Final Fantasy Quotes Quiz

#43
Ja, jeg har alltid syntes godt om ironi -- især i fora. Men fra løk til halvor: Det kan vel ikke være Hilda når hun forteller Zidane om fangenskapet hennes? Altså at hun siterer Kujas ord.
 
#49
Mens vi er i gang: Skal vi ikke samtidig lage en passende funksjon som viser oss den vekslende sannsynligheten for seks sammenhengende, ulastelige svar i dette emnet? En potensregresjon tror jeg for øvrig ville vært et godt alternativ. Kanskje vi også skal regne ut en parameterframstilling som høver godt til de gitte punktene og derfor den plettfrie funksjonen vår?

Ok, dette var den siste gangen jeg spammer i dette emnet; for vi vil vel ikke forsøple og ødelegge det, vil vi?
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#50
OK, det er ihvertfall Zidane som sier "I am an enemy of the people of Gaia", men hvem det er som sier at han sa det kan jeg ikke huske. Må nesten være en av de andre gjengmedlemmene. Fanden. Eller kanskje det er Mikoto? Bare vill gjetting.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#52
Ah, da var det kanskje ikke vill gjetting allikevel. Hadde aldri svart Mikoto om det ikke lå lagret innerst i hjernen min.

OK, try this:

"Let's go home proud"

Skal vite hvem, hvilket spill og når i spillet. Nøyaktig.
 
C

Crizpy

Gjest
#53
Trykk for spoiler.
<div id="_open" style="display:none;">
Trykk for spoiler.
<div id="|23789101416182223_open" style="display:none;"> FFVII - på cd 3- slutten. Cloud sier det er opp til holy for hva som skjer.. og at de ikke kunne gjøre noe mer så de skulle gå hjem stolte
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#54
Helt riktig :tommelopp:
 
C

Crizpy

Gjest
#55
“I’m not interested in your name, all I care about is finishing this job and getting my pay. Then, I’m gone"
 
#57
Opprinnelig skrevet av Fenrir@04.06.2004, 23.53
Det er Squall som bestemt sier dette til Rinoa under togturen, rett før operasjon "Kidnapp presidenten".
Og det er fra FFVIII. Husk å alltid ha med hvilket spill det er fra ;).
 
#58
Opprinnelig skrevet av Crizpy@04.06.2004, 23.46
“I’m not interested in your name, all I care about is finishing this job and getting my pay.  Then, I’m gone"
Det er Cloud som sier dette heeeelt i begynnelsen av FFVII, når de skal sprenge en Mako-reaktor...
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#60
For å være helt nøyaktig så sier han det rett etter at du har navngitt han, og Biggs sier OK, my name is... Da kommer Cloud og avbryter med denne setningen.

Beklager, kunne ikke dy meg, men poenget går uansett til Agahnim.