Final Fantasy til PS3

L

Lenne224

Gjest
Opprinnelig skrevet av Shadar@17.10.2005, 13.51
Jeg tror ikke det er mange ansatte hos Square som har lyst til å remake FFVII, og jeg tror nok heller fansen vil se et nytt Final Fantasy-spill, eller til og med en helt ny franchise, fremfor å se Square gjenskape FFVII, oppdatere det til dagens standard og fullstendig ignorere at det har skjedd en utvikling i genren.
269758​

det har du nokk helt rett i men, det er nåkk mange som vil ha et nytt ff7 spill. jeg kjenner et par av dem, meg inkuldert. hehe :p
 
en remake til ff7 hadde ikke vært så dumt nei, hadde faktisk blitt ganske interesant og sett hvordan det hadde blitt med ny grafikk og alt annet dill dall, men uheldigvis så ser det til at det blir vanskeli fra square enix sin side <_< har aldri spillt helt igjennom syveren enda men hadde garantert prøvd d hvis de laget en remake

hadde helst lyst til og se en remake av ff8 men kommer nok aldri til og skje :p
 
L

Lenne224

Gjest
jeg fant traileren på gamespot. men finner den ikke igjenn. men på ign så står det at i ff doc, treffer vi cid,barret,caith men jeg vill tro cloud og tifa er me få jeg så henne i laste bilen og motorsykkelen var lik den cloud har i ff ac, men jeg skal få en til å ledde ut bilder av set viss det funker?
 
Opprinnelig skrevet av bj0nniz@17.10.2005, 12.47
DoC ser faktisk helt pill røtent ut. Square Enix er rett og slett ikke istand til å lage noe som ikke er RPG. Husker dere "The Bouncer"?

Akkurat ja, Squeenix, hold dere til RPG.
269749​
Neinei. Squaresoft er ubrukelige til alt annet enn RPG. Enix derimot kan nok slenge opp noe brukbart ikke-RPG-ish, men det hjelper uansett ikke når de ikke rører FF-franchisen ...
Opprinnelig skrevet av Shadar@17.10.2005, 12.41
DoC?
Jeg lurer på hvem Square ønsker å treffe med det spillet. Folk som liker characterne i Final Fantasy, men ikke Final Fantasy-spillene?
269748​
Passer meg perfekt! Jeg er drittlei random encounters og FF-gameplayet generelt, men jeg liker characterne, historien, stemningen, musikken, blablabla ...

Kort sagt: FF scorer høyt på alt ... bortsett fra det viktigste - gameplay. :(
 
Opprinnelig skrevet av bj0nniz+17.10.2005, 12.47-->
<!--QuoteBegin-Shadar
@17.10.2005, 12.41
DoC?
Dirge of Cerberus?
Er ikke det en Devil May Cry-ripoff med Vincent?

269748​
DoC ser faktisk helt pill røtent ut. Square Enix er rett og slett ikke istand til å lage noe som ikke er RPG. Husker dere "The Bouncer"?

Akkurat ja, Squeenix, hold dere til RPG.
269749​
[/b]
Driving emotion type S!
 
Faen Dirge of Cerberus ser barskt ut. Siktemekanismen såg også ganske tøff ut. Det såg også ut som det var ganske fine overganger mellom siktemåten og tredjepersons-hack'n'-slash. I tillegg så virket det som alt fløt ganske bra også.

Det kommer forresten ut i Japan 26. januar 2006.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Pøh. Den blir ikke noe i forhold til remaken av Final Fantasy XII som kommer i 2016. Dette har jeg dessuten sikre kilder på. Bestekompisen min er nemlig en av toppsjefene i Square-Enix. Det er en grunn til at jeg er kjent som "the man".
 
Hei, du lyver! Folk som kjenner Squeenix-folka og er "the man" hadde aldri greid å stave "toppsjef" korrekt!

Busted :kul:
 
Ironfist, hvis du leser dette, kan du bekrefte\avkrefte disse ryktene? Du kan jo bare spankulere inn på undernet på #fainurifantijukawaiiiii og spørre kan du ikke?
 
Hei, du lyver! Folk som kjenner Squeenix-folka og er "the man" hadde aldri greid å stave "toppsjef" korrekt!

Busted :kul:
[/b]
MEN MEN MEN.............. please a ikke komm hær å lek deilig a! Tør du møte meg eller 2222 5555 ring meg a viss du tør!

(mer troverdig?)
 
Aaahaha! :ler:
Fantastisk.

Ja, det der var mye bedre. Kan du spørre dine bekjente om jeg kan få FFXII før alle de andre? Det hadde vært så kult!
 
Hvor er det grensen på Remake går da???

FFVII og VIII er di nyeste ikke sant? Det betyr att ffIX er for bra for remake eller tar jeg feil?
Uansett er FFIX verdt å Remake??? Jeg syns nå spillet er genialt bra, men jeg syns angrepene kunne vert litt mer detaljert, men det er da så lite liksom...
 
Syns vi klarer oss helt fint uten remakes av FF VII, VIII og IX. De kan heller bruke ressurser på å lage nye spill som er på høyde med de (jeg likte ikke noen av ps2 spillene).