Final Fantasy X

#61
Neineineineineineinei...

feilfeilfeilfeilfeilfeil...

amatør-gridden er ikke best, den er mindre. Dessuten kan du jo bare fjerne unødvendig drit med clear-sphere...
 
#62
Det er nok du som har feil, Sushi:

Opprinnelig skrevet av Stats Maxing FAQ @ Gamefaqs.com
3.5 - PAL/International Sphere Grids
--------------------------------------
Number of nodes on beginner's grid: 859

Number of nodes on expert grid: 805

Number of ability nodes:85

Number of usable stat nodes on beginner's grid: 774

Number of usable stat nodes on expert grid: 720

If you keep with my original design and max all the core stats and go for 999
MP and the rest for HP, you'll end up with the following new HP amounts:

Beginner's grid: (225 + 23) * 300 = 74,400
Expert grid: (225 - 31) * 300 = 58,200

Another design popular on the message boards is to cut down on Accuracy/Evasion
nodes and use them for HP instead.  This goes along with the idea that max Luck
is much more important than max Accuracy or Evasion.  I wouldn't recommend
doing this on the expert grid.  If you did it on the beginner's grid, you'll
end up with about 85 Accuracy and Evasion (depending on starting stats of
course).
 
#65
Yojimbo teller ikke... Yojimbo er for pingler.

Penance er det eneste jeg ikke har gjort på dette spillet nå. Irriterer meg.. Men en dag...
 
#66
Ja, huff. Tenk å bruke en aeon for å gjøre vanskelige kamper litt lettere. :)
 
#67
De måtte jo bare gjøre det ekslusivt for PAL-gamere...la spillet kjøre mye bedre på NTSC, og legg til noen ekstra additions til PAL-versjonen, så må en stakkars Europeisk RPG-nerd kjøpe begge >_<
 
#68
Opprinnelig skrevet av sortulv@01.09.2005, 13.08
Ja, huff. Tenk å bruke en aeon for å gjøre vanskelige kamper litt lettere. :)
257245​
Du gjør vel ikke kampene bare litt lettere når man bruker Yojimbo? :)
 
#69
Har det egentlig så veldig mye å si? Og hvis man skal følge den filosofien, er det da også å "jukse" om man dreper Gi Natak i FF VII med en Phoenix Down/Potion?

:))
 
#70
Jeg aner ikke hvem det er... Men uansett. Det er fryktelig pinglete og ta Dark Aeons og Penance med Yojimbo. Det er jo ikke du som har tatt de da. Det er.. Yojimbo... Vanlige fiender og bosser er det vel det samme med. De kan alle klare. Men folk som sier, "ja jeg har tatt alle fiendene på FFX". Da sier jeg: Wow! Konge åssen klarte du penance? Hvor lang tid brukte du? Så svarer de: "Ikke noe problem. Bare brukte Yojimbo. Tok meg ca. 1 minutt."

Å så føler jeg meg lurt... Forstår du?
 
#71
Hva så om det er pinglete? Hvis folk vil bruke Yojimbo, ser jeg ikke noe problem ved det. Selv om de brukte Yojimbo, har de fortsatt tatt alle dark aeons og Penance.
 
#72
Enig med Griever her, skal man ta "optional bosses" på FF spilla, så teller det ikke hvis du har brukte noe så cheese som Yojimbo.
Som han nevnte, det kan ta 1 minutt å ta Penance med Yojimbo. En kamerat og jeg tok han på 1 time og 9 minutter, når andre sier de har klart han med Yojimbo så må jeg bare le. Jepp comes to mind!
 

MadCow

Lokal moderator
#73
Synes godt de kunne fjerna det ene angrepet til Yojimbo. Trodde ikke mine egne øyner når han faktisk drepte dark Valefor på et angrep.

Har tatt Penance på ordentlig måte :konge:
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#74
Å bruke Zanmato er feigt. Like feigt som å bruke Cait Sith sin instant win combo. Men folk må gjerne gjøre det for min del, så lenge de ikke skryter av det. OMG se på meg a jeg er god jeg har klart Penance!!!111 Da kan jeg liksågodt skryte av at jeg har klart å banke Guard Scorpion.

Edit: Å knerte Dark Valefor på et angrep er da ikke noe problem. Attack Reels 4 teh wil! :kul:
 
#75
Er det sånn at så fort du ønsker å besøke et av de gamle stedene du har vært, så vil du treffe på en dark aeon (alt ettersom hvor du drar)? For da er vel generellt disse ikke lenger valgfrie?

I den forstand vil jeg nok foretrekke å spille amerikansk utgave, hvor jeg slipper å bli påtvunget slikt.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#76
Neida. Det er forsåvidt bare Besaid og Macalania Temple som er "bevoktet" av Dark Aeons. De fleste andre befinner seg rundt om kring og kan lett unngås. Dark Valefor er uansett så svak i forhold til alle de andre at du ikke burde ha noen problemer med å bekjempe ham. Spesielt ikke hvis Wakka har nok strength til å gjøre 99999 i skade for hvert angrep med Attack Reels.
 

MadCow

Lokal moderator
#77
Opprinnelig skrevet av GarlandG@02.09.2005, 00.07
Edit: Å knerte Dark Valefor på et angrep er da ikke noe problem. Attack Reels 4 teh wil!  :kul:
257516​
Når jeg tok han var jeg ikke i nærheten av å være så sterk. Tror ikke jeg hadde noen break damage limit i det hele tatt.
 
#78
Hvem faen er penance? er det re-inkarnasjonen på omega jævæln?
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#79
Penance er superbossen i spillet, og for å unlocke han så må du bekjempe alle Dark Aeons.
 
#80
Men før det er du nødt til å drepe Angry Head Chan! :eek:

Haha kødda :>