Final Fantasy Quotes Quiz

#22
«A sending, so soon?»

Seymour sier dette når Tidus og resten av gruppa støter på Seymour oppe på Mount Gagazet. Yuna er i ferd med å sende ham, men så begynner han å berette om Ronsoenes død.
 
#24
Vi sier det er min tur. :p

Kan vi legge til en ny regel?
Det er tillatt å skrive opptil flere sitater (øvrig grense på fem), men jo flere sitater, desto mer presis må besvarelsen være.

Denne regelen trer naturligvis ikke i kraft med mindre Alice godkjenner den. Anse dette som et forslag, heller.

Nytt sitat:
«Someone is using these fayths! Someone is drawing energy from all of them!»
 
#29
Jeg tror jeg misforstod forslaget ditt Fenrir. Bare så jeg er sikker, kan du forklare det enda mer nøye?


I know I'm a dumbass.
 
#30
Vi kan si at det er et konkret forhold mellom antallet gitte sitater og en presis besvarelse. Hvis jeg for eksempel legger ut tre sitater -- som skal være i riktig rekkefølge og forholde seg til samme hendelse --, må dere deltakere skrive en nøyaktig besvarelse. Dersom jeg imidlertid bare skriver ett sitat, vil grensene til et akseptabelt svar tøyes. Når det kommer til stykket, er det egentlig spørsmålstilleren som setter opp grensene. Hvis deltakerne likevel mener at han forlanger for mye av dere, kan dere selvfølgelig klage; men overlat det til deres skjønn.
 
#31
Ah, da så. Jeg trodde du mente dette slik at man kunne bruke tre sitater fra tre vidt forskjellige FF spill. Smart dette her! Vi bruker den regelen fra nå av.
 
#32
Siden ingen klarer "spørsmålet" mitt tar jeg ett nytt, og ett enkelt ett også, fordi da får vi gang i dene leken igjen!

Hvem sa det som jeg har som signatur!...?
 
#33
TIDUS! I starten av Spira-tiden!


NY (tihi, New York!)
«'I am an enemy of the people of Gaia,' he said ...»

(Muligens ikke ordrett, men hvem bryr seg?)
 
#34
Jeppz, det er jo selvfølgeli riktig, men nå tenkte jeg egentlig på at han sa det på slutten av spillet, men men!

YOure upp!


Edit: Er det Kuja som sier det på slutten av spillet ..?
 
#36
Opprinnelig skrevet av Sisamez@03.06.2004, 20.39
Nei, det er ikke Kuja som sier det på slutten av spillet.

Noen andre?
Åhh, jeg lurer om det er Zidane som sier det når han finner ut om seg selv å det der greiene!
 
#37
Hvis vi skal være 100 % nøyaktige, bør du nevne at sitatet også er fra Yuna i Final Fantasy X-2. Tidus sier det for øvrig enda en gang rett før gruppa konfronterer Yu Yevon.