Final Fantasy Quotes Quiz

Tifa sier vel dette når Cloud, Barret og henne bruker bakveien inn i Shinra Building.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Det kan jeg bekrefte. Ville ikke svare selv siden det var nokså logisk at jeg kunne det.
 
Var det jeg regnet med, ja.

Listen, kid... Don't piss me off.

Kanskje ikke helt ordrett, en stund siden jeg spilte. Tror den burde være ganske lett uansett.
 
Nå har det gått mye lenger tid enn 24 timer så jeg slenger opp ett nytt!

How does it feel? It's your first time in your hometown in a long time right? So how does it feel? I wouldn't know because I dont have a hometown.
 
C

Crizpy

Gjest
yay

hmmzz... "you....bastard!!!"

Redigert: tips: Han er den eneste (trur jeg) som sier "You son of a bitch", av alle i FF serien. Det sies i samme sammenheng.

Klarer dere ikke det, er det ingen vits.
 
Opprinnelig skrevet av Crizpy@21.09.2004, 19.33
yay

hmmzz... "you....bastard!!!"

Redigert: tips: Han er den eneste (trur jeg) som sier "You son of a bitch", av alle i FF serien. Det sies i samme sammenheng.

Klarer dere ikke det, er det ingen vits.
106036​
Det er iallefall to stykker i FF VIII. Om det er noen som sier det i noen av de andre spille vet jeg ikke.

Uansett;

FF VIII, White Seed Ship
Zone skriker dette til Squall når han får vite at Rinoa har gått i koma etter å ha sloss mot Edea for andre gang. (Kampen er på slutten av CD 2, denne hendelsen er tidlig på CD 3.)

Om det ikke er denne hendelsen vet jeg hvilken det er. Venter på bekreftelse...
 
C

Crizpy

Gjest
Tenkte på Cid, da han snakka med han NORG jævelen.

Men ettersom det er en annen som har samma linja, får du stille nytt :D
 
Da tok jeg feil. Zone sier nok ikke ""you....bastard!!!" Jeg gjetta at det var denne hendelsen siden du hintet med at det ble sagt "son of a bitch" i samme sammenheng. Det var 50% sjanse for at jeg kunne ha rett, siden dette er de to eneste hendelsene i hele FF-serien hvor nevnte utsagn kommer. Nå hadde jeg jo ikke rett, men siden du gir meg muligheten setter jeg opp en ny quote:

"You're totally nuts!"

(ps; Zone sa også noe med "you bastard"! =D)
 
"You're totally nuts!"

(FF X, inngangen til Bevelle)
Det var Tidus som sa dette til Seymour etter at han hadde avslørt den noe sinnsyke planen sin.

En eller annen fis får ta et nytt.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Hahaha, det er en klassiker.

Cloud, i Mideel, mens han er i "hemmet" tilstand.


Son of a submariner!
 
Huff, kan huske å ha kommet over det sitatet! Problemet er at jeg ikke husker hvem som kom med det, eller hvilket spill det var. Jernteppe!
Kan du gi oss et bittelite hint?

btw; Kul Ultros-avatar du har fått! :tommelopp:
 
K

Kumool

Gjest
Korrekt at det er fra FFVI.

Reaper: takker. Ultros er barsk. Så du sendte PM, men orket ikke svare. Ja, jeg er schizofren :p
 
C

Crizpy

Gjest
Regga ny bruker....faen jeg som likte GarlandG.
Du kan ikke fjerne et legendenavn!!!1111111oneoeneone