Final Fantasy Quotes Quiz

C

Crizpy

Gjest
Trykk for spoiler.
<div id="_open" style="display:none;">
Trykk for spoiler.
<div id="|252111472215251624_open" style="display:none;">han i slummen i det røret, som kan muligens være Zack

Edit: spoilertaggen fjerna skrifta som stod over, som var at det er Aeris som sier det om han

Opprinnelig skrevet av GarlandG@18.06.2004, 01.56
Forventer også en karakter av Fenrir, men feigingen ligger vel og sover nå...  :p
Vel, du får fem med et lite pluss i parentes bakom. Vivi sier overnevnte sitat før de entrer Ice Cavern. Annet enn denne feilen og det Sisamez sa i hans pirkete innlegg, har du helt rett. Men jeg må tydeligvis være litt mer omhyggelig når jeg innprenter deg i fremtiden. :p

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Jaja, han sier det vel før, men det er tross alt etter at du har entret området fra verdenskartet. Var jo det jeg mente med "rett etter at de har entret" :( Neida, dere får bare være pirkete. Sensorer skal være strenge.... :p

Crizpy hadde helt rett, det er Aerith som sier "this guy are sick"...

C

Crizpy

Gjest
Opprinnelig skrevet av GarlandG@18.06.2004, 19.33
Jepp, og du har feil, ho heter Aeris. Det er vitenskaplig bevist på forumet. Bare som en opplysning, Mr. Final Fantasy :)

Vel, hva med denne:

"dont...push..your..luck"
Trur det er sånn.

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Opprinnelig skrevet av Crizpy+19.06.2004, 01.30-->
<!--QuoteBegin-GarlandG
@18.06.2004, 19.33
Jepp, og du har feil, ho heter Aeris. Det er vitenskaplig bevist på forumet. Bare som en opplysning, Mr. Final Fantasy :) [/b]
Nei, hun heter Eva Linn. Det ble jeg enig med forumet om. Enkelt og greit. :p

Sitatet ditt er fra Sephiroth, etter at han har knertet Tifa og Zack inne i reaktoren og Cloud kommer for å knerte han. Sephiroth kjører i sverdet i Cloud og sier dette.

Så prøver vi denne:

Whoa, that's huge!
(nei, det er ikke Yuna første gangen hun så lemmet til Tidus)

C

Crizpy

Gjest
Faen, det finnes andre spill en FFIX, Sisamez ;)

Vel, jeg setter mine penger på at det er den gangen Tidus ser den dragen de sloss mot på toppen av luftskipet, altså i Bevelle.

Ehem. Begge dere to har feil.

Ingen av dere sier hvilket spill det er fra, og du nevner ikke hva dragen heter, og Sisa nevner ikke hvem som sier det.

Read t3h reglement BI4TCH!!!1

C

Crizpy

Gjest
Opprinnelig skrevet av Alice@19.06.2004, 13.33
Ehem. Begge dere to har feil.

Ingen av dere sier hvilket spill det er fra, og du nevner ikke hva dragen heter, og Sisa nevner ikke hvem som sier det.

Read t3h reglement BI4TCH!!!1
Det er noe som heter sunn fornuft, og regner med at dere skjønner at det er FFX når jeg sier Tidus.
Jeg beskrev situasjonen. Står ikke noe i reglene som heter "si navnet på den dragen kommer til å angripe"
Som sagt, sunn fornuft, men for Guds skyld ta et nytt sitat.

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
OK, dette ble interresant. Crizpy hadde forøvrig helt rett i sitt svar, men han glemte å nevne spill og navnet på dragen, som ikke er så farlig. Så kom Sisamez med navnet på dragen, mens Alice til slutt oppsummerte det hele i et helt korrekt svar, selv om det eneste han gjorde var å legge til at det var fra FFX. Jeg vil si at Crizpy hadde mest rett, så det er hans tur, men siden jeg er så frekk som jeg er, tar jeg et nytt, enkelt sitat.

The only dependable thing about the future is uncertainty
(tror jeg har skrevet det helt rett)

C

Crizpy

Gjest
Ahh.. digger at andre tar sitat, for da slipper jeg å tenke så det knaker :)

Vel, da jeg slo på hjernen og tenkte i 5 sek, kom jeg frem til at det er Amarant..
Jeg husker faen ikke situasjonen, men TRUR det er det de folka sier hvis du lar playstationen stå på litt med ffix i, og lar alle ta sin "linje"...hvis du skjønner hva jeg mener.

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Jepp, var Amarant sitt "hovedsitat", ja. Men nå får du nesten tenke selv.... :p