Final Fantasy X

#42
LOL 2k! hvis du synes at ffX er kjedelig, så er det fordi det er et spill som krver ekstrem tålmodighet, og konsentrasjon, så jeg har et tips...... lev deg inn i historien! det hjelper godt!
 
#44
Noen her som har tatt Penance på den "vanlige" måten? Wallace og jeg tok Penance igår, brukte 1 time og 9 minutter på battle'en. :D
Alle våre characters har 255 i hver eneste stat, samt litt over 51 000 i HP!

Har hatt "perfect" file lenge, men manglet å ta Penance. Og igår bestemte vi oss for at han ikke skulle leve mer! :kul:
 
#45
Skal innrømme han ikke har dødd uten å blitt lagt ut penger for gitt.. Men var alikavel festlig..... :p


EDIT:
Angående spillet så likte jeg ikke helt hvor mye som så og si var gjort for deg, var egentlig ikke mest i spillet å finne ut selv...
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#46
Penance har jeg faktisk ikke tatt enda. Jeg ga opp etter et par forsøk for tre år siden, og etter det har jeg ikke prøvd igjen. Skal nok få knertet han før eller senere. Jeg har også en fil med 255 i alle stats og litt over 50.000 HP, så jeg burde klare det...

Har ikke spilt FFX på lenge nå, men jeg kommer til å kjøre gjennom det i sommer. Da skal jeg prøve meg på en såkalt NSGNSNC Challenge. Det står altså for No Sphere Grid, No Summons, No Customization. Tror det kan bli moro.
 

SHDR

Gullmedlem
#48
Opprinnelig skrevet av GarlandG@30.05.2005, 21.37
Har ikke spilt FFX på lenge nå, men jeg kommer til å kjøre gjennom det i sommer. Da skal jeg prøve meg på en såkalt NSGNSNC Challenge. Det står altså for No Sphere Grid, No Summons, No Customization. Tror det kan bli moro.
227920​
Moro på samme måte som enkelte synes det er gøy å drive spiker gjennom pikken? Hvor finner du tiden og motivasjonen til å voldta et spillsystem på en slik måte? :blunk:

Det er forsåvidt imponerende, det er ikke det, men jeg vet ikke om det bare er for de rette grunnene.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#49
Nå er du teit. ^_^

Når et spill ikke har vanskelighetsgrader, og man synes det er for lett, må man vel kunne finne dem opp selv for å gjøre neste gjennomgang litt mer utfordrende. Jeg hadde tenkt å spille FFX i sommer uansett, så jeg finner ikke opp denne utfordringen bare for å ha en unnskyldning til å spille spillet, sånn som mange tror.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#50
Hmm. Kanskje jeg skal spille Deus Ex på Realistic uten å oppgradere noen skills eller bruke noen augs... det burde bli "artig".
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#51
Ok.
 
#52
Opprinnelig skrevet av JINsama@30.05.2005, 03.48
Noen her som har tatt Penance på den "vanlige" måten? Wallace og jeg tok Penance igår, brukte 1 time og 9 minutter på battle'en.  :D
Alle våre characters har 255 i hver eneste stat, samt litt over 51 000 i HP!

Har hatt "perfect" file lenge, men manglet å ta Penance. Og igår bestemte vi oss for at han ikke skulle leve mer!  :kul:
227562​

Herreguuuuud! brukt evigheter på å ta penance på vanlig måte....VANSKELIG! >_<

enda ikke greid det....men jeg var så smart å velge feil sphere grid... :tommelopp:

Holder på med ffx-2.....bevelle 100 lvl dungeon..galskap
 
#53
samme her
du må trene mye!!!!
ffX er irriterende i starten, valgte feil spheregrid jeg også
en burde ikke anbefale amature
penanse er relativt lett med yujimbo da
men, det er vel ikke den vanlige måten
 
#54
Gud: Å drepe Penance ved hjelp av Yojimbo teller ikke som å ha drept han, det er rett og slett for cheese. :)
Sushi: Når du var kort innpå FFX-2, så tok Wallace og jeg den Dungeon'en også! Var et par über schwett'e mobs der!! Men de gikk greit da vi fant ut hva de var svake mot osv.
 
#55
Er på lvl 80....

hard...greier ikke den irriterende slange lignende dritten...

Men jeg skal mose han en dag!

Tar gjerne imot hjelp :)
 
#56
det ekke levels på FFX da..... men viss du snakker om FFX-2 og "slange dritten" er han herre store bossen så ekke han no spesielt vanskelig egentlig... dark knights hjelper veldig i de fightene der, eller bare bruke special dressphere



EDIT: asorry viss jeg tokk feil på boss og sånt XD
 
#57
nei Fy F,
jeg har spilt i over hundreogfemti timer og har funnet ut at en må ha expert sphere grid. Hvorfor i all verden anbefaler de at du velger amture spheregrid?!
Har gjort alt på spillet bortsettfra å ta Penance på den vanlige måten, gidder ikke å starte på nytt nå selvsagt. HAr begynt med erase spheres for å få det jeg trenger, ganske snart forstår jeg at dette ikke kommer til å fungere heller. hmmmmm ikke bra. Noen andre som syntes at kimhari sommerfuglfanging del to var vanskelig, må si at det var stress. :svette:
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#58
For de som enda ikke har fått det med seg så er det amatør-griden som er den beste, siden den har flest noder.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#59
Så... griden for amatører er altså det mest komplekse? Hvordan kan dette ha seg?
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#60
Mer kompleks er den ikke, men den har flere noder, og det gjør at man kan få mer HP etter at man har makset ut alle andre stats.