Final Fantasy Quotes Quiz

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Opprinnelig skrevet av Fenrir@13.06.2004, 17.14
Jeg tror det er Zidane som flørter med Garnet (/Dagger/Sarah, whaeva) på transportskipet som tar av ved Dali. Det er altså rett før Black Waltz nummer 3 ankommer.
Riktig at det er Zidane som flørter med Garnet/Sarah (Dagger er stygt), men det er nok i en helt annen situasjon. Kan si så mye som at det er på disc to.

C

Crizpy

Gjest
Kanskje ta en spoiler på Sarah!!!!
OMG JEG HAR LIZZM IKKE FUNNET DET UT ENDA, DA!!!!!!!!!!!1111111
joa, men spoiler kan være kjekt.

Ah! Sier Zidane dette når Garnet har "mistet" stemmen sin? Altså på utsiktsplassen på toppen av Lindblum Castle? Han sier det fordi Garnet/Dagger/Sarah er heller fåmælt. Jeg husker ikke akkurat om dette var CD 2 eller ikke (lenge siden), men jeg synes å huske at han sier det da.

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Niks, er nok ikke da heller. Det er forresten på CD3 hun mister stemmen, etter at Alexandria blir smæsja.

Jaja, kan vel si det nå siden det har gått et døgn. Han sier det rett etter at de har "giftet seg" i Conde Petie. Han skal vel prøve å kysse henne, også går hun unna slik at han faller når han hopper mot henne. Da sier han det.

Du kan uansett ta neste etter to tapre forsøk på å klare det :kul:

Hihahoho! :p Har vært opptatt med Tibia i det siste. :)

«Why did you come back for me?»

Once again er jeg usikker på om det er et helt nøyaktig sitat, men forventer at folk forstår hva jeg mener her.

Er vel Amarant da han har satt seg fast i Ipsen's Castle og Zudane kommer for å hente ham?

Kom inn på Tibia! NÅ!

Nei, det var ikke Zidane som sa det... Dessuten glemte du å si spill, sted og en mulig situasjon? Jeg forstår ikke hvorfor du har utelatt dette i posten din...? :confused:

Opprinnelig skrevet av Rube+15.06.2004, 23.37-->
Er vel Amarant da han har satt seg fast i Ipsen's Castle og Zudane kommer for å hente ham?

Kom inn på Tibia! NÅ! [/b]
+
<!--QuoteBegin-Rube
@ 15.06.2004, 23.37
Er vel Amarant da han har satt seg fast i Ipsen's Castle og Zidane ( ^_^ ) kommer for å hente ham?

Kom inn på Tibia! NÅ!
=

Final Fantasy IX: Er vel Amarant Coral som sier det når Zidane Tribal kommer for å redde ham. Denne situasjonen finner igjen sted etter Zidane og de andre lagmedlemmene er kommet ut fra Ipsen's Castle. De oppdager da at Amarant, som hadde dratt fra resten av laget på en liten egotripp, er alene igjen i slottet. Zidane bestemmer seg for å hente Amarant, og finner ham sittende fast i... ja, det husker jeg ikke. Var ikke en lysekrone (høres da inderlig dumt ut?) eller noe. Og voilá, her sa Amarant sitatet du kom med.

Vel, kanskje ikke helt nøyaktig svar ved addisjon av de to foregående, men det får så være!

Kommer du på Tibia?

Men hva faen var det da han satte seg fast i?

Boy, it's been a slow day. Come on. Give me a big one.

Jeg kan heller ikke love at sitatet er helt korrekt, men, som Sisamez sa, dere burde forstå hva jeg mener.