro på det han sier. Det at vi har en square insider på forumet er ikke no annet en bra

Jippi :ler:
 
Status
Stengt for ytterligere svar.