Final Fantasy X

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#81
Hei du svart ulv eller sort da sorry det er ingen boss som heter det!!!!1

Du må jo være dum!!!!111
 
#82
Jeg syns at Final Fantasy X er ganske bra serie=) en av de beste Final Fantasy serien. Jeg har rundet spillet for lenge siden, har klart å fylle ut alle hullene på Sphere Griden til alle Characterne, selvom jeg bare bruker Rikku og Yuna. Jeg har vunnet over de Dark Aeonene unntatt Dark Yojimbo da =S

Men jeg trur at jeg har slettet Save'n min nå da, skal nok begynne om igjen en gang snart, når jeg har tid=)
 
#83
Jeg er på der hvor du skal drepe seymour(flux) for tredde gang, men jeg klarer aldri og drepe han, gir opp snart. har dere noen tips?
 
#84
Jeg slet også med han, og måtte prøve flere ganger før jeg gav opp. Eller jeg gav ikke opp, jeg bare løp frem og tilbake på Mt. Gagazet i en times tid, og når jeg prøvde å ta han igjen, var han faktisk mye, mye lettere enn første gang. Ble faktisk ganske overrasket selv over at jeg tok han så fort på mitt andre forsøk. Antakelig hadde jeg samlet nok spheres slik at jeg ble sterk nok til å ta han.


Men det jeg lurer på er:

Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i de items som kreves for å customize følgende:

-Overdrive -> AP
-Triple AP
-Double AP
-Triple Overdrive
-Double Overdrive
-No Encounters

og evt. -Break Damage Limit (utenom den som er på Celestial Weapons), -Break HP Limit, -Break MP Limit

Hadde vært flott om dere kunne si: hvor, hvilke fiender og hva jeg må gjøre (stjele, bribe eller drepe).

Edit: Hadde også vært fint om noen kunne komme med en god måte å tjene penger på, raskt. I FFX :)