Final Fantasy til PS3

Hahaa *screenshot*
 
Opprinnelig skrevet av sortulv+06.09.2005, 23.56-->
Opprinnelig skrevet av risinguppercut@06.09.2005, 23.00
hvis det sortulv sa var seriøst så er det jeg skrev fakta, det er ikke vits å remake et spill som har bra grafikk får faen. det blir som å si at de skulle remake Kingdom Hearts er det vits? gi meg en grunn til å remake FFX....
258914​

<!--QuoteBegin-Devil Gene
@06.09.2005, 23.20
jeg tror d er du som er hjernedød! hva er vitsen med å remake ffX  :tommelned:
258928​
:ler: :ler: :ler: :ler:
258937​
[/b]
Hva er det du ler av du kan jo svare på spørsmålet til risinguppercut, for noen tragiske greier du har tatt opp sortulv, remake av FFX det er vi som skal le
 
Altså. Herre min skaper! Må dere virkelig ha det inn med teskje? Er dere virkelig så forbannet hjernedøde at det er nødvendig med en forklaring?

JEG VAR IRONISK!
JEG KØDDET!
DET JEG SKREV VAR TULL!


Herregudfaen.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Hahahahahah, jeg ler så jeg griner her.

Altså.

Jæj håper på en rimæjk a Fajnel Fæntesi X!!!1
Hvordan er det mulig å ta noe sånt seriøst?
 

EagleJin

Bear Necessity
sortulv er smart. Han har skjønt poenget. Fanboys og generelt inhabile liksomtenkere vil gjerne ha remake mer enn et nytt spill, bare fordi det ene spillet rørte så ved deres hjerter at selv universet rokket ved "skapnelsens"s basis.

Kan like godt si det slik jeg forstod det:
Remake av FFVII er ønsket av über-fanboys. Ulven dro frem et glitrende poeng i det han så vakkert sa:

"Jæj håper på en rimæjk a Fajnel Fæntesi X!!!1".

Det var et glimrende og seriøst innlegg med seriøst, humoristisk innhold for de av oss som klarer å ta en spade for en spade og ikke en melon.

Vil vi ha remake av FFVII? Skal ikke påstå at jeg ikke synes det er en interessant tanke å kanskje få se hvordan FFVII ville blitt med dagens kraft (sorry, grafikkmessig dette her). Kanskje Square kan sette en kameramann på Nordpolen en måneds tid for å filme vinterlandskap og senere overføre dette til "The Glacier"-området i FFVII.

Egentlig tror jeg at en remake står i fare for å ødelegge sjarmen klossene har i originalen. Uansett hva som skjer; "Fanboys" vil alltid være "Fanboys".

Det eneste jeg nå er redd for er at vi kommer til å få en remake av FFX. Bare med en ny verden, nye karakterer med nye våpen og evner...
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Hmmm, 5 år høres jo ganske ekstremt ut, men hadde vært kos med remake ja, har lyst til å spille spille om igjen, men har spilt det så mange ganger at jeg trenger noe ny fresh grafikk for å gidde igjen.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Nei. Jeg vil se remakes av SNES-spillene før de gir seg løs på PS-spillene.
 
remake av Chrono Trigger hadde jo heller ikke vært å forakte. Ingen forandringer, bare bedre grafikk og lyd.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Hva er det med folk og fightingspill? :D
 
Nei, de må faen meg se å lage en remake av mystic quest.

Og jeg er ikke fornøyd før jeg får en mobil-prequel heller, for alle som disser mystic quest er idioter. Ingen spill kommer noengang til å slå mystic quest, så hold kjeft. Og hvor er mystic quest II ?

Alle som ikke syns mystic quest er gud, kommer sikkert også til å sette pris på at dere melker mystic quest kua for folk som meg istedenfor å lage noe nytt.

Takk, FFVII fanboys.
 
Håpper at Remaken kommer ut, men det kommer jo mye anet FF ut da.
FF7AC Kommer neste uke eller noe sånt i JAP og Amerika, tror daton var 13.SEP For JAP og 14.SEP I Amerika.
Og Kingdim hearts 2 kommer jo snart også!!
Og anner ikke om det er lenge til FF12 kommer, sån det er nok å vente i mellom tiden hvis det kommer eller ikke.
 
Den japanske utgivelsesdatoen er 14. september, mens den amerikanske ikke har fått en dato enda, men en gang i "this holiday season". Litt synd at det ikke er engelske undertekster på den japanske versjonen da, for nå må vi altså vente på en eller annen fan sub. Men forhåpentligvis tar det bare en dag eller to.