Final Fantasy Quotes Quiz

Må da være Cloud? Er ikke helt sikker på tidspunktet, kan vel kanskje være i starten av spillet?

Edit: Var forresten fiskeren, Master Fisher, i Fisherman's Horizon som sa mitt forrige sitat – like før Balamb Garden braser inn i brygga.

Riktig situasjon, men dessverre feil person.

Edit: Du har redigert, ja. Da er det rett!

Det må jo være Yuna til Tidus, men når??? Det er etter Yuna spørr Auron i Luca.

Tror jeg.

Det er ved bevelle hun sier det første gangen. (tro det var bevelle det het, iallefall når de skulle gå å be for seier)

Men bare finn på ett nytt ett du!

Rekker ikke, skal på kamp om 5 min. La en annen finne på et.

Opprinnelig skrevet av soppe@17.06.2004, 17.28
Det er ved bevelle hun sier det første gangen. (tro det var bevelle det het, iallefall når de skulle gå å be for seier)

Bevelle, faktisk ... Du mener vel Kilika forest?

Opprinnelig skrevet av Fenrir+17.06.2004, 17.21-->
<!--QuoteBegin-soppe
@17.06.2004, 17.28

Bevelle, faktisk ... Du mener vel Kilika forest? [/b]
Kilika? Trodde Tidus ikke ble en guardian før etter Luca jeg? Han skulle jo bli med til Luca for å se om han møtte noen blitzball spillere fra Zanarkand.

Står på at det er like etter luca...

Det er ikke spørsmål om når Tidus ble Yunas vokter, men når sitatet blir sagt; altså når han blir tilbudt jobben. Og Soppe: Kan jeg legge frem et nytt sitat, siden jeg hadde mer rett enn deg? ;)

1: «What a strange wall ...»

2: «I think so ... It's supposed to be near Evil Forest. My grandpa told me about this place. He said it takes travelers to the top of the Mist.»

3: «Bravo! Your grandfather must be quite a scholar! We must thank him upon escaping the Mist!»

4: «Oh ...! What a beautiful place!»

Jeg har redigert sitatene noen plasser (merk dere at sitatene ikke trenger å være satt opp i riktig rekkefølge), men til tross for det skal det være lett å kjenne igjen. Jeg vil vite hvem 1, 2, 3 og 4 er og hvilket sted det er de snakker om.

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
OK, here goes nothing...

1. Dette sier Zidane når han finner den veggen som Vivi kan smelte opp inne i Ice Cavern.

2. Vivi forteller om Ice Cavern rett etter at de har entret.

3. Steiner, etter at Vivi har sagt det ovenfor.

4. Garnet om Ice Cavern, tror jeg

Nå, hvilken karakter fortjener jeg for dette svaret?

5+ !!!

Trekket er for ", tror jeg", på slutten av siste svaret og at du ikke nevnte at det bare er den første veggen Vivi smelter detet sies ved. Det er tross alt flere vegger han smelter, og det er bare ved det første stedet Vivi bruker magien noe sies. derfor er det ikke engang sikkert at noen sier det i det hele tatt om du for eksempel tar den første gangen der man flytter broen fra en hylle til en annen for å hente en Mage Masher.

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Joda, ikke så verst det, til tross for at det er nesten en måned siden jeg spilte der. Visste at han bare sa det ved den første veggen, men sama det. Forventer også en karakter av Fenrir, men feigingen ligger vel og sover nå... :p

Da var det min tur igjen...

This guy are sick

Skulle være ganske så enkelt.