Final Fantasy Quotes Quiz

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Blank, utkledd som Knight of Pluto, når han later som han setter seg fast i den hemmelige veien inne i teaterskipet. Er 99,897% sikker.
 
Opprinnelig skrevet av GarlandG@21.07.2004, 11.28
Aerith, etter at de har stukket av fra kirken i Sector 5 Slums. Hun sier det når de stopper opp midt i alt det skrapet på vei tilbake til gatene, og Cloud sier noe sånt som "I thought you were cut out to be in Soldier", etter at huun forteller at hun er sliten.Selvfølgelig er dette FFXXIV-(80/5+1).

-The others are truly waiting for you
77377​

Festlig.
 
Opprinnelig skrevet av GarlandG@30.08.2004, 23.26
Blank, utkledd som Knight of Pluto, når han later som han setter seg fast i den hemmelige veien inne i teaterskipet. Er 99,897% sikker.
95749​
Det er faktisk feil. Den ble kanskje litt vanskelig siden mange sier tilnærmet det samme, men jeg kan gi et lite hint. Det er en dame som sier det.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Dagnit, men det kunne ha vært Blank :p

Mener jeg husker en dame som sier det, men det står helt stille.
 
Det er Beatrix som sier, på broen i Cleyra's Trunk det etter at hun har lurt Zidane, Freya og Vivi (+ Quina) Til å forlate Cleyra et øyeblikk for å fikse en gruppe soldater. Havedangrepet til Alexandria kommer når de er borte.

I FF IX! :p

Min tur, da....

Feeble creature, die!
 
Opprinnelig skrevet av Alice@31.08.2004, 21.44
AH! BARE NEVN DET FORPULTE FF NUMMERET DA!! :flau:
96282​
FF VI! :)

Fine spillet

Spill det

Jeg vet hvor du bor....

Edit: Åja, du ville ha nummeret på DET spillet... Gjort nå, se ovenfor! :kul:
Burde nok lære av mine feil etterhvert, Alice! Fatt mot!
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Kefka, når han knerter Ifrit og Shiva? Det er ihvertfall noe med noen Espers som blir knertet.
 
Opprinnelig skrevet av GarlandG@31.08.2004, 23.45
Kefka, når han knerter Ifrit og Shiva? Det er ihvertfall noe med noen Espers som blir knertet.
96352​
Nei, ikke det heller.

Om ingen klarer det innen i kveld sier jeg hvem det er.
 
OK, her kommer det; Rakk ikke ta det i går kveld.

Opprinnelig skrevet av Reaper@31.08.2004, 17.18
Feeble creature, die!
96043​
En del av det Atmaweapon sier i starten av kampen mot ham på Floating Continent i FF VI like før man møter Gestahl og Kefka foran statuene.
Nå skriver jeg hele quoten, om noen er interessert i å høre mer.

"I am Atma...
I am pure energy,
and as ancient as the cosmos.
Feeble creatures, DIE!!"


Forøvrig er det skuffende at ingen kunne denne. Dette er et av de beste spillene i hele serien, så om noen av dere FF-lunatics der ute ikke har spilt det må dere skaffe det så fort som mulig!
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Ah, så det var Atma Weapon. Husket ihvertfall sitatet. Må snart gå gjennom FFVI igjen.

Reaper, du klarer kanskje denne, når vi først er inne på FFVI.

The others are truly waiting for you
 
Opprinnelig skrevet av GarlandG@02.09.2004, 18.56
Ah, så det var Atma Weapon. Husket ihvertfall sitatet. Må snart gå gjennom FFVI igjen.

Reaper, du klarer kanskje denne, når vi først er inne på FFVI.

The others are truly waiting for you
97210​
Ok, ingen andre ser ut til å ta den.

The others are truly waiting for you

FF VI, post-apocalypse:
Cid skrev dette i brevet sitt til Celes, som hun leste etter at han døde. I brevet sto det at han trodde de andre var i live, og at hun kunne komme seg av øya med flåten han hadde laget.

Venter på bekreftelse...
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
korrekt :tommelopp: