Final Fantasy XI

#21
Kostnadene er:

Kjøpe spillet: 600 kroner fra Spiderman, litt billigere hvis man bestiller fra Amerika.
Første måned: Gratis.
Andre måned: ca. 50 kr.
Månedlig pris: ca. 100kr / 14$.

-----

Auron jeg kan skaffe deg WP. ;)
 
#23
Til alle dere som skal ha eller har lyst på FFXi har jeg laget er side der jeg har screenshot som jeg har tatt..... Om noen dager kommer mange mange flere bilder. Her er den " Bilder fra FFXI "

Driver på å skaffer deg Worldpass nå faktisk ;)
 
#24
Nå har jeg dratt ned på posten og sendt inn søknad om Visakort, men jeg får ikke kortet før om ca. 2 uker. Så da er det bare å smøre seg med tålmodighet.
 
#26
Det hadde vært veldig fint. Har lyst til å spille med andre Spillegalmedlemmer og normenn. Litt ergerlig at jeg må vente på Visakortet når jeg sannsynelig får spillet i morgen.
 
#27
her er 2 bilder fra det uvelykkede møtet vi hadde i dag (Vipex hadde bursdag.. det var bare 5 som dukket opp, og 2 av dem ble disconnected!)


- Her er vi 4 som først dukket opp!


- Her er jeg og disco (Spathi bak der) på balkongen til Archduke bygningen. Han kom litt senere når de andre hadde fallt ut XD!

forresten.. her er mitt FFXI gallery!
 
#28
argh skulle gjerne ha vært med på LS møte ^^ Grattis med dagen Vipex :thumbsup: må se å finne igjen de cd'ene ass
 
#30
Spillet er et MMORPG (Massive Multiplayer Online Role Playing Game). Det er altså et rolle spill over nettet. Spillet har mange ting å by på, f.eks du kan expe dvs, sloss og tjene experience poeng. I lave levler blir det mye solo exping, altså at du går rundt alene.. men når du får noen levler så begynner man i party. Party er en gruppe med folk som sloss sammen.. I et party har man forskjellige roller, enten er man healer, som holder livet til de andre oppe. Tank, som tar imot damage fra fienden og Damage dealers som skal skade fienden.
Men hvis du ikke følr for å expe kan du f.eks gjøre missions (følge storyen i spillet), eller gjøre quest. Oppgaver man får fra forskjellige mennesker rundt om i verden.

Hvis du har spillt andre MMORGP spill før, vet du ca hva slike spill er.. ellers kan du sikkert lese mere om spillet på andre sider!


Det som gjør slike spill så veldig tøffe er at du ikke er alene... Du spiller med folk fra hele verden.. så når du skal gjøre missions, quest, expe osv er du nesten aldri alene..
 
#31
Hvordan får man tak i forskjellige rustninger og våpen? Får man dem gjennom vanlige butikker, Quests eller begge deler?
 
#32
Alt det du nevnte..... Men du kan også kjøpe det på auksjons huset. Det er der mesteparten av alle salg foregår. Og det fungerer som et vanlig auksjons hus. Forresten er historien i FFXI meget dyp (Seriøst) ,men også meget vansklig å komme seg videre i siden mission krever endel arbeid med å gå grupper og slikt.
 
#33
Også kjekt å si hva damage dealers er: Black Mages (i tilfelle noen trodde det var warriors)
 
#36
Du kan enten vente en time og kanskje få en raise av en high lv WHM eller du kan spawne tilbake til Homepointe ditt. (En crystal som du lager et binding med) Når du gjør det mister du 10% av prosenten av ditt lv
 
#37
Hvor bra er egentlig dette spillet? Har veldig lyst på det, men samtidig har jeg så mange andre spill jeg burde spille.


Er det verdt det?



Tarutaru monk :ninja: (Vet de er dårligst i det prof. men who cares?)
 
#38
Tanks: Paladin, Ninja og Warrior(Backup tank + backup dmg).
Damage dealer: Dark Knight, Dragoon, Monk, Thief, Samurai, Summoner( Enten så healer dem, ellers gjør de damage med Summons), Black Mage (Nuker) og Rangers
Healers: White Mage. Red Mage(Kan også noe svart magi, men pleier som regel å heale eller/og debuffe). Bard (Disse pleier vel mere og gi bonus til party, f.eks gjøre så mages bruker sterkere magi, eller meele gjør mere dmg!

tror ikke jeg har glemmt no nå!

uhm.. funker ikke bold osv

Btw, Taru Monk er rått!
 
#39
Opprinnelig skrevet av Rambi@26.03.2004, 23.42
Hvor bra er egentlig dette spillet? Har veldig lyst på det, men samtidig har jeg så mange andre spill jeg burde spille.


Er det verdt det?



Tarutaru monk  :ninja:  (Vet de er dårligst i det prof. men who cares?)
Advarsel "Dette er min mening" ---> Ja det er vel det spillet som jeg synes at jeg har fått mest igjen for. Har spilt det i 20 dager (24 * 20 = 480 timer) og har enda ikke gått lei av det. Bestandig noe å gjøre. Det som kanskje fenger meg mest er at det er levende mennesker du spiller med.... Ikke som vanlig RPG der de sier det samme XXXXantall gang. Altså en stor grad av variasjon. En annen ting er at dette spillet har den beste grafikken som et FF spill har hatt etter min mening....Men det har kanskje med at har 9800pro. Historien i FFXI er også veldig dyp.... Da mener jeg seriøst dyp ,den fenger veldig.

Men vær advart: Liker du ikke RPG ,eller har sans for å lvle hold deg unna dette spillet. En annen ting er at du må sette av mange timer i uke til å spille. Du vil aldri få noe ut av spillet hvis ikke du spiller en god del.

Men kjøp det........ Du kommer antaglig ikke til å angre :thumbsup:
 
#40
Nå har jeg altså gått til anskaffelse av spillet, og kunne trenge et world pass?



EDIT: Har et lite problem, når jeg skal regge meg på playonline cdn, og skriver inn playonline koden som fulgte med bakerst i heftet, så sier den at koden er invalid, selv om den er helt lik den som er i heftet... :(