Final Fantasy Quotes Quiz

#81
Tipper på Cinna, siden han er såkalt "Closet-coffee-lover" :julenissen:

EDIT: Og siden du sa det hadde noe med kaffien å gjøre, og Cinna er en av dem som glemmer igjen en av kaffitypene du gir videre til Morrid... Og det står noe på Key-itemet som jeg tror eg "Quoten" du vil frem til? :kul:
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#82
Korrekt, det står på Moccha Coffee, som han glemmer igjen ved South

Gate.

"Sipping coffee at sunrise is the best thing life has to offer,

y'all!"
=Cinna, Closet Love de Caffe=

Vel, din tur nå.

:tommelopp:
 
#83
Utrolig mangel på fantasi.. Ikke positivt. Tar en utrolig enkel. Hvor så man først dette? (altså hvilket spill, lokasjon og "event" bare for å gjøre det "litt" vanskelig)

 
#84
Hmmm... Mener FFIX har en henvisning til et annet spill med Rally Ho, kanskje det var til Lali ho...?

Så hvilket ... var ... det? Kanskje FFIV?
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#85
Dvergene i FFIV sier Lali-Ho. De som bor i slottet under jorda.

I've traveled here to seek the legendary spell, Meteo.
 
#86
Riktig nok en gang Garland.

Svaret på ditt er vel Tellah, den gamle Sagen i FFIV. Han reiser for å finne Meteo, og den finner han til slutt (se, ga svaret uten spoiler) :tommelopp:

Are you seriosly trying to steal my ship??
 
#88
Opprinnelig skrevet av solitz@10.06.2004, 06.58
Riktig nok en gang Garland.

Svaret på ditt er vel Tellah, den gamle Sagen i FFIV. Han reiser for å finne Meteo, og den finner han til slutt (se, ga svaret uten spoiler)  :tommelopp:

Are you seriosly trying to steal my ship??
Jeg prøver meg på Faris i FFV, som sier dette da Galuf, Lenna og hovedpersonen prøver å stjele skipet hans.






Tror egentlig det er feil.
 
#89
Fenrir: Such is the power of irony.. :kul:


Alice: Bingo! ;)
 
#91
It R t3h Seymour. Altså en slem, slem person i Final Fantasy X. Han sier dette under "rettssaken" i Bevelle.

Solitz: Such is my apprehension of the power of irony. :kul:
 
#97
Det er Kuja (Final Fantasy IX) som sier det -- flere ganger også, tror jeg. Jeg husker at han blant annet sa det ved Iifa-treet. Altså rett før Brahne blir drept av Bahamut.