Final Fantasy til PS3

L

Lenne224

Gjest
Vell jeg håper vertfall på en remake av FFVII jeg tror det hadde vert toppers og at det hadde solgt graps:p
 
Jeg vil faktisk veldig gjerne ha en remake, men kun hvis de oversetter skikkelig, i motsetning til hva de gjorde med PSX-versjonen.
 
Enig med Agahnim. De grammatiske feilene var ikke så brutale, men når jeg så på AC så lurte jeg på hva "Geostigma" var, for de maste jevnt og trutt. Jeg vil gjette at det har noe med Jenova å gjøre, men husker ikke å ha sett ordet i spillet.

Jeg håper de IKKE forandrer på klassiker-linja som sortulv nevnte.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Opprinnelig skrevet av soppe@10.09.2005, 19.11
http://play.com/play247.asp?pa=search&sear...h&Go.x=0&Go.y=0

Det er litt trist at den bare varer i 1 time og 35 min. :(


btw: GarlandG, har du fullført FFVII Guiden? link? Jeg fant ikke det gamle emnet.
260133​
Den er under konstruksjon, men jeg bestemte meg for å begynne helt fra begynnelsen igjen siden det måtte gjøres en del forandringer. Aner ikke når den blir ferdig.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Men eyh, hva synes folk om Advent Children...?

Jeg elsket den! =D
 
Håper du fullfører den guiden GarlandG, det arbeidet du hadde gjort var meget bra. Men ikke ha hastverk, jeg vet hvordan det er med ting man liksom må ha gjort, men som man ikke er så keen på å gjøre akkurat nå :p
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Er det som har vært problemet en del ganger. Har for eksempel lovet at jeg skal jobbe med den da og da, men når den dagen kommer gidder jeg ikke. Og det er veldig kjedelig å presse seg til noe man ikke vil gjøre. Men fullføre den kommer jeg uansett til å gjøre. Stol på det. :)

For tiden jobber jeg mest med en oppdatering til Speed Run FAQen min, for de som skulle ha interesse av den.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Du finner den på GameFAQs. :)

Men det skal nevnes at den er veldig udatert, siden jeg og en annen fyr har funnet veldig mange nye strategier.
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Ikke helt død FFVII remake;

1UP: OK. My last question is, the FF7 tech demo for PS3 is very provocative. And there are only probably about 15 million people out there who would like to see it become a game. Is he as interested in seeing an FF7 remake as everyone else is?

TN: The PS3 tech demo was actually not the perfect forum that he wanted to have. It was just timing that we had to submit something in time for E3, for the press conference. So, again, it was not perfect forum. And the 7 remake idea was always, always in conversation, just because it's so popular. And then just because of that tech demo here in the PS3 conference, that probably based more expectations of fans, obviously. And Kitase-san already has told Nomura-san so many times that if there is a remake, that should be created by Nomura. But, again, Nomura-san has so many other projects lined up already in the future schedule, so it's almost impossible to think about that and squeeze that in. But if there is a right time, it would be interesting to create.
1up.com
 
Jeg håper heller at Square-Enix klarer å lage noen skikkelig gode nye RPG'er enn å lage gamle på ny. Personlig håper jeg at det ikke kommer en remake av CT, FFVII etc. Hvorfor? Jo, fordi da sløser selskapet 2-3 år på å oppdatere grafikk og annet shizzle. Aspekter som hører hjemme i baksetet. Siste virkelig gode spill Square-Enix produserte er i mine øyne Chrono Cross. Det er 5 år siden. Først må de finne tilbake til den gode rytmen de hadde på ps1 tiden før de går løs på å tukle med fortidens perfekte perler. I mine øyne har Square-Enix vært en stor skuffelse denne generasjonen. Riktignok ser Dragon Quest VIII lovende ut, men det er vel strengt tatt Enix delen av selskapet som står bak det... Vi får se i november.
 
L

Lenne224

Gjest
geostigma er sykdommen mange i ff ac har.

FF ac var døds bra, og jeg gleder meg til doc og, har sett på en treailer at cloud,tifa,barret, vincent, caith, og cid er med.
 
Opprinnelig skrevet av Shadar@17.10.2005, 12.41
DoC?
Dirge of Cerberus?
Er ikke det en Devil May Cry-ripoff med Vincent?

269748​
DoC ser faktisk helt pill røtent ut. Square Enix er rett og slett ikke istand til å lage noe som ikke er RPG. Husker dere "The Bouncer"?

Akkurat ja, Squeenix, hold dere til RPG.
 
L

Lenne224

Gjest
syns det sjer gøy ut jeg, men det er bare min mening, men jeg er helt sikker på at barret,tifa,cloud og cid er med i traileren. du får og ser cid helt sånn som han ser ut u ac, og det samme me tifa, spillet er jo trosss alt 1 år etter ff ac.


og det me reamake. ff doc kommer jo til å foregår i samme verden som ff7, og dat har di jo laget ny grafikk til ff7 og på en måte,og da kan di jo lage ff7 på ny eller tar jeg helt feil?
 

SHDR

Gullmedlem
Uh, det er nok ikke så enkelt. Og jeg tror ærlig talt ikke det er så lurt for Square å gjøre en FFVII-remake nå. De har allerede mer enn nok intern konflikt som følge av mergeren med Enix, med veldig mye skriking og hyling om manglende kreativ frihet, money talks og denslags.

Jeg tror ikke det er mange ansatte hos Square som har lyst til å remake FFVII, og jeg tror nok heller fansen vil se et nytt Final Fantasy-spill, eller til og med en helt ny franchise, fremfor å se Square gjenskape FFVII, oppdatere det til dagens standard og fullstendig ignorere at det har skjedd en utvikling i genren.